Tornerosa Skrevet 29. november 2011 Forfatter #261 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, det var det jo mye vits i. Får jo bare beskjed om å ikke ta telefonen. Det greier jeg å tenke ut selv. Han var ikke engang interessert i å høre hvillket nummer fyren ringte fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 29. november 2011 #262 Del Skrevet 29. november 2011 Ring heller telefonoperatøren din, og be dem sperre for nummeret Har du prøvd å svare i det siste? Eller legger han bare på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
attegløyma Skrevet 29. november 2011 #263 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Jøss, då eg melde frå, med personleg oppmøte, ringte politiet oppatt og snakka med fyren. Og så ba han meg ut... Den gifte politien altså... Støtte å ringe operatør og få nr blokkert. Endret 29. november 2011 av attegløyma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 29. november 2011 #264 Del Skrevet 29. november 2011 attegløyma skrev (På 29.11.2011 den 9.42): Jøss, då eg melde frå, med personleg oppmøte, ringte politiet oppatt og snakka med fyren. Og så ba han meg ut... Den gifte politien altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 29. november 2011 Forfatter #265 Del Skrevet 29. november 2011 Miss O skrev (På 29.11.2011 den 9.36): Ring heller telefonoperatøren din, og be dem sperre for nummeret Har du prøvd å svare i det siste? Eller legger han bare på? Han ringte to ganger nå i stad, den første gangen tok jeg telefonen, men var først helt stille. Så sa han alló to ganger, jeg sa "hva vil du?" og han la på. Så går det 15 sekunder og han ringer igjen. Da tok jeg ikke telefonen. attegløyma skrev (På 29.11.2011 den 9.42): Jøss, då eg melde frå, med personleg oppmøte, ringte politiet oppatt og snakka med fyren. Og så ba han meg ut... Den gifte politien altså... Støtte å ringe operatør og få nr blokkert. Aha... Tror heller jeg prøver personlig oppmøte, jeg. (Og satser på at "min" ikke er gift...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 29. november 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 29. november 2011 Nå ringer han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 29. november 2011 Forfatter #267 Del Skrevet 29. november 2011 Neida, det kom fortsatt ikke noe i posten. Jeg får høre at noe av det jeg venter på ble sendt tidlig i forrige uke, det andre på torsdag. Det er umulig at det ikke skal ha kommet fram i dag. Pokker, altså. Så mye for å jobbe for å få til ting, være avhengig av andre, og så, på grunn av dét, rakner alt i siste liten. Makter ikke mer jobbing, helt nødt til å legge meg nedpå litt før 10-åringen kommer. Og det er snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. november 2011 #268 Del Skrevet 29. november 2011 Bare vent om enda noen år, da legger de seg ETTER deg... :gjeiper: Satans telefonringer da? Men kan du ikke blokkere hans nummer rett på mobilen din? Jeg kan blokkere på min, tror jeg. Syns forøvrig "personlig oppmøte med dertil date med Ugift politimann-kjekkas" var den beste varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 29. november 2011 #269 Del Skrevet 29. november 2011 Cumulus skrev (På 29.11.2011 den 7.40): skeive hor hummer. Se for seg homofile prostituerte hummere... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 29. november 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 29. november 2011 Kosemose skrev (På 29.11.2011 den 17.03): Bare vent om enda noen år, da legger de seg ETTER deg... :gjeiper: Satans telefonringer da? Men kan du ikke blokkere hans nummer rett på mobilen din? Jeg kan blokkere på min, tror jeg. Syns forøvrig "personlig oppmøte med dertil date med Ugift politimann-kjekkas" var den beste varianten. Jeg tenkte lenge, lenge før jeg skjønte hva du mente med legge seg ETTER meg... Jeg tenkte det var de ugifte politimennene som skulle legge seg etter meg... Kan muligens blokkere, vet ikke. Men jeg har egentlig mest lyst til å ta idioten. Dagens søvnblogg: Fra 13 til 16. Hadde egentlig ikke tid, men sånn ble det. Droppet dusjen og speeda opp, ble dessuten reddet av at 10-åringen ble med en venninne og moren på kjøpesenteret hvor en eller annen fyr skulle synge. Han amerikanske Idol-vinneren eller noe sånt. Følger ikke helt med. Så jeg fikk avviklet juleavslutningen uti der, og det gikk bra. Veldig bra, faktisk. De gjør en veldig god jobb disse to, min jobb blir enkel da. Ah, pus er så søt når hun kommer og kveiler seg sammen i fanget mitt... Legge seg, satser på en hel våken dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. november 2011 #271 Del Skrevet 30. november 2011 Tornerosa skrev (På 26.11.2011 den 0.03): Fire halvplan. Sånn, nå vet alle i denne byen hvor jeg bor. Neida, det fins mange sånne. Jeg kjenner noen med samme løsning et annet sted i samme by. Er på opplesning igjen, side 11 av 14 så langt. Har vært på jobbreise nummer 100 og føler jeg har fortjent litt slækk midt i arbeidsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 30. november 2011 Forfatter #272 Del Skrevet 30. november 2011 Klips skrev (På 30.11.2011 den 11.31): Neida, det fins mange sånne. Jeg kjenner noen med samme løsning et annet sted i samme by. Er på opplesning igjen, side 11 av 14 så langt. Har vært på jobbreise nummer 100 og føler jeg har fortjent litt slækk midt i arbeidsdagen Men her i byen tror jeg ikke det finnes så mange sånne, i hvertfall. For når jeg beskriver hvordan jeg bor, sier folk, åja, de husene vet jeg hvor er! Men klart, det finnes garantert tilsvarende andre steder, ja. Du altså, farende fant! Finnes det ikke noen filial på mine trakter, da? Eller er det bare store langtvekkbyer som står på besøkslista? Digg å stå inne på Plantasjen med glasstak når det regner bikkjer. Det var knapt ørens lyd å få. Ventet på at det verste skulle gi seg, dermed ble jeg gående lenge, lenge, og handlet planter og blomster i stor stil. Så nå blir det fullt av hvite og røde i desember, det blir bra. Tre nye blomsterpotter også, for de som stod ute i sommer er blitt så stygge. Posten jeg så sårt trenger kom ikke i dag, heller. Det påstås at sakene er sendt. Jeg begynner å tvile på at det stemmer. Et viktig opplegg har allerede raknet pga. de manglende papirene. Demotiverende. Guttate psoriasis var det, ja. Var med minsta hos hudlegen. Merker hvor viktig dette med språk er, når man skal forholde seg til helsepersonell. Nå var det jo ikke noe store, heavy greier dette, men likevel, når legen snakker såpass gebrokkent (men likevel ganske korrekt norsk, det skal hun ha), blir man (jeg) sittende og føle seg litt...overlegen legen, liksom. Vet ikke. Kanskje en greie ved meg, iom at jeg er ganske obs på dette med språk. Når man sitter og føler på at man må ordlegge seg enkelt så legen skal forstå (hvilket sannsynligvis ikke var tilfellet her, men det er en følelse jeg automatisk får når den jeg snakker med snakker gebrokkent - og det er ikke det at jeg er uvant med å snakke med folk med andre morsmål), er det ikke til å unngå at den nødvendige tilliten til legen får et lite skudd for baugen. Teit, og jeg vet jo at vedkommende garantert kan sakene sine, men det er noe med kommunikasjonen og det som oppstår av tillit gjennom den... Nuvel. Her skal smøres, og ved overskridelse av 1600 kroner i året, blir det fri tilgang på krem. Så har jeg handlet lysslynge, vi skal jo pynte i nabolaget. Vi er flere som har kjøpt, så skal vi koble dem sammen og la hele den lille gatestumpen vår bli opplyst. Blir sikkert fint. Fant også noen kalendergaver til ungene. Synes det er vanskelig. Det skal ikke koste stort, det skal helst ikke være for mye godis, det skal helst ikke være alskens ræl og det skal helst være noe de setter pris på. Noe billig som ikke er ræl... Ikke lett. Blir til at jeg kjøper ting som de uansett kunne fått, dermed blir det litt dyrere, men i det minste blir det ikke støvsamlere ut av det. Blant annet får de hver sin tynnstrømpebukse med glitter, parfyme (! - billig fra H&M, men sjekket for parabener og annen gift), dvd-filmer... Og hver sin minisypress som ser ut som et juletre. Har vel noe sånt som 10 av 24 av nå... Foreslo at de kunne åpne annenhver dag, men det falt ikke i smak, gitt. Så nå gjenstår... Nissefest for minsta, på skolen. Det andre som skulle skje i ettermiddag, må avlyses/flyttes på, takket være at posten ikke har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 30. november 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 30. november 2011 Klips skrev (På 30.11.2011 den 11.31): Neida, det fins mange sånne. Jeg kjenner noen med samme løsning et annet sted i samme by. Er på opplesning igjen, side 11 av 14 så langt. Har vært på jobbreise nummer 100 og føler jeg har fortjent litt slækk midt i arbeidsdagen Åja, du skrev annet sted i samme by. Det ble til annen by i hodet mitt. Ok, finnes vel, da. Men vet ikke hvor det er, har ikke sett. Og dette området er liksom litt "kjent" for å ha disse boligene, visstnok. I følge en megler jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 30. november 2011 #274 Del Skrevet 30. november 2011 Tornerosa skrev (På 30.11.2011 den 11.56): Åja, du skrev annet sted i samme by. Det ble til annen by i hodet mitt. Ok, finnes vel, da. Men vet ikke hvor det er, har ikke sett. Og dette området er liksom litt "kjent" for å ha disse boligene, visstnok. I følge en megler jeg kjenner. Jeg mener jeg vet sånn ca hvor du bor (fra da du flyttet), men vet likevel ingenting om hvilke hus du snakker om. Dog vet jeg at det finnes hus med fire halvplan langt oppe på Byåsen (og det er vel ikke der du bor?). Nå er ikke jeg akkurat lommekjent i Trondheim da, til å ha bodd her i ti år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. november 2011 #275 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kosemose skrev (På 27.11.2011 den 11.47): Så tanken om at en fyr skulle komme på døra og forlange å få kysse er nesten litt over-the-top for meg, her jeg sitter i mitt hus fullt av katter (metaforiske katter, vel å merke). Du er bare så skjønn. r deg! Cumulus skrev (På 29.11.2011 den 7.40): hor hummer Hva var det jeg nylig skrev, noe med at jeg var så stiv i ørreten... damnyouautocorrect.com ... Du, hva heter den Buzz-boken igjen? Vil ha på ønskelisten. Veldig fine ting de får i kalender, da? Her går det mye i hårstrikker, pepperkakeformer, sett med glittertusjer som deles opp, viskelærdyr til 10,- stk, en pakke tyggis... Ikke ræl, men ikke stort å rope hurra for heller. Håper hun ikke blir skuffet :/ Endret 30. november 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 30. november 2011 #276 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg tror egentlig jeg ville satt ned foten på det med å få annenhver dag jeg... Synes dette med pakkekalender er noe tull, det blir stort sett veldig dyrt, men likevel ræl. Og å gi bruksting som ungene ville fått likevel som gaver bare for å fylle opp en kalender virker litt meningsløst. Her har jeg pakket inn julesanger fra en sing-sang pakke til hver dag. Det kostet rundt 180 om jeg ikke husker feil, og kan jo da gjenbrukes. I tillegg putter jeg klementiner, rosiner, smoothies fra ellas kitchen, + pepperkaker i helgene i kalenderen. Men nå har ikke toåringen min så veldig store krav da, han vet jo ikke hva kalender er en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 30. november 2011 #277 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg sliter også med kalendergaver, har ikke kjøpt en eneste en.. Prøver også å putte i ting jeg uansett skal kjøpe, som notebøker med julesanger i (koster 250 pr stk men jeg kan jo ikke vente til julaften for de må jo øve..), en bukse til hver for det trenger de, osv. Dessuten opplevelser, som en lapp med "Pepperkakebaking" på. Der har mannen en tendens til å sabotere, han bare slenger ut forslag om "Skal vi gå på kino/VilVite/Osbadet på lørdag?" uten å tenke at det kunne vært en overraskelse i kalenderen. Mannfolk.. Ellers blir det vel noen tyggispakker og små sjokolader o.l. De har bedt pent om å få slippe truser. Morsomste iPhone-autokorrektur var da av jeg skulle skrive "edlere deler" og det ble "reketrål deler". Det var jo hysterisk morsomt for mottakeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. november 2011 #278 Del Skrevet 30. november 2011 reketrål! Min venninne Carina underskrev en sms med Vagina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. november 2011 #279 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) ... men det må ha vært mer enn autokorrekt inne i bildet der. Testet nå. Menneskelige feil kan også skje. I går sendte jeg "god bedring" til innsjekkservicen til sas.. Men jeg syns pakkekalender er ganske fint (så lenge bare en av mine vil ha det). Leppepomade, fine fargeblyanter... Endret 30. november 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
attegløyma Skrevet 30. november 2011 #280 Del Skrevet 30. november 2011 Vi fekk pakkekalender kvar tredje dag, sia vi var tre ungar, og det har aldri vore eit tema å diskutere det... Vi smurde og våre eigne matpakkar frå første dag i første klasse, heilt uten diskusjon. Og vi rydda og vaska våre eigne rom frå vi var 6 år (sjølv om vi fekk noko hjelp i starten...). Etter skulen var det min jobb å sette over potetene når eg kom heim, og frå eg var omlag 10 hadde eg oppdrag med å lage middag 3 dagar i veka (type fiskepudding og fiskepinnar). Berre sånn, det går an lissom. Mine foreldre var (er) saman, og fekk ikkje tida til å strekke til likevel. Så vi hjalp til, vi var eit team Det trur eg jentene dine kan og, om du set deg ned og forklarar stoda. Ta ein Jesper Juul 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå