Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 En undersøkelse har altså avdekket at 80% av menn de spurte kunne tenke seg å være utro hvis det var garantert at det ikke ble oppdaget. Den tilsvarende andelen er 65% når det gjelder kvinner I tilfellet menn betyr dette med andre ord at 2 av 10 ikke kunne tenke om seg selv at de kan være utro (selvfølgelig uten at dette kan sies med absolutt sikkerhet). Føler du deg alltid sikker på at du har kapret 1 av disse 2? Eller har det vist seg at han allikevel var 1 av de 8 andre?
Gjest Regza Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg kapret ikke en slik mann, problemet hans var at han ble tatt. Dustemannfolk. Det som gjør meg litt matt er hvor naive mange gir inntrykket av å være Med slike statistikker så burde det være åpenbart for alle og enhver at man ikke kan stole på noen.
Gjest Regza Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Det som gjør meg litt matt er hvor naive mange gir inntrykket av å være Med slike statistikker så burde det være åpenbart for alle og enhver at man ikke kan stole på noen. Det finnes noen jo. Jeg har aldri vært utro, never will- er ikke sammen med en jeg ikke bryr meg om og vil aldri såre en jeg bryr meg om på den måten, mange som er som meg. 2
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2011 Eh, satser man aldri , så opplever man aldri noe godt. Hva er vitsen med å leve da. Poenget er vel heller at man ser an hvem man satser på. Og at man ikke stoler blindt på en partner. Det er bare dumt. Viser det seg.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2011 Det finnes noen jo. Jeg har aldri vært utro, never will- er ikke sammen med en jeg ikke bryr meg om og vil aldri såre en jeg bryr meg om på den måten, mange som er som meg. Den innstillingen der er faktisk akkurat like naiv som det å stole blindt på en partner.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Den innstillingen der er faktisk akkurat like naiv som det å stole blindt på en partner. Nei,jeg er ganske stødig.Skal veldig mye til for å vippe meg av pinnen.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2011 Nei,jeg er ganske stødig.Skal veldig mye til for å vippe meg av pinnen. Joda, men problemet er bare det at jeg har hørt dette før. Dermed vet jeg at det ikke er fullt så enkelt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men problemet er bare det at jeg har hørt dette før. Dermed vet jeg at det ikke er fullt så enkelt. Sier det ikke er enkelt men det finnes mennesker med selvrespekt, intigritet og respekt for mennesket de er sammen med. 2
Gjest Moulu Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 føler meg ganske utrygg ja.. den klassiske er vel at mannen sipper og griner fordi han var utro mot den han virkeliiiig elsket, for så å miste vedkommende..
Gjest Moulu Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 grunnen til at jeg ikke er utro er ikke fordi jeg er så himla redd for å såre partneren min. akkurat det driter jeg i. (jada, skyt meg) jeg er ikke utro fordi jeg ikke VIL kåle med noen andre. har jeg et forhold så har jeg et forhold, det er en grunn til det. den dagen jeg begynner å vakle så gjør jeg det slutt.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2011 den dagen jeg begynner å vakle så gjør jeg det slutt. Den der har jeg faktisk også hørt før. Og det er heller ikke fullt så enkelt. Viser det seg.
Gjest Moulu Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Den der har jeg faktisk også hørt før. Og det er heller ikke fullt så enkelt. Viser det seg. slikt er enkelt for meg.. på dette punktet ihvertfall. jeg fikser ikke å ha et forhold der jeg ikke er 100% tro i både kropp og sjel. det føles utmattende for meg. pur egoisme.
Gjest Moulu Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Steinar, de er unge disse jentene her. hehe jeg er snart 30..
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Kjenner mange som ikke er utro jeg, fellesnevneren for mange av de er dog at de ikke er monogame!
Herr Langbein Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 hehe jeg er snart 30.. Min ekskone var utro noen måneder før hun fylte 32. Hun er en person med høy integritet, og med det unntaket fremstår hun som ærlig og snill. Jeg stolte fullstendig på henne, og jeg ville stolt fullstendig på henne fortsatt. Jeg har erfart at grensen for å begå utroskap er mye nærmere enn man tror. 1
waco Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Eksen min var utro dengang hun var 29 år. Og jeg har det samme problemet med henne som jeg hadde dengang. Jeg kan aldri vite hvordan hun oppfører seg når jeg ikke er tilstede. Det virkelige skuffende var at hun nektet for det hele, det var det værste ved bedrageriet. Hadde hun innrømmet dette her så hadde det vært lettere og stole på henne, men å være med ei fordekt hore som nekter å vedkjenne seg sine egne handlinger, - nei det unner jeg ingen.. 1
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 15. oktober 2011 Steinar, de er unge disse jentene her. Ja, jeg forstår det. Men det er jo ikke akkurat mye vits i å diskutere risikoen for utroskap med folk som allerede har vært utro selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå