Gå til innhold

Jeg tar ikke hint ( mann ) Noe hun prøver å si ? sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg poster anonymt, men dere skjønner raskt hvorfor.

Joda, jeg er klar over at jeg kommer til å få mange rare svar nå, både idiotiske unødvendige og svar som ikke hører til her i det hele tatt.

Men, jeg leser raskt forbi dem i håp om å finne noen som faktisk har lyst å hjelpe meg litt på vei.

Skal prøve å være kort. Jeg har en kjære, og vi har vært sammen i 3 år. hun er 28 og jeg 29. Vi har hatt et greit sexliv, og ingen av oss er noe særlig prippen.

i løpet av de siste månedene har det skjedd litt forandringer.

1. Når jeg har kysset henne foran på halsen har hun forsiktig presset hodet mitt kraftigere mot halsen. Jeg prøvde da å nærme meg forsiktig med hånden for å se hva som da ville skje. Det hun gjorde var at hun ser ut til å nyte dette. Hvis jeg da bruker bittelitt makt slik at jeg liksom strammer litt rundt halsen med en hånd og presser hodet litt forsiktig ned i sengen samtidig som jeg puler henne blir hun mer vill og tegnene ser ut til at hun liker det.

2. Når jeg koser med brystene hennes tar hun plutselig tak i fingrene mine og kniper til med all makt på brystvortene, altså ikke bare litt sånn knip, men slik at jeg selv ville ha hylt, og rullet meg rundt på gulvet i smerte. så holder jeg slik lenge mens jeg puler henne, og blir videre litt rå i rytmen. slipper jeg brystvortene fører hun gjerne hånden min opp igjen.

dette skjer bare en gang i blant, og spørsmålet blir om jeg skal gjøre det ofte eller bare la det være til hun gjør slik igjen? føler begge veier kan bli feil. kanskje blir det for mye om jeg gjør det på eget intiativ og kanskje blir det for lite om hun alltid må hinte om det?

vi er åpen og snakker om det meste, men jeg føler ikke å ta opp disse spørsmålene med henne enda da hun virker veldig sjenert på akkurat dette området, og prøver å vise meg noe hun tenner på samtidig som hun er sjenert og er redd for hva jeg vil tro eller reagere.

derfor spør jeg dere da, har hun en innelåst fetish som hun egentlig vil leve ut, henger disse tegnene sammen med noe annet? Jeg vil bare være best mulig for henne. Og hun for meg da :)

Jeg er mer enn villig til å prøve ut nye ting og jeg synes ikke hun skal skamme seg over noe.

:sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lurer på om jeg tolker tegnene henne riktig, og jeg lurer på om dette er noen få tegn som hører til en større pakke? hvis ja slik at jeg kan overaske henne ved å være den som tar neste steg eller neste utfordring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM du tar initiativet under akten, ville jeg spurt henne forsiktig mens dere holder på FØR du kniper til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville elsket det om han tok iniativet, blir ikke hardt nok hvis en må be om det hvis du skjønner.

Syns det høres ut som du tolker henne riktig, basert på egen erfaring :gjeiper: Og som sagt å si det rett ut hva en ønsker der og da, tar bort litt av den følelsen man gjerne vil ha om man ønsker å være i "sub" rollen. Noen av oss liker å bli tatt med litt trygg makt. Men om det ikke er slik så vil det bli fryktelig feil om du gjør det.

Så er nok derfor uansett lurt å ta en prat om dette, gjerne når dere ikke holder på i det hele tatt. Spørre henne hvor grensa går, si at du gjerne er med på leken, men vil ha en viss ide om hvor grensa går.

Sex er så fantstisk deilig når man kan slippe seg løs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville elsket det om han tok iniativet, blir ikke hardt nok hvis en må be om det hvis du skjønner.

