Gå til innhold

koldbrunas lille hemmlighet


koldbruna

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering i påska.Er sykmeldt frem til 16 april.Da begynner jeg på arbeid igjen.Formen er fin men plages med senestrekk i løpet av natten.Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vekket min mann i det siste og han er flink til å massere.Ellers så er min mann enestående når det gjelder å hjelpe til,men har i det siste vært ganske egen når det gjelder hva jeg skal ha gjort av husarbeid.Vil klare meg selv.

Legen min er bekymret for at jeg har en nyresykdom og har nå sendt brev til Sykehuset for nærmere utredning.Har blod i hver eneste urinprøve,men har ingen smerter.Men drikker mye i løpet av en dag.Det er ikke svangerskapsdiabetes jeg har,det har jeg blitt undersøkt for.

Nå gleder jeg meg til 24 MAI,da skal jeg på ny UL.Grunnen til det er at morkaka ikke ligger rett.Jordmora regner med at det blir keisersnitt.

Ellers så har jeg og min mann nå funnet ut navn og det blir Julie hvis det blir jente og Mathias hvis det blir gutt.

Har handlet inn litt,og lånt en del babyutstyr,skal til Tr.heim og kjøpe Bilstol og seng.Men har mest lyst til å skaffe meg vugge.

Er på husjakt,men kan ikke si at jeg ser frem til å flytte.Det verste jeg vet er å pakke og rydde og det blir litt rart og ikke skal bo her vi bor nå.Vi har trossalt bodd her i 6 år.

Jeg er også redd for at det blir mye MAS når vi flytter,av slekt og venner om å hjelpe til med det ene og det andre.

Ønsker dere Ei fortsatt GOD PÅSKE

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det går lenge mellom hver gang jeg skriver i dagboken.Er sjelden på KG for tiden.Men alt står bra til med meg og den lille i magen.

"Nurket" er i form og sparker bra fra seg.

For tiden er jeg 50 % sykmeldt fra jobb og føler at jeg har mer energi enn noen gang.Nå er ikke husarbeid og matlaging ett ork lenger,og jeg orker mere om ettermiddagen.

Den 14-16 Mai var jeg og min på Hyttetur for første gang.På tide kanskje etter 9 år sammen.

Min mann kjøre bilcross og derfor denne hytteturen.Vi reiste til Vedal,litt utenfor Brønnøysund.For ett flott sted.

Men jeg ser også frem til den dagen magen er flat igjen og at nurket har kommet til,det begynner og bli tungt og være til nå.

Har gått opp ca 18 kg.

Jordmora har sagt at babyen vokser fint og at alt står bra til med den lille.På Mandag skal jeg på UL og sjekke om morkaka har flyttet på seg eller om det blir planlagt keisersnitt.Gruver meg litt,men samtiig gleder jeg meg også til UL.Kanskje vi da for svaret på om det blir en gutt eller ei lita jente som kommer midtsommer.

Fra 1 juni går jeg ut i 4 uker ferie,før jeg går ut i permisjon.Det ser jeg frem til. :klappe:

Vi har enda ikke funnet oss ett annet sted og bo,men er fortsatt på utkikk.Rekner med at det blir så vi flytter i løpet av høsten etter at nurket har kommet til.

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja nå har jeg hatt ferie i 12 dager.

Har koset meg hjemme og slappet skikkelig av.

Magen vokser og det er full aktivitet der inne fra morgen til kveld.

Ellers så hadde jeg eksamen den 10 juni,tror ikke det gikk så bra egentlig,men stryker jeg er det bare og ta den opp igjen til høsten.Noe jeg rekner med at jeg er nødt til :oops:

Har vært på omvisning på føde og barsel avdelinga.

Synes mye er gjort om siden jeg fødte første gangen i 1996.

Det er at det nå er mor-barn vennlig og at det nå er pappa hotell på barsel det var det ikke tidligere.

På siste kontroll var alt bra med den lille,og nå gleder jeg meg bare til at "nurket" er ute.

Har kjøpt alt vi trenger til den lille.Skal hente senga 18 juni.Den måtte bestilles og den skulle komme til da.

Skal også kjøpe ny bilstol.Men leter litt rundt før jeg bestemmer meg.

Den 24 mai var vi på UL igjen og morkaken hadde ikke da flyttet seg.Skal på ny UL den 28 juni,har ikke den flyttet seg til da,blir det planlagt keisersnitt.

Ellers så er vi fortsatt på husjakt,men ikke funnet noe enda som passer oss og som vi liker.Regner med at vi blir boende her frem til høsten og ser oss om etter noe annet da.

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...