koldbruna Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå har jeg visst i snart 5 uker at det er en liten spire i magen min. Jeg fikk to blå på graviditestesten og er 9 uker på vei.Har termin 18 juli etter min beregning. Ringte til legen i dag,men fikk beskjed om at jeg måtte ringe igjen etter jul.Da de har det travelt opptatt med influensa og syke folk i denne strie førjulstid. Men jeg er i god form og tar dagene som de er.Er trøtt om ettermiddagene,men det følger vel med. Skriver mer senere. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Så gøy da :D Gratulerer!! som dagbokskriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Takk for det meta. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer! Vi har termin nesten samtidig vi! Jeg er også 9 uker på vei, og har termin 12. juli. Godt å høre at formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 6. desember 2003 #5 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer med og velkommen som dabokskriver :blomst_opp: Så deilig at du er i god form da (heldiggrisen...hehe) God helg Ionaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. desember 2003 Er fortsatt i fin form,ikke noe morgenkvalme.Men min mann sier han merker det på humøret mitt,er visst mer lett antennelig i følge han .Fyker opp for den minste lille ting. Nå i kveld har jeg vært på 30 årsdag,men kom hjem for 20 minutter siden.Min mann er der fortsatt.Jeg gikk hjem for jeg kjedet meg og fordi jeg begynte å bli sliten. Takk Ionaa og Eliza for hilsningen i dagboken min. God helg koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2003 #7 Del Skrevet 6. desember 2003 gratulerer med et lite under da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. desember 2003 #8 Del Skrevet 7. desember 2003 Gratulerer med den lille i magen! Og velkommen hit til oss som dagbokskriver! Skal bli gøy å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. desember 2003 #9 Del Skrevet 7. desember 2003 Gratulerer. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 7. desember 2003 Midnattsol,jolie & liv Takk for at dere tittet innom dagboken min. I dag sov jeg lenge.Stod opp og spiste 2 knekkebrød med hvitost,fant ikke annet som fristet i kjøleskapet. Og i dag har jeg laget krumkaker,men rekner med at jeg må lage enda en porsjon før jul. Jeg er fortsatt i fin form,men blir fortsatt fort trøtt og sliten. Men det følger vel med det. Hm....nå skal jeg lage spaghetti med svenske kjøttboller og tomat saus. Skriver mer senere. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. desember 2003 #11 Del Skrevet 7. desember 2003 Hm....nå skal jeg lage spaghetti med svenske kjøttboller og tomat saus. Hørtes godt ut ja.. *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. desember 2003 Det ble spaghetti med svenske kjøttboller og tomat saus i går.det var kjempe godt. I dag ble det pølse,tomatbønner og potetmos til middag. I dag har jeg vært på arbeid og arbeidsdagen gikk greit den,men kjenner jeg blir fortere sliten enn tidligere. Har fått dilla på melk,kan ha i meg en liter på en kveld,og jeg som sjelden drikker melk. Er trøtt om dagene,men kan ikke hvile etter endt arbeidsdag,da for jeg ikke sove til natten.Så i ettermiddag etter middag,har jeg lagt sammen klær og støvsuget.Ryddet og vasket litt. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 9. desember 2003 #13 Del Skrevet 9. desember 2003 Tips hvis du har fått dilla på melk: Ta kalktabletter. Det kan nemlig hende at du har kalkmangel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 9. desember 2003 Eliza Det har jeg ikke tenkt på,men det er sikkert noe jeg mangler. I dag har også dagen gått greit på arbeid,men kjenner det er lite til som skal få meg og Sjefen og arbeidsleder vet om at jeg er gravid og prøver og gjøre arbeidsdagen litt lettre for meg,ved at jeg for litt enklere arbeidsoppgaver enn tidligere,så i dag har jeg rullet duker. Etter endt arbeidsdag i dag lagde vi Taco til middag,men spiste mest grønnsaker og ost da jeg synes det er best. Prøvde og ringe legesentret i dag igjen for å bestille time,men fikk beskjed om at jeg måtte ringe etter jul,da det var stor pågang pga forkjølelse og virus. Hadde jeg ingen plager hastet det ikke før i uke 12-13 og få lege time,da dette var mitt andre svangerskap. Jeg er jo i fin form og merker i grunn ikke at det er en liten spire i magen. Det eneste jeg kjenner er at jeg er trøttere en vanlig. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Dagen i dag har også gått greit,og fortsatt ingen morgenkvalme,håper det varer svangerskapet ut. Jeg begynner på kveldsundervisning etter jul og gleder meg kjempe mye. Jeg rekker akkurat eksamen før jeg går ut i permisjon. Men enda er det lenge til. I dag var jeg og mannen og handlet inn litt jul,tenkte og begynne sånn smått og handle julegaver,men jeg fikk panikk da det var så mye folk alle steder.Det var lang åpent til 21.00 i kveld og times salg alle steder.Tenker det blir på Lørdag som tidligere planlagt. Har i helga tenkt og bake litt til.Det blir vel pepperkaker,sandkaker og berlinerkranser da tenker jeg. Ellers så har jeg fortsatt dilla på melk,men ikke i like store mengder som før.Har begynt med vitaminer. Nå så hører jeg at vaskemaskina er ferdig,må vel ta ut juledukene og ta de med på arbeid og rulle de i morgen.Det er kjekt og slippe og stryke de,og de blir mye finere når de er rullet. Ha en fortsatt fin kveld. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. desember 2003 #16 Del Skrevet 13. desember 2003 God helg til deg!! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for det Meta. Helgen har gått så alt alt for fort.På Fredag var vi å hentet slaktet,bestilte en gris på 35 kg,så nå er fryseren nesten full. Kjøpte en julegave i går.... :oops: og har nå 34 igjen,men vet hva jeg skal kjøpe så det går unna på en ettermiddag. I går var vi å handlet sammen med svigermor og to av svigerinnene. Fortalte svigermor at hun skulle bli farmor,og da ble hun så glad. I dag skal vi på Stiklestad og "på jul igjen" En tradisjon før jul som vi må få med oss. Kjøpte kalkun i går,kostet 29.90 for Kiloen og det er jammen billig. Så da blir det kalkun på NYTTÅRSAFTEN i år også. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. desember 2003 #18 Del Skrevet 14. desember 2003 34 julegaver igjen? Det var mye. Stor familie? Helgene går bestaaandig fort, men den er ikke over enda. Nyt resten av den. Også er det jul snart. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. desember 2003 #19 Del Skrevet 17. desember 2003 En forsinket gratulasjon, men det er bedre sent enn aldri...? :kysse: Velkommen som dagbokskriver. Her trengtes nye medlemmer etter flere fødsler i det siste... Lykke til med svangerskapet ditt. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. desember 2003 #20 Del Skrevet 21. desember 2003 hmm, ser at jeg ikke har ønsket deg velkommen engang...velkommen skal du være. Det er så koselig med flere skrivere her inne!! Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå