Gå til innhold

Når dere har trent


Gjest Marregutt

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt

En skrytetråd for å skryte av seg selv etter å ha avsluttet en fantastisk økt. Selv kom jeg nettop hjem fra jobb, og skal ut å løpe 10 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veiledningstime i dag og fikk satt opp et nytt og spennende splittprogram med nye, tyngre, mer spesifikke øvelser. Kan si jeg mildt sagt ser frem til å begynne på del 1 i morgen eller søndag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

haha jaaaa! Bra! Pøs på og skryt av dere selv! Jeg har foreksempel nådd nye høyder med formen min, og trener på som aldri før, og har konstant overskudd til tross for travle dager. Har meldt meg på Holmenkollen skimaraton (56 km, visstnok tøffere enn Birken), Trysil Skimaraton (40 km, gått før), og Birken (gått før, 54 km). De to siste har jeg ikke meldt meg på enda, men påmelding starter snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på treningssenteret i dag :) Sprang 6 km på tredemølle og trente styrke i en time etterpå :D

(dette gjør jeg to ganger i uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Jeg tok 220 kg i benpress i dag! *noget stolt* :danse:

Wow! Knallbra! Tipper du er temmelig bred over skuldrene!

Jeg kom hjem for rundt 1 time siden fra en knall løpetur. Fikk virkelig kjørt meg. Nå føler jeg meg som supermann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Knallbra! Tipper du er temmelig bred over skuldrene!

Jeg kom hjem for rundt 1 time siden fra en knall løpetur. Fikk virkelig kjørt meg. Nå føler jeg meg som supermann :)

Legg merke til at det ikke er noen k mellom "ben" og "press" :sjenert: Er nok ikke fullt så ram i benken enda, men kanskje en vakker dag :biggrin:

Det er en flott følelse å være nytrent og føle seg som supermann (evt. dame for noen av oss da) :happy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Legg merke til at det ikke er noen k mellom "ben" og "press" :sjenert: Er nok ikke fullt så ram i benken enda, men kanskje en vakker dag :biggrin:

Det er en flott følelse å være nytrent og føle seg som supermann (evt. dame for noen av oss da) :happy:

haha, wops leste feil! Men 220 i benpress er slett ikke dårlig da! Har ikke tatt benpresspå år og dag jeg, så vet ikke hva jeg maxer på lenger. Trener du kun styrke, eller er du på kardio-delen og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, wops leste feil! Men 220 i benpress er slett ikke dårlig da! Har ikke tatt benpresspå år og dag jeg, så vet ikke hva jeg maxer på lenger. Trener du kun styrke, eller er du på kardio-delen og? :)

Takk, er fornøyd jeg :) Da satte jeg deg kanskje på en ide til neste økt? ;)

Det går mest i styrke, har en styrkesplitt også er det intervall løping på dag 3. Er ikke spesielt glad i cardiotrening, men det må jo til det også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Takk, er fornøyd jeg :) Da satte jeg deg kanskje på en ide til neste økt? ;)

Det går mest i styrke, har en styrkesplitt også er det intervall løping på dag 3. Er ikke spesielt glad i cardiotrening, men det må jo til det også :jepp:

Ja, du satte meg på en idé der. hehe problemet er bare at jeg ikke trener i studio, men nesten utelukkende ute i naturen, eller på landeveien når det kommer til landeveissykekel. Trente en stund i studio før, men for å holde motivasjon oppe over perioder, så trengte jeg "en opplevelse", noe jeg får når jeg løper i skogen eller går på ski, eller sykler langs landeveien. Har et ganske velutstyrt treningsrom her hjemme (benk, chinups stativ, manualer, bråsterk apparat + mer) til styrkeøktene, selvom styrkeøktene ikke er yndlingsøktene mine. Har forskjellige mål om å sette pers på diverse skirenn denne sesongen, så ligger i hardtrening nå for å nå målene, og ikke minst knuse min ultraspreke far :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah skjønner! Ja, treningsverden er jammen nyansert sånn sett! :jepp: Skjønner hva du mener, er mange som blir å savne noe når man bare blir stående og stampe på en mølle!

Utrolig spennende mål du har da! :) Føler du at du ligger godt an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Ah skjønner! Ja, treningsverden er jammen nyansert sånn sett! :jepp: Skjønner hva du mener, er mange som blir å savne noe når man bare blir stående og stampe på en mølle!

Utrolig spennende mål du har da! :) Føler du at du ligger godt an?

Ja, føler jeg ligger godt an! Håper bare jeg klarer å holde meg skadefri. Har vært plaget en del av belastningsplager i bena, men har klart å holde meg unna det. Har en fysisk krevende jobb utenom studiene også, så er stadig i bevegele + ganske intens trening nå om dagen.

Men det beste er at all treningen jeg gjør er overskuddstrening. Det har vel bare vært 2-3 ganger siden sommerferien at jeg har måttet "tvinge" meg selv ut. Og det er en forandring, så motivasjonen er på topp, og så lenge den er på topp så har jeg ingen problemer med å nå målene :) Det ene skirennet jeg skal gå er visstnok et som er skikkelig hardt, og hardere enn birken (som jeg gikk i mars, og også skal gå i år). Så er det jeg hovedsakelig skal trene til. De to siste (Birken og ett til) tror jeg kommer til å være plankekjøring i år :)

Har du noen mål med treningen fremover da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok 220 kg i benpress i dag! *noget stolt* :danse:

Jeg leste også dette som "benkepress" først, og begynte å lure på hvor mye steroider du hadde spist. :gjeiper:

220 kg i benkepress ville så vidt jeg vet vært ny verdensrekord med mange titalls kg margin for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler jeg ligger godt an! Håper bare jeg klarer å holde meg skadefri. Har vært plaget en del av belastningsplager i bena, men har klart å holde meg unna det. Har en fysisk krevende jobb utenom studiene også, så er stadig i bevegele + ganske intens trening nå om dagen.

Men det beste er at all treningen jeg gjør er overskuddstrening. Det har vel bare vært 2-3 ganger siden sommerferien at jeg har måttet "tvinge" meg selv ut. Og det er en forandring, så motivasjonen er på topp, og så lenge den er på topp så har jeg ingen problemer med å nå målene :) Det ene skirennet jeg skal gå er visstnok et som er skikkelig hardt, og hardere enn birken (som jeg gikk i mars, og også skal gå i år). Så er det jeg hovedsakelig skal trene til. De to siste (Birken og ett til) tror jeg kommer til å være plankekjøring i år :)

Har du noen mål med treningen fremover da?

Jøss, skal si du holder deg aktiv! :jepp: Det er flott når man ikke trenger å tvinge seg avgårde på trening, men gjør det fordi man har overskudd til det :)

Høres ut som du har noen spennende renn foran deg da :nigo:

Jeg leste også dette som "benkepress" først, og begynte å lure på hvor mye steroider du hadde spist. :gjeiper:

220 kg i benkepress ville så vidt jeg vet vært ny verdensrekord med mange titalls kg margin for kvinner.

Hehe.. skjønner ikke at alle skal overse den k'en som ikke er der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag løp jeg 5 km på morgenen. Spiste en digg hjemmelaget innbakt pizza til middag og fikk så mye ekstra energi at jeg likegodt tok en kveldsjoggetur på 6 km.

1,1 mil unnagjort i dag :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på spinning. Enkelt og greit :P Og Envy, 220 kg i benpress!!!!!!!!WTF!!! Tar 50 jeg :fnise: Tok du det 10x3 eller hva?

Endret av sjøhest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

I dag skulle jeg løpe 12 km. Men siden jeg løp meg vill i mørket ble det rundt 15 km. Har forresten også meld meg på birkebeinerrennet 2012 i dag (kvotepåmelding) :) Nå gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Så flinke alle sammen er!

Jeg har også trent i dag, men var ikke imponert over meg selv akkurat. Skal melde tilbake når jeg har noe å skryte av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...