Gå til innhold

Post et bilde av din kopp

Gjest Uglefot

Anbefalte innlegg

Utfordrende?? WTF?

Jeg skal gi dere utfordrende. Se her, her ligger samme kopp og breier seg i en bydende, liggende positur. Det er som om den sier "kom og fyll meg til randen med den mørke, flytende, heite... frielekaffen din, som du nettopp har brygget på mokkamasteren (men ikke sukker, eller fløte, jeg tar den svart)". :hakeslepp:

attachicon.gifkopp_påsnei.jpg

Den satt, tenker jeg?

Tøsekopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enough talk, vis meg koppen din.

Litt strekkmerker her også og tegn på et hardt liv, men den gjør jobben sin fortsatt og er særegen og unik på sin måte.

Jeg har postet koppen min tidligere, men om du skal være kravstor kan du få ett bilde av den koppen sikler på nå, må bare få feriepengene mine først.

Sommerkoppen 2013:

post-31472-0-22835400-1372113475_thumb.j

(Om sommerkoppen 2013 svikter er foresten dette back up koppen post-31472-0-35311900-1372113610_thumb.j)

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg har postet koppen min tidligere, men om du skal være kravstor kan du få ett bilde av den koppen sikler på nå, må bare få feriepengene mine først.

Sommerkoppen 2013:

Hvis din kopp får flere plusser enn min kopp så blir jeg schikkeli lei meg, altså.... Men den var veldig fin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdekoppen min <3 Den symboliserer alle timene hvor roomiene har svettet på treningssenteret og jeg har sittet alene hjemme og sett på adventure time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Nerdekoppen min <3 Den symboliserer alle timene hvor roomiene har svettet på treningssenteret og jeg har sittet alene hjemme og sett på adventure time ;)

Sunne interesser, I say no more! Æsj, skulle nesten ønske jeg hadde din kopp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerkoppen 2013:

(Om sommerkoppen 2013 svikter er foresten dette back up koppen

Ok, du skal få en pluss.

Edit:Jeg glemte visst å fjerne siteringen, fikset nå

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig masse fine kopper her! Men jeg ser det går igjen at de er av den rette og "slanke" typen. Så da vil jeg bidra med en med litt mer former for å bryte litt.

Endret av KristineS
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Spirula

Jeg er litt sjenert, men siden det er så mange flotte kopper i denne tråden, fikk jeg lyst til å dele min kopp med dere, bare for å få frem mangfoldet som finnes ute i verden.

8fdd721c-3f29-4508-b534-7ad6dce43eba_zps

Dette er et veldig dårlig bilde, for koppen min er mye mer formfull enn det som kommer fram her, den har faktisk en ganske definert vaseform.

Koppen feiret sin 32-årsdag for ikke så veldig mange måneder siden, har fått noen skjønnhetsflekker her og der, og har blitt litt blass i fargene i løpet av disse årene, men for meg er den like god fremdeles. :rodmer:

Som dere ser, har jeg fått tatovert et selvportrett på koppen, så jeg håper det ikke er så mange som kjenner meg igjen.

Endret av Spirula
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at koppen min ikke har forandret seg i det hele tatt på to år. Håper koppen holder seg likedan i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sjenert, men siden det er så mange flotte kopper i denne tråden, fikk jeg lyst til å dele min kopp med dere, bare for å få frem mangfoldet som finnes ute i verden.

Dette er et veldig dårlig bilde, for koppen min er mye mer formfull enn det som kommer fram her, den har faktisk en ganske definert vaseform.

Koppen feiret sin 32-årsdag for ikke så veldig mange måneder siden, har fått noen skjønnhetsflekker her og der, og har blitt litt blass i fargene i løpet av disse årene, men for meg er den like god fremdeles. :rodmer:

Som dere ser, har jeg fått tatovert et selvportrett på koppen, så jeg håper det ikke er så mange som kjenner meg igjen.

Virkelig flott kopp, Spirula. Likte godt det lille hakket på kanten der, noe jeg også har på min senile kopp. +1

Edit: Glemte å fjerne siteringa av bildet! Sånn.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spirula

Virkelig flott kopp, Spirula. Likte godt det lille hakket på kanten der, noe jeg også har på min senile kopp. +1

Edit: Glemte å fjerne siteringa av bildet! Sånn.

Jeg la merke til det lille hakket på din kopp, og det var det som ga meg motet til å poste bildet av min. Det er så godt å se en kopp som har merker etter å ha levd et aktivt liv midt i blant alle de vakre ungkoppene.

Og takk for at du fjernet siteringen. Jeg vet ikke hvor lenge jeg tør la selvportrettet ligge ute.

Ellers må jeg si jeg er rørt av både hyggelig kommentar, og flere plusser.

Det er godt å se at alle kopper settes pris på, selv om de bærer preg av tidens tann, og en meget aktiv livsstil. Takk for det!

Endret av Spirula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav faktisk bort både min egen og flere andre kopper på finn.no nå nylig. Jeg skammer meg litt, men det var veldig hyggelig å se at jeg fikk så mange responser på annonsen min. Men... det er vel bare menneskelig, er det ikke? Vi vil jo alle føle at koppen vår er begjært? Eller? Det verste var at jeg bare gav det bort, tok ikke noe betalt en gang.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er min jobb-kopp. Det er en tekopp og har ok størelse. En kaffe kopp er mye mindre.

923388_10153403720645285_1067451458_n.jp

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og jeg har en til espresso kaffe. Jeg har den samme koppen i mega størelse til te så klart.

post-10778-0-17481900-1383136420_thumb.j

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Jeg har mistet koppen min i fordeling av innbo, nå nærmer sommeren seg og koppspresset øker...

:bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...