Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #341 Del Skrevet 17. juli 2012 Du er sannelig en dame av kontraster! Jepp. Den koppen hvor jeg nyter min morgenkaffe er bare, bare min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. juli 2012 #342 Del Skrevet 17. juli 2012 Veldig laber trafikk her? Veldig merkelig, da en våt og kald sommer tradisjonelt øker koppsfokuset. Jeg får gi mitt usle bidrag da. Dette er en kopp jeg har fått, og det er visst noe sånn samlegreier jeg ikke har peiling på. Bruker den sjelden, da den er ment mest for pynt, og ikke bruk. En skikkelig tøysekopp, med andre ord. Gjorde en ordentlig innsats når jeg tok bildet. For å få bedre lys, åpnet jeg til og med verandadøra, selv om det var regnvær. Så om noen gir ett pluss, er det ett... pluss. Husk: Ikke siter bildet!!! Wæææ! Det ble så stooort! En ting å åpne verandadøren, men å ha en så utfordrende positur på koppen, det er da drøyt! Bare fokus på positur og null fokus på innhold. Har du tenkt over hva dette gjør med andre sitt koppsbilde? Det er da nok koppspress slik som det er! Er skuffet av det Lutetium, du som virker å ha et slikt lyst hodet Tenk på det koppspresset spesielt unge kvinner føler nå. De som nettopp har flyttet hjemmefra og ennå ikke har funnet roen med sin egen kopp ennå. Tør nesten ikke tenke på hva slags usikkerhet og forvirring rundt kopp denne tråden skaper... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2012 #343 Del Skrevet 17. juli 2012 Jepp. Den koppen hvor jeg nyter min morgenkaffe er bare, bare min. Ingen har stært noen av de tre avbildede kaffekoppene mine heller! (Det kan ha noe med at i virkeligheten er de sjelden "fresh from the dishwasher", de lever vel mest i en tilstand av "just add water") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #344 Del Skrevet 17. juli 2012 Ingen har stært noen av de tre avbildede kaffekoppene mine heller! (Det kan ha noe med at i virkeligheten er de sjelden "fresh from the dishwasher", de lever vel mest i en tilstand av "just add water") Jeg skrubber med sitron sånn innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2012 #345 Del Skrevet 17. juli 2012 Utfordrende?? WTF? Jeg skal gi dere utfordrende. Se her, her ligger samme kopp og breier seg i en bydende, liggende positur. Det er som om den sier "kom og fyll meg til randen med den mørke, flytende, heite... frielekaffen din, som du nettopp har brygget på mokkamasteren (men ikke sukker, eller fløte, jeg tar den svart)". Den satt, tenker jeg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #346 Del Skrevet 17. juli 2012 Utfordrende?? WTF? Jeg skal gi dere utfordrende. Se her, her ligger samme kopp og breier seg i en bydende, liggende positur. Det er som om den sier "kom og fyll meg til randen med den mørke, flytende, heite... frielekaffen din, som du nettopp har brygget på mokkamasteren (men ikke sukker, eller fløte, jeg tar den svart)". Den satt, tenker jeg? Faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 17. juli 2012 #347 Del Skrevet 17. juli 2012 Utfordrende?? WTF? Jeg skal gi dere utfordrende. Se her, her ligger samme kopp og breier seg i en bydende, liggende positur. Det er som om den sier "kom og fyll meg til randen med den mørke, flytende, heite... frielekaffen din, som du nettopp har brygget på mokkamasteren (men ikke sukker, eller fløte, jeg tar den svart)". Den satt, tenker jeg? Nå er du bare ute etter å provosere Og hva er det med det fallossymbolet Mumi-pappa har i hånden? Hm? Ikke fortell meg at det ikke skal være en ereksjon på denne u-bluferidge koppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2012 #348 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Nå er du bare ute etter å provosere Og hva er det med det fallossymbolet Mumi-pappa har i hånden? Hm? Ikke fortell meg at det ikke skal være en ereksjon på denne u-bluferidge koppen din Som sagt, jeg har bare fått denne koppen. (Jeg ville nok aldri kjøpt en slik kopp, om jeg skulle velge selv. Da hadde jeg nok heller valgt en med en mer nøytral koppstegning) Det eneste jeg har investert i koppen, er innhold. Eller egentlig: Mokkamasteren er innholdsleverandør, jeg er bare en simpel sluttbruker. Koppen er hardwaren... uff, se hva du fikk meg til å skrive nå!? Edit:Jeg tror det er en fiskestang som er avbildet, forresten. Don't think suitcase! Endret 17. juli 2012 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. juli 2012 #349 Del Skrevet 17. juli 2012 Bilder av koppen min får dere fanden meg ikke, den er pinadø privat. hehehee.... forstårlig at du heller vil holde koppene dine private, fremfor brystene dine tenk om noen på jobben din skulle kjenne igjen koppen din du poster bilde av, som du drikker av på jobben for.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #350 Del Skrevet 17. juli 2012 hehehee.... forstårlig at du heller vil holde koppene dine private, fremfor brystene dine tenk om noen på jobben din skulle kjenne igjen koppen din du poster bilde av, som du drikker av på jobben for.eks Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 19. juli 2012 #351 Del Skrevet 19. juli 2012 Denne fikk jeg til jul. Syntes den er veldig.. minneverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. juli 2012 #352 Del Skrevet 19. juli 2012 :biggrin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 19. juli 2012 #353 Del Skrevet 19. juli 2012 Denne fikk jeg til jul. Syntes den er veldig.. minneverdig En ung og stram kopp! Dog, noget overfladisk over den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 19. juli 2012 #354 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) En ung og stram kopp! Dog, noget overfladisk over den... Takk for det. Syntes koppen min er så frekk på en ungdommelig måte Endret 19. juli 2012 av Nyyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. juli 2012 #355 Del Skrevet 19. juli 2012 Min sexye kopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 19. juli 2012 #356 Del Skrevet 19. juli 2012 Min sexye kopp: Hey hey baby Den koppen tror jeg schmackher gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. juni 2013 #357 Del Skrevet 24. juni 2013 Nå er det snart et år siden noen postet lekre bilder av koppen sin. På tide å finne frem kameraet, folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 24. juni 2013 #358 Del Skrevet 24. juni 2013 Åkei, nå hadde jeg ikke et bilde av min kopp for hånden (høhø, på så mange måter), men her et et bilde av en helt lik kopp! Den eneste forskjellen er at fargen på min kopp er litt lysere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. juni 2013 #359 Del Skrevet 24. juni 2013 Åkei, nå hadde jeg ikke et bilde av min kopp for hånden (høhø, på så mange måter), men her et et bilde av en helt lik kopp! Den eneste forskjellen er at fargen på min kopp er litt lysere. 1627050-8-1351876948979-n400.jpg Hendig skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 24. juni 2013 #360 Del Skrevet 24. juni 2013 Hendig skje! Absolutt! Og hvis man er ensom på kvelden kan man ta den ut av futteralet, og ligge i skje. Hæhæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå