Gå til innhold

Du vet sexen er dårlig når...


Gjest On Topic

Anbefalte innlegg

Gjest Survival

For en TRIST tråd .

Det er fullstendig frivillig å ha sex. Bare så det er sagt. Det er lov å si nei og det er lov å stille KRAV . Dere er deres egen lykkes smed... egentlig .

Dersom du forlanger god sex og ikke finner deg i dårlig sex . Så slipper dere dette ...

Dårlig sex er ofte selvforskyldt. Finn ut hva som er problemet ? Feil partner eller deg selv ?

Jeg vet ikke om du mener dette spesifikt til meg, men kan jo svare for min del. Det som jeg svarer i denne tråden er IKKE selvopplevd. Jeg bare svarer ting jeg kommer på i farten. Samme gjelder de andre "du vet ... når ..."-trådene. Jeg bare finner på ting jeg syns er humoristiske.

Med andre ord; tror ikke alle her inne har dårlig sex bare fordi de svarer i denne tråden. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mlle Bonne

For en TRIST tråd .

Det er fullstendig frivillig å ha sex. Bare så det er sagt. Det er lov å si nei og det er lov å stille KRAV . Dere er deres egen lykkes smed... egentlig .

Dersom du forlanger god sex og ikke finner deg i dårlig sex . Så slipper dere dette ...

Dårlig sex er ofte selvforskyldt. Finn ut hva som er problemet ? Feil partner eller deg selv ?

Nå kan ikke jeg svare for alle men tror nok det meste er et produkt av egen fantasi. Intensjonen med denne tråden på lik linje med de andre "Du vet at...når.." er jo å ha et ironisk skråblikk. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Når man må ta spy-pauser.

Haha. Mener du at man stopper og spyr fordi sexen er dårlig, eller at man stopper og spyr fordi man er full? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Haha. Mener du at man stopper og spyr fordi sexen er dårlig, eller at man stopper og spyr fordi man er full? :gjeiper:

En kombinasjon. Det er ikke alle lukter som er like gunstige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når typen går ned på deg under dyna mens du sniker til deg donaldbladet og leser ut hele bladet... Snakker av egen erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når typen går ned på deg under dyna mens du sniker til deg donaldbladet og leser ut hele bladet... Snakker av egen erfaring...

Donald... under sex. Hvem ikke hva som er mer trist. Sexen du fikk, eller du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du prøver å frigjøre den ene armen for å Google deg selv på smarttelefonen..

Endret av CCL
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var i en lånt campingvogn der det lå ett donaldblad på bordet :gjeiper: Han lå jo under der i lange tider, fikk ingenting utav det nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en TRIST tråd .

Det er fullstendig frivillig å ha sex. Bare så det er sagt. Det er lov å si nei og det er lov å stille KRAV . Dere er deres egen lykkes smed... egentlig .

Dersom du forlanger god sex og ikke finner deg i dårlig sex . Så slipper dere dette ...

Dårlig sex er ofte selvforskyldt. Finn ut hva som er problemet ? Feil partner eller deg selv ?

Jeg var gift med min første sexpartner. Vi var hverandres første. Ingen av oss visste nok om hva vi burde gjøre for hverandre.

Det ble dårlig. Veldig dårlig sex. Mistet helt interessen. Dermed ble det utroskap og skilsmisse til slutt.

Og fantastisk sex. Uten at jeg hadde forandret på noe. Jeg fikk bare sex på mine premisser, og en som faktisk kunne sine ting. Istedenfor mekanisk gnukking ble det sex med innlevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er våt før dere begynner, men tørker inn mens han tar på deg fordi det er så jævlig dårlig.

:fnise: Jeg skjønner akkurat hva du mener! Dessverre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du til slutt lar fyren ha sex med deg på den måten han måtte føle for i god tro om at det er godt for deg og - kjipeste sexlivet i et forhold jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Når du begynner å spille tetris på mobilen mens han ser det.

(Been there done that, vi var knullevenner i 2 dager og så stoppet vi HELDIGVIS!!! Han skjønte såklart ingenting og ante ikke hva han gjorde feil og hvorfor vi ikke kunne fortsette....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...