Syns det høres ut som du tolker henne riktig, basert på egen erfaring :gjeiper: Og som sagt å si det rett ut hva en ønsker der og da, tar bort litt av den følelsen man gjerne vil ha om man ønsker å være i "sub" rollen. Noen av oss liker å bli tatt med litt trygg makt. Men om det ikke er slik så vil det bli fryktelig feil om du gjør det.

Så er nok derfor uansett lurt å ta en prat om dette, gjerne når dere ikke holder på i det hele tatt. Spørre henne hvor grensa går, si at du gjerne er med på leken, men vil ha en viss ide om hvor grensa går.

Sex er så fantstisk deilig når man kan slippe seg løs!

amen til det :) var det jeg mente med å ikke ville spørre under akten, og jeg var redd hun skal gjemme det bort igjen om jeg spør ellers. for hvis dette er noe hun har som øsnke vil ikke jeg det skal bli ødelagt fordi jeg skremmer henne. jeg har null erfaring med dette så jeg får jo lære på veien selv. kanskje på tide å finne noe lesestoff om dette da:)

når du bruker ordet trygg makt liker jeg det, for jeg vil aldri klare å overdrive på dette området, for jeg er jo ikke slik til vanlig kan man si.

noe mer litt uskyldig og vanlig som hører til disse tegnene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ga meg et ord, sub, og da regner jeg med dom er det motsatte lol :) jeg finner folk som diskuterer dette hva dem er og ikke er. noen er switch lol :) hvordan lære seg dom rollen, og lære hva man skal gjøre og hvilke alternativer man har? er sikkert ikke noe fasit på dette, men om man er helt ny og vet lite så er det vel mulig å få en pekepinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ga meg et ord, sub, og da regner jeg med dom er det motsatte lol :) jeg finner folk som diskuterer dette hva dem er og ikke er. noen er switch lol :) hvordan lære seg dom rollen, og lære hva man skal gjøre og hvilke alternativer man har? er sikkert ikke noe fasit på dette, men om man er helt ny og vet lite så er det vel mulig å få en pekepinn :)

Spør du meg, er det kun fantasien som setter grenser, og det er i utgangspunktet ikke så viktig hvem som er sub, dom, om man kanskje er switch osv. Egentlig vil jeg vel til og med si at det ikke er noe som heter å "lære" dom-rollen, etter litt prøving og feiling finner man ofte ut hva man er mest komfortabel med, men det finnes jo plenty av materiale på internett der man kan få inspirasjon, dersom det er det man ønsker.

Det eneste tipset jeg evt kan komme med, er å ha et "stikkord"/"kodeord" man kan si dersom man vil avslutte leken underveis. Dette er lurt, da litt hyling, auing og bønner om å slutte gjerne er en del av "leken" og ikke automatisk betyr at man faktisk ønsker å avslutte. Vanlige kodeord i Norge er "rødt" eller "rosa", men det aller viktigste er at man er enig med partner om hvilket kodeord man skal bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, er det kun fantasien som setter grenser, og det er i utgangspunktet ikke så viktig hvem som er sub, dom, om man kanskje er switch osv. Egentlig vil jeg vel til og med si at det ikke er noe som heter å "lære" dom-rollen, etter litt prøving og feiling finner man ofte ut hva man er mest komfortabel med, men det finnes jo plenty av materiale på internett der man kan få inspirasjon, dersom det er det man ønsker.

Det eneste tipset jeg evt kan komme med, er å ha et "stikkord"/"kodeord" man kan si dersom man vil avslutte leken underveis. Dette er lurt, da litt hyling, auing og bønner om å slutte gjerne er en del av "leken" og ikke automatisk betyr at man faktisk ønsker å avslutte. Vanlige kodeord i Norge er "rødt" eller "rosa", men det aller viktigste er at man er enig med partner om hvilket kodeord man skal bruke :)

lol rød eller rosa, det er oppfattet. vi er nok ikke der at der er noe som er så voldsomt at man trenger et kodeord, men om det viser seg at det er denne veien man går videre på er jo det absolutt viktig.

nei tror vi er på en slags soft versjon av dette, om så bare rett innenfor grensen, men dette vet jeg jo ikke før jeg har beveget meg litt mer inn på veien. kanskje jeg skulle ha funnet noen få andre ting jeg kan prøve for å se om det også blir tatt godt i mot. hva?

noe lite og forsiktig for å se om det blir positivt mottatt?

