Gå til innhold

Er det sånn sex skal være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd sex med en mor, og jeg har på følelsen at sexen ikke er så normal.

Hun har ikke energi til å ri meg, jeg liker dette, men hun blir så fort sliten.

Hun tåler ikke at jeg tar henne i doggy, hun får vondt da.

Hun tåler ikke at jeg løfter bena hennes mens hun ligger på rygg, og vi har sex.

Hun liker det kun når de er litt fra hverandre.

Det er så jævlig kjedelig. Er det jeg som ikke gjør henne kåt nok? Får dere vondt av disse tingene?, hvis dere ikke er våt.

Hun har nevnt noe med at kanskje fødselen rev noe opp, og derfor opplever hun smerter. Er det utsikt til bedring tror dere? Er ikke så spennende akkurat...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det faktum at hun er mor har ingenting med at hun er dårlig i senga å gjøre ihvertall. Det er så forskjellig fra kvinne til kvinne hvilke stillinger vi synes er behagelige. Hvis hun ikke møter dine preferanser burde du kanskje bare kutte henne ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en skikkelig egoist.

Hvordan er jeg egoist? Jeg gjør alt for henne, og for at hun skal ha det bra, jeg slutter med en gang det blir vondt, hva mer skal jeg gjøre???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er jeg egoist? Jeg gjør alt for henne, og for at hun skal ha det bra, jeg slutter med en gang det blir vondt, hva mer skal jeg gjøre???

Ok, da misforsto jeg deg. Beklager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke har energi til å ri er noe som fint kan gjøres noe med om hun ønsker. Det er bare å trene.

Når det kommer til smerter så er det vel bare å prøve ut og se hva som ikke gjør vondt. Men når det er sagt ALT gjør vondt om man ikke er våt nok. Det kan jo være at smertene og frykten for smerter gjør at hun ikke blir våt og lysten nok. Da kan glidemiddel være en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke helt uvanlig å ha smerter etter fødsel, noen også lenge etterpå pga arrdannelse etter revninger.

Hun bør oppsøke gynekolog for å se om dette er noe som kan ordnes på)i enkelte tilfeller kan det visst det).

Jeg har aldri født, men får veldig fort vondt om jeg blir tatt bakfra - og spesielt hardt.(jeg liker det veldig godt, men får en satans smerte pga livmorhalsen).

Jeg lijer gjerne å sitte på topp, og selv om man kan komme dypt inn der og er det jeg selv som har styringen på vinkel/bunning - og kan derfor bestemme selv.

Blir ikke sliten, fordi jeg varierer med å sitte rett opp/lett forøverbøyd/helt foroverbøyd og bare bevege hofter etc(dermed lener man seg mest på armene).

Dette med å ikke ville ha bena opp er jeg usikker på, det må være at penis kommer borti i feil vinkel?

Hun er ikke nødvendigvis kjedelig, men sier hun har smerter(slik jeg forstår det). Hvorfor bryr du deg ikke mer om hennes velvære - og prøver å finne årsaken til det?

Jeg har jevnlig sex med kjæreste over mange år, og de siste tre årene har vi hatt mye mindre samleie enn før. Derimot gjør vi mer av andre ting, som oralsex - stimuli av hverandre uten penetrering, leking der bak - i det hele tatt.

Mye moro å ta seg til uten å nødvendigvis alltid ta penis inn og ut av vagina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Med en veldig stor penis, synes jeg også at de stillingene du beskriver er smertefulle. Slik har det alltid vert for meg, selv før jeg ble mor. Med en gjennomsnittlig går det helt fint.

Men om hun mener at dette er noe som har komt etter fødsel, burde hun kanskje ta seg en tur til gyn. for å sjekke hvordan ting står til der nede.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en veldig stor penis, synes jeg også at de stillingene du beskriver er smertefulle. Slik har det alltid vert for meg, selv før jeg ble mor. Med en gjennomsnittlig går det helt fint.

Men om hun mener at dette er noe som har komt etter fødsel, burde hun kanskje ta seg en tur til gyn. for å sjekke hvordan ting står til der nede.

Jeg er ganske ung, dermed har jeg ikke mye erfaring. Men det som du nevner her er vel absolutt en mulighet. Jeg er ikke en liten gutt for å si det slik. Kanskje jeg rett og slett bare sprenger vaginaen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Har prøvd sex med en mor, og jeg har på følelsen at sexen ikke er så normal.

Hun har ikke energi til å ri meg, jeg liker dette, men hun blir så fort sliten.

Hun tåler ikke at jeg tar henne i doggy, hun får vondt da.

