Gå til innhold

koldbrunas lille hemmlighet


koldbruna

Anbefalte innlegg

Håper du snart er i havn med alle presangene dine. Det var jammen ikke få du skulle kjøpe inn til..

Håper du får en kjempefin jul :nisse: og så blir det jo et veldig spennende år neste år for dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsninger!

Jeg er ENDELIG ferdig med julegavene nå.Har brukt tiden frem til lørdag med å handle og har pakket inn etter hvert.Derfor har jeg ikke hatt tid til å skrevet på en stund heller.

Ja jeg har stor familie,min familie består av biologisk og fosterfamilie og min manns familie og nære venner av oss begge som vi kjøper en liten gave til.

Formen min er fin,men trenger masse søvn og ro rundt meg.

Blir fort sliten og kjenner at jeg ikke lenger kan stresse slik jeg tidligere har gjort i jobbsammenheng.

I dag har jeg pynet litt og lagt på juledukene jeg rullet på jobb i forrige uke.I morgen skal vi pynte juletreet og det blir vel travelt i morgen tenker jeg.

Vil ønske alle en FIN LilleJULAFTEN i morgen og God Jul :nisse:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mayamor

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår... :kysse:

Måtte året bli slik du drømmer om.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er julen over og vi har gått inn i ett nytt år.

I jula har jeg koset meg sammen med familien,og så har jeg jobbet i jula.

Kjenner fortsatt ingen forandringer,men er nå 13 uker på vei.

I morgen skal jeg på den første kontrollen.Gruver meg litt egentlig.

Men det går nok bra,håper jeg.

Ønsker alle Ett Riktig Godt Nytt ÅR.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Gratulerer! Jeg har savnet deg på KG - og så ser jeg plutselig på listen til Mother of the bride at du er her og at du skal ha baby!

Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det kjempe bra.Det gikk kjempe greit på kontrollen,tok blodprøver og alt var bra med den lille spiren i magen.

Fikk vite at terminen min er usikker,men at jeg fikk vite terminen på ultralyd,så nå venter jeg på at jeg skal til ultralyd.

Det var vanskelig å si termindato,det pga siste dag mensperiode var bare 1-2 dager.Det ble derfor satt usikker dato.

Jeg kjenner selv at jeg er fin form,og ingen morgen kvalme har enda meldt seg.Legen trodde jeg var 13-14 uker på vei,men det var så usikkert.

Skal på kontroll igjen til legen 6 februar kl 09.40.

rekner med at jeg da har vært på ultralyd og vet datoen bedre.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har savnet deg på KG - og så ser jeg plutselig på listen til Mother of the bride at du er her og at du skal ha baby!

Kjempekoselig!

Takk for det.Joda jeg er her jeg innimellom,men det blir lengre mellom hver gang.Er litt opptatt med skolearbeid på kveldstid for tiden.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag kom det brev fra sykehuset.Har fått time til ultralyd den 12 februar.

Så nå gleder jeg meg bare til jeg og mannen skal dit.Håper å få vite nøyaktig termindato og kjønnet da.

Men har navnene klare til begge.Blir det jente blir det Julie og gutt blir det Mathias.

Dagene på arbeid går bra,men kjenner at jeg må slutte og stresse så fælt som jeg hittil har gjort.Men med ett opplegg fra arbeidsleder klarer jeg og være en hel dag på jobb,jeg er aldri 2 ganger på samme plass i løpet av en dag og det er jeg glad for.Har litt mer energi etter endt arbeidsdag nå.

I dag spurte jeg om jeg fikk Ferie 23,24 og 25 februar.Da drar jeg og mannen og hans familie til Kiel,med color line.Det gleder jeg meg til.Skal bli godt og slappe av litt.

Ellers så er jeg nå ca i Uke 15: Babyen er nå 14 centimeter lang og veier 105 gram.

Det begynner og vises litt at jeg er gravid,og mannen min er stolt og gleder seg masse til babyen er født.