:rope: ligg i ro :rope: snu deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol rød eller rosa, det er oppfattet. vi er nok ikke der at der er noe som er så voldsomt at man trenger et kodeord, men om det viser seg at det er denne veien man går videre på er jo det absolutt viktig.

nei tror vi er på en slags soft versjon av dette, om så bare rett innenfor grensen, men dette vet jeg jo ikke før jeg har beveget meg litt mer inn på veien. kanskje jeg skulle ha funnet noen få andre ting jeg kan prøve for å se om det også blir tatt godt i mot. hva?

noe lite og forsiktig for å se om det blir positivt mottatt?

:rope: ligg i ro :rope: snu deg !

Hehe, innser at jeg virket veldig voldsom når jeg presenterte det eventuelle behovet for et kodeord. Men det trenger ikke å være kjempe-hard-core før det kan være et visst behov for det, da :) Om man så bare er usikker på om et stønn er et "dette er ubehagelig"-stønn eller et "dette er deilig"-stønn, er det jo greit å ha avklart visse regler som gjør at man faktisk skal avslutte. For noen kan det jo så klart også være "stopp!", hehe :)

Men - en ting kan jo være å titte rundt på sidene til f.eks kondomeriet (som jo er veldig uskyldige i sexleketøysammenhengen). De har jo noen "kinky" leker, blant annet. Det trenger jo ikke å være sånn at du kjøper inn leketøy, men det kan være til inspirasjon for måter du kan stimulere på, om ikke annet :) Jeg har vel forstått at folk frykter å plasseres i "bdsm"-båsen, men sannheten er jo at grensen er utrolig flytende, og at mye egentlig er helt helt normalt, og et innslag under en god del dyner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, innser at jeg virket veldig voldsom når jeg presenterte det eventuelle behovet for et kodeord. Men det trenger ikke å være kjempe-hard-core før det kan være et visst behov for det, da :) Om man så bare er usikker på om et stønn er et "dette er ubehagelig"-stønn eller et "dette er deilig"-stønn, er det jo greit å ha avklart visse regler som gjør at man faktisk skal avslutte. For noen kan det jo så klart også være "stopp!", hehe :)

Men - en ting kan jo være å titte rundt på sidene til f.eks kondomeriet (som jo er veldig uskyldige i sexleketøysammenhengen). De har jo noen "kinky" leker, blant annet. Det trenger jo ikke å være sånn at du kjøper inn leketøy, men det kan være til inspirasjon for måter du kan stimulere på, om ikke annet :) Jeg har vel forstått at folk frykter å plasseres i "bdsm"-båsen, men sannheten er jo at grensen er utrolig flytende, og at mye egentlig er helt helt normalt, og et innslag under en god del dyner :)

du er snill som hjelper meg :) jeg er ikke redd for at hun jeg vi skal komme i den kategorien. det gjør ingenting. Jeg er bare opptatt av at hun skal få leve ut sine lyster, og om det faktisk er slike lyster der. Jeg merker jo på meg selv at jeg synes dette er spennende.

lol aner bare ikke hvordan jeg skal ta det videre. tror ikke jeg skal omme med noen leker. vi har da litt og de blir lite brukt. vi har slike borrelås med tau til armer og ben, og dem ble brukt noen gang i begynnelsen når de kom, og etter det ligger dem bare de også.

så man skal bare se at dette går ut i ingenting, men tenkte bare å sjekke ut om disse tegnene var noe hint fra hennes side.

før disse tegnene har hun alltid vist intrykk av å like best et vanlig knull uten leker og annet tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...