Gå til innhold

Kjæresten vil ikke ha sex lenger


mariposaa

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg er ei jente på 18 år som har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år.

Vi har god sex, men nå i det siste har han begynt å bli usikker på om han vil fortsette å ha sex med meg fordi han går i kirken og det er fy-fy. Han sier at presten har gitt tydelige signaler om at sex er galt før ekteskap.

Da han fortalte meg dette, ble jeg egentlig sjokkert. Vi har hatt sex fra første stund og han gikk til og med i kirken før vi ble sammen, men med en pause over 3 mnd fra kirken. Han hadde forresten den pausa fordi vi var i utlandet.

Jeg er så veldig frustrert over dette, fordi først NÅ vil han slutte å ha sex med meg. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så galt, vi beskytter oss og vi er glade i hverandre.

Vi lever i en "ny" tid der dette er helt vanlig, så jeg forstår ikke hvorfor han føler seg så ille siden vi har sex..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg er glad i sex, det er en stor del av forholdet fordi jeg føler en god nærhet når vi har sex.

Jeg tror ikke at forholdet vårt hadde vært det samme uten sex, men saken er jo at vi allerede har hatt sex før ekteskap.

Hva syns dere om dette? Hvilke argumenter kan jeg komme med til kjæresten min? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalkunkrøll

Beklager, men du kan ikke snakke noen ut av deres religiøse overbevisning, så jeg tror du bare får konkludere med at dere er for forskjellige og har vokst fra hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen argumenter du kan komme med? Om dette er viktig for ham, om han føler at hans tro gjør det vanskelig for ham å sex før ekteskapet, vel.. så er det vel kanskje det som er riktig for ham? Jeg skjønner at det er kjipt altså, men jeg føler heller ikke at det blir riktig å argumentere ham til å gjøre noe han føler er feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...