Gå til innhold

What goes up must come down.


Ripsy

Anbefalte innlegg

GODT NYTT TRENINGSÅR! :trene: Jeg er klar!

I går gjorde jeg lite, men i dag skal jeg få trent litt. Enten blir det en tur på treningssenteret eller så skal jeg ut å gå en powerwalk med innlagte øvelser og spe på med litt mer på gulvet hjemme etterpå. Inspirert av: http://cathrineslilleboble.blogg.no/velser_med_babybarn.html

Prøver meg igjen på en ukesplan:

Mandag: Ingen trening

Tirsdag: Powerwalk + styrkeøvelser

Onsdag: Trilletur

Torsdag: Prøve å få til en spinningtime

Fredag: Trilletur + styrkeøvelser på gulvet hjemme

Lørdag: Ingen trening

Søndag: Skitur hvis barnevakt og fint vær med skiføre

PS: det ble treningsøkt på Elixia 29. desember :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det akkurat 2 måneder siden jeg tok noen mål av kroppen. Så nå blir det spennende å se hvor mye det har endret seg :)

Overarm

h: 27cm - 26cm

v: 27cm - 26cm

Ned 1 cm på hver overarm :hoppe:

Midje (smaleste punkt)

73,5cm - 68cm

Ned 5,5cm :hoppendeglad:

Mage (rett under navelen)

87,5cm 85,5cm

Ned 2cm :hoppe:

Hofte (over kjærlighetshåndtakene)

96 cm - 91,5cm

Ned 4,5cm :hoppendeglad:

Sete

104,5cm - 102cm

Ned 2,5cm :hoppe:

Lår (bredeste punkt)

h: 60cm 58,5cm

v: 59cm 57,5cm

Ned 1,5cm på hvert lår :hoppe:

Dette var en flott start på formiddagen :nigo: . Nå skal jeg ut å shoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig!!! Lurt å ta mål ja. Det gir mye mer nøyaktig følelse av hvor mye man har gått ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig!!! Lurt å ta mål ja. Det gir mye mer nøyaktig følelse av hvor mye man har gått ned. :)

Ja, jeg er glad jeg gjorde det. Det er nok en vanskeligere tid jeg har foran meg nå, men slike gode resultater hjelper absolutt på motivasjonen!

Har hatt to innedager. Skulle jo egentlig trene i går men altfor mye jobbet imot meg; hadde to slitsomme netter som satt i, det var drittvær ute, mannen måtte jobbe sent og lillemor var ikke i så veldig godt humør i går.

Men i dag blir det trilletur som planlagt :) Har hatt en mye bedre natt og været ser bra ut :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,forrige uke ble ikke som planlagt :sukk: . Men jeg kan ikke gjøre noe med det nå, så jeg får bare se fremover på den nye uka som har startet!

I dag så jeg på God Morgen Norge og der var det en kostholdsblogger som er overlege ; http://beritnordstrand.no/ . I det siste har jeg slitt med et enormt søtsug så det de snakket om passet meg perfekt. Jeg skal nå prøve en uke med avsukring . :jepp: Det vil si at jeg i en uke skal unngå alt som er søtt, ikke bare sukker, men søtstoffer og også fruktsukker. Det står mer om det her: http://beritnordstrand.no/2011/05/10/kunstige-s%C3%B8tstoff-kan-%C3%B8ke-appetitten/

Først tenkte jeg at jeg kan starte på onsdag etter barseltreffet, men så sa jeg til meg selv: hvorfor ikke starte NÅ? - Så jeg startet for 30 minutter siden :nigo: . Drakk nettopp en cappucino og i dag ble det ikke noe cappucino strøssel på - bare litt kanel. Blir spennende om jeg klarer dette og om jeg vil merke noen forskjell.

Blir ikke tid til trening i dag - nå skal jeg til tannlegen og så er det babysvømming i kveld. Men litt trilling blir det :) Dropper ukesplan denne uka, for blir så deprimert når jeg ikke klarer å holde meg til den.

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ripsy, det er så stille i begge dagbøkene dine. Håper det står bra til med dere. :)

Hei! Ja, jeg har hatt en lang KG pause nå. Alt er bra med oss. Treningen har vært litt opp og ned, men håper på å komme i gang igjen nå. Det har vært mye annet som har skjedd i livene våre i det siste.

For å få en fresh start har jeg opprettet en ny dagbok. Skal få ordnet en link her straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...