Gå til innhold

Noe sunt og godt å kose seg med på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kaffe liker jeg ikke, og hvis jeg drikker te må den være SØØØT!! Og sukketter reagerer jeg dårlig på.

Har så lyst på noe varmt og godt (og sunt) og kose meg med når det er rolig på jobb og kaldt og ekkelt ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med solbærtoddy eller noe sånt. Finn en god sukkerfri solbærsaft, som du blander med varmt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Spørs hva du mener med "sunt" - uten sukker og med få kalorier? Du kan jo prøve Options sjokoladedrikk som røres ut i vann og som bare gir rund 37 kcal pr kopp (2 dl). Når det gjelder te finnes det jo andre søtningsalternativer enn sukker og suketter som du kan prøve ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpio

Jeg er superfan av denne kakaoen: 1,5 spiseskje freia original kakao og litt mindre enn en spiseskje sukker (dette er en stoor kopp) + kokende vann. Herlig og varm drikke! Ikke superusunt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg reagerer på kunstig søtning.

Hva kan man ha i te da?

Og hvor kjøper man det?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg reagerer på kunstig søtning.

Hva kan man ha i te da?

Og hvor kjøper man det?

TS

Finnes jo et hav av teer da, og mange du ikke behøver å ha noe søtning i. Frukt-te?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stevia i te, kjøpt fra iherb, nå bruker jeg en flytende med vaniljesmak, er så godt. OG jeg reagerer ikke på denne. Jeg reagerer ellers på kunstig søtning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...