Men da skal jeg gjøre noe fornuftig.....bake ut brød deigen.

Koldbruna :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mayamor

Deilig med en liten tur - bare du og mannen... :hjerte:

Ikke lenge til du skal til ultralyd nå.

Spennende.

Fine navn dere har valgt.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg borte fra jobben,har blitt kraftig forkjølet og formen er ikke helt på topp.Tenker det blir 3 dager med egenmelding denne uka.

Fredag skal jeg på svangerskaps kontroll.Det gleder jeg meg til.

Denne kontrollen er den er første min mann også skal bli med på så det blir spennende for oss begge.

Det går fort til jeg skal på Ultralyd også.Gleder meg til å få se babyen i magen min.Men er usikker om jeg vil vite kjønnet.Det hadde vært artig med tanke på innhandlinga av babyutstyr,men vet også at ultralyd kan også ta feil og at de fleste steder derfor ikke vil si kjønnet.

Magen vokser og trives ser det ut som.Det begynner og vises skikkelig at jeg er gravid jeg nå.På arbeid skal alle klappe på magen,og det er virkelig slitsom i lengden.

Koldbruna :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ikke formen og humøret på topp.

Var på svangerskapskontroll nr 2 i dag.Blodtrykket,Hb,osv var fint utenom urinen min,der fant legen blod.Og etter 1/2 time med leting i papirene mine fant de ut at jeg bestandig har hatt blod i urinen.Men at dette ikke er blitt fokusert på tidligere når det står,skjønner ikke jeg.

Legen min ble bekymret over at det kunne være noe galt med nyrene mine og henviser meg vidre til spesialister.Dette skulle legen min følge opp og forklarte meg hva som vidre kom til å skje.Etter dette svangerskapet skal jeg analysere nyrene og ta flere prøver.

Ellers så er formen min fin.Er forkjølet og vært hjemme fra arbeid siden tirsdag,men har ikke hatt noe og gjort på arbeid med rennende neste og hoste.Begynner å bli bedre og ser frem til at jeg skal på jobb igjen på Mandag.

Skal prøve og slappe av i helga og ikke tenke på at det kanskje er noe galt med meg.

"Nurket" har det helt fint sa legen og nå gleder jeg meg bare til jeg skal på ultralyd den 12 februar.

God Fredags kveld

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heisann søta!

Går det fortsatt bra med deg, nurket, mannen, bikkja og katta?

Jeg bare roter rundt overalt for tiden og dukker opp der folk minst venter meg! Hehe. :sjarmor:

Håper vi sees snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden har gått fort siden jeg har skrevet her i dagboken min sist.

Jeg er nå 20 uker gravid og har fortsatt ingen merkbare plager.

På Ultralyd fant de ut alt var som det skulle.Fikk nøyaktig termin og det var den 19 JULI.

Jeg og mannen min var på tur til Kiel forrige uke og koset oss og hadde det kjempe hyggelig sammen.Bare synd at vi ikke kan gjøre det oftere og dra fra "mas og jag".

2 mars skal jeg til jordmora for første gang.Det blir spennende.

Puma ja du har det med å komme innom der folk flest venter deg.

Ja; vi har det bra alle sammen. :tunge1:

Du og dine også håper jeg.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå er det enda lenger siden sist jeg var innom her.Det er mange årsaker til at jeg ikke har tittet innom før nå.Det har vært hektisk på jobb,vi har mye borte på ettermiddagstid.Sett på hus og leiligheter,men det er vanskelig og bestemme seg.

På mandag denne uka ble jeg sykmeldt,pga ryggen.Regner med at det blir enda lenger sykmelding.

Vært to ganger hos jordmor,men kan ikke si jeg liker henne noe særlig.

Hun virket så overlegen og jeg tror nok at jeg resten av svangerskapet vil gå hos Legen min.

Vi vet ikke hva kjønnet blir,men uansett er det like velkommen.

Ønsker alle som titter innom God Helg

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp:

ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !!

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...