Gå til innhold

"Du er den første som har gitt meg orgasme".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid slitt med å få orgasme sammen med partner. Får det superlett på egenhånd, men i løpet av mine 4 aktive år og 3 kjærester har jeg fått orgasme kun 2-3 ganger. Tror bare jeg har fått 1 "ekte", de par andre var vha egen hånd osv.

Samma det, poenget er at jeg så å si aldri har fått orgasme før.

Nå har jeg fått en ny type, og han greier det hver eneste gang :) Veldig tolmodig og flink! Føler aldri det "Nå må du komme"-presset som med tidligere.

Tror dere at han vil synes det er gøy å høre at han faktisk er den første som har klart det? "Du har gitt meg flere på 3 uker enn jeg har hatt i løpet av hele livet".

Vil så gjerne si han dette som et kompliement! Selvtilittsboost:p Tror dere at han tar det som et kompliment eller tenker han heller merkelige tanker om exene mine eller at jeg er rar som ikke har fått det før?

Jenter: Tror dere at det blir positivt eller negativt å fortelle dette?

Gutter: Ville DU likt å høre dette fra ei jente eller ville du blitt skeptisk?

Mye rart man lurer på :sjenert: Fortelle i håp om at han skal synes det er stas, eller holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Svarer som gutt; hadde absolutt satt pris på det. er jo en hyggelig nyhet det da. du er jo bare åpen og ærlig, må jo være i orden det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han bare blir veldig glad for å høre det.

Her så var kjærsten min den første som ga meg vaginalorgasme, og jeg var da 31 år, han ble jo fornøyd med at han var den eneste som hadde klart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil si det, så sier du det! Nå er ikke jeg gutt, men jeg hadde tatt det som et kompliment! Fikk en fyr til å komme under BJ, og det var første gang han klarte å komme kun med hjelp av suging, og det var klart jeg var stolt :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne si han dette som et kompliement! Selvtilittsboost:p Tror dere at han tar det som et kompliment eller tenker han heller merkelige tanker om exene mine eller at jeg er rar som ikke har fått det før?

Jenter: Tror dere at det blir positivt eller negativt å fortelle dette?

Gutter: Ville DU likt å høre dette fra ei jente eller ville du blitt skeptisk?

Mye rart man lurer på :sjenert: Fortelle i håp om at han skal synes det er stas, eller holde kjeft?

Nobrainer! Såklart jeg hadde likt det! Selvtillitsboost til tusen. :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Koseklumpen

Slik er det her også. Jeg har alltid slitt veldig med å komme med partner, men min kjære får meg alltid til å komme flere ganger i løpet av en sexakt.

Jeg har fortalt han det, men han tror ikke helt på meg for han mener jeg kommer så lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her også. Jeg har alltid slitt veldig med å komme med partner, men min kjære får meg alltid til å komme flere ganger i løpet av en sexakt.

Jeg har fortalt han det, men han tror ikke helt på meg for han mener jeg kommer så lett :fnise:

flere ganger? hvordan? etter at jeg har fått orgasme så er jeg dau nedentil. vil bare ta meg en røyk jeg. ikke kose, ikke ligge, ingenting. opp å stå liksom..

har du en oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Etter å ha fått så mange positive svar her tror jeg at jeg kommer til å si det :)

Føler at han fortjener det komplimentet etter den supre jobben han har gjort :fnise: Forhåpentligvis vil han syns det er gøy å høre, og jeg håper virkelig ikke han tror jeg juger:p

Vi har egentlig ikke snakket så mye om sexfortiden, men skal prøve å si det en gang det føles naturlig.

Jeg håper ikke han tror jeg sier det for å "sverte" exene mine, det var jo ikke deres feil. Men at han bare tar det med et stort "Yes, I'm good!!" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje lønne seg å formulere seg på et vis hvor du ikke nevner ex-ene dine i samme slengen... Er ikke alle som vil bli minnet på dem når man ligger der uten klær. "Det er ingen andre enn deg som har greid dette", er med andre ord ikke ei god setning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Jeg sa det til han som klarte å gi meg orgasme for første gang. Det ble ekstremt godt tatt i mot, for å si det sånn. :lur: Ros er aldri feil, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Koseklumpen

flere ganger? hvordan? etter at jeg har fått orgasme så er jeg dau nedentil. vil bare ta meg en røyk jeg. ikke kose, ikke ligge, ingenting. opp å stå liksom..

har du en oppskrift?

Hadde jeg hatt en oppskrift skulle du fått den, men jeg skjønner ikke hvordan han får det til selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en oppskrift skulle du fått den, men jeg skjønner ikke hvordan han får det til selv :fnise:

men hva gjør dere etter den første orgasmen din? etter min orgasme ber jeg kjæresten om å bli ferdig..det er bare sårt og småvondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moulu: Hvis du venter en liten stund til den verste følsomheten har gitt seg så kan du prøve starte på igjen. ;) Det fungerer på meg,og jeg blir veldig følsom rett etter orgasme. Så mye at jeg må be ham slutte å slikke for det er bare ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde vært positivt! Og som jente som har sex med jenter hadde jeg følt meg veldig stolt og flink hvis en jente fortalte meg det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moulu: Hvis du venter en liten stund til den verste følsomheten har gitt seg så kan du prøve starte på igjen. ;) Det fungerer på meg,og jeg blir veldig følsom rett etter orgasme. Så mye at jeg må be ham slutte å slikke for det er bare ekkelt.

men går det når lysten er på null? eller på minussiden?

vil ha serie-orgasmer :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje lønne seg å formulere seg på et vis hvor du ikke nevner ex-ene dine i samme slengen... Er ikke alle som vil bli minnet på dem når man ligger der uten klær. "Det er ingen andre enn deg som har greid dette", er med andre ord ikke ei god setning :)

En alternativ formulering er jo å si at "Dette er første gangen jeg har kommet under sex" så sier man ikke direkte noe om andre som evt har forsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...