Hun tåler ikke at jeg løfter bena hennes mens hun ligger på rygg, og vi har sex.

Hun liker det kun når de er litt fra hverandre.

Det er så jævlig kjedelig. Er det jeg som ikke gjør henne kåt nok? Får dere vondt av disse tingene?, hvis dere ikke er våt.

Hun har nevnt noe med at kanskje fødselen rev noe opp, og derfor opplever hun smerter. Er det utsikt til bedring tror dere? Er ikke så spennende akkurat...

Hvis denne damen er ditt barns mor og dere lever i et forhold, må du nok ha tålmodighet til kroppen hennes blir restituert. Hvis det er en annen, kan du vel bare avslutte ettersom du synes det er så kjedelig. Du sier ikke et ord om kjærlighet, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne damen er ditt barns mor og dere lever i et forhold, må du nok ha tålmodighet til kroppen hennes blir restituert. Hvis det er en annen, kan du vel bare avslutte ettersom du synes det er så kjedelig. Du sier ikke et ord om kjærlighet, forresten.

Er ikke mine barn. Og er noen år siden hun fikk siste, så vet ikke om det er håpt for restitusjon. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er ikke mine barn. Og er noen år siden hun fikk siste, så vet ikke om det er håpt for restitusjon. :(

Har hun flere barn, hvor mange år er de? Utifra det du skriver, synes jeg det virker som om hun ikke er særlig interessert i sex. Det behøver ikke ha noe med deg å gjøre, men at hun rett og slett ikke er så seksuell av natur.

Har hun noen spesielle fysiske plager utenom det du forteller? Jeg kan forsikre deg om at det ikke er vanlig ikke å ha lyst på sex etter en tid etter fødsel, hvis den har gått greit, når kroppen kommer i gjenge igjen.

En ting til, jeg vil bare opplyse deg om at sex er så mye mer enn bare penetrering :) .

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun flere barn, hvor mange år er de? Utifra det du skriver, synes jeg det virker som om hun ikke er særlig interessert i sex. Det behøver ikke ha noe med deg å gjøre, men at hun rett og slett ikke er så seksuell av natur.

Har hun noen spesielle fysiske plager utenom det du forteller? Jeg kan forsikre deg om at det ikke er vanlig ikke å ha lyst på sex etter en tid etter fødsel, hvis den har gått greit, når kroppen kommer i gjenge igjen.

Jeg skjønner ikke hva du prater om nå. Det står jo ingen plasser at hun ikke har lyst på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg skjønner ikke hva du prater om nå. Det står jo ingen plasser at hun ikke har lyst på sex.

Det står ingenting i ditt innlegg om at hun har lyst på sex, heller. Du skriver bare om at hun får smerter i de fleste posisjoner.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så jævlig kjedelig. Er det jeg som ikke gjør henne kåt nok? Får dere vondt av disse tingene?, hvis dere ikke er våt.

JA! Sex er selvfølgelig vondt om man ikke er våt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

At hun ikke har energi til å ri er noe som fint kan gjøres noe med om hun ønsker. Det er bare å trene.

Når det kommer til smerter så er det vel bare å prøve ut og se hva som ikke gjør vondt. Men når det er sagt ALT gjør vondt om man ikke er våt nok. Det kan jo være at smertene og frykten for smerter gjør at hun ikke blir våt og lysten nok. Da kan glidemiddel være en god ide.

Det hjelper fint lite med glidemiddel hvis man ikke er tent og har lyst på sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæres penis er litt for stor for meg, så de stillingene du snakker om her synes jeg kan være vonde. Det skal mye oppvarming, og rolig tilnærmelse for at dette skal gå.

Men på topp, det er jeg nesten alltid, da min kjære er den late her i gården! :fnise:

Edit: Skrivefeil

Endret av Aspera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper fint lite med glidemiddel hvis man ikke er tent og har lyst på sex.

Kan du please slutte å hijacke tråden min med det her om at hun ikke har lyst på sex. Hun har faktisk lyst på det, men bare i misgjonær, det går fram av startinnlegget at den stilligen går bra for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kan du please slutte å hijacke tråden min med det her om at hun ikke har lyst på sex. Hun har faktisk lyst på det, men bare i misgjonær, det går fram av startinnlegget at den stilligen går bra for henne.

Det var da svært! Jeg har svart deg seriøst. Jeg har da vel heller ingen problemer med å la en mann ligge oppå meg og la ham gjøre sitt, selvom jeg ikke nyter det spesielt hvis jeg ikke har nok lyst selv. I ditt første innlegg nevner du ikke med et ord at damen har lyst! Du virker svært umoden, ung og uvitende.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...