Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme lengre....!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: jeg får ikke orgasme lengre!

Jeg er jente, 25 år, er sammen med en mann og vi har vært sammen i 2 år. vi har et barn som er 1 år. jeg har aldri før hatt problemer med å komme. Det har nesten vært et problem at jeg kommer for tidlig.

men nå har det snudd. jeg kommer ikke. jeg gjør akkurat det samme som før, de samme bevegelsene som skal til for at det skal være godt. men ingen orgasme. uansett hvor lenge vi prøver.

jeg kommer til et punkt der jeg kjenner at jeg er på vei, jeg er nesten på topp,men der stopper det. og slik har det vært de siste månedene.

er dette normalt?

(hvis det har noe å si, så har sexlysten min forsvunnet også.har ikke lyst på mannen lenger, pga etter fødsel, mye krangling og uenigheter dagen lang. men dette har pågått lenge og orgasmen har ikke blitt et problem før nå i det siste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei ingen medisiner eller p-piller her i gården.

skjønner ikke hva som feiler meg,

er fryktelig frustrerende å verken ha lyst eller få orgasme.

får jo heller ikke mer lyst når man vet at man ikke får orgasme uansett liksom...

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært typen som har kunnet få orgasmer lett, men som du beskriver; en stund uti en problemperiode var det bare å glemme det totalt.

de problemene vi hadde utenom senga ble tatt med i senga - ikke bevisst eller med ord, men i en slags forstyrrende kjemi.

etterhvert følte jeg han aldri gadd helt gi innsats, og jeg ble irritert.

når vi i ettertid har snakket om det kom det frem at vi begge hadde redusert lyst(men vi ville jo ha lyst) - han merket jeg ikke kom, og følte nederlag hver gang det ikke skjedde.

etter vi fikk ordnet opp i problemene og det hadde gått en liten stund var det som om noen bare trykket på en knapp, og så eskalerte det meste til nye høyder - sammen med ny forelskelse fra begges side.

jeg får fortsatt ikke orgasme hver gang, men sexlivet er jo som 17.mai, julaften og nyttår på en gang.

så det har nok en sammenheng, og kan bli bedre - men dere må altså jobbe med samlivet ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...