Nichlas93 Skrevet 10. juni 2012 #201 Del Skrevet 10. juni 2012 Kaizers... Egentlig en god del populærmusikk.. Rihanna, Bieber, Minaj... Alt det er søppel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #202 Del Skrevet 5. januar 2013 Selv om hun hadde to fine hits en gang, så greier jeg ikke Elvira Nikolaisen. Jeg forsøkte "hver gang vi møtes", men det går ikke. Anonym poster: cad8ca6389e3e3d14d9444dcd313a5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 5. januar 2013 #203 Del Skrevet 5. januar 2013 Orker ikka han derre Vinni. Hver gang jeg hører sommerfuggel i vinterland må jeg bytte radiokanal. Adele sin musikk er også helt forferdelig. Jeg blir kvalm av sangene hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. januar 2013 #204 Del Skrevet 5. januar 2013 Tone Damli... Jeg bare klarer ikke... Hun hadde faktisk en fin sang en gang, men når jeg fant ut at det var hennes så mistet den TOTALT sjarmen med en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 5. januar 2013 #205 Del Skrevet 5. januar 2013 Kan også legge til at jeg har blitt utsatt for Dubstep siden jeg skrev det siterte innlegget. Det er egentlig litt for fælt til at jeg klarer å snakke om det. Kort oppsummert: deler av sjelen min selvantente og døde. Dubstep kan i det minste omgjøres til en morsom parodi! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 5. januar 2013 #206 Del Skrevet 5. januar 2013 Dubstep kan i det minste omgjøres til en morsom parodi! Hahaha, den var herlig Liker Kjersti Sandal også=) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 5. januar 2013 #207 Del Skrevet 5. januar 2013 Maria Mena, Britney, Mariah Carey (de senere år), Katie Mehlua (?), Kate Bush, og en hel del andre.. Er heller ikke fan av Bieber, men jeg fikk så vondt av gutten etter å ha sett et intervju at jeg merker jeg tolerer ham mer enn før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #208 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har oppdaget at min nye kjæreste blant annet liker Linkin Park og Vinni - det har jeg seriøst problemer med... får nekte ham å høre på det sammen med meg Heldigvis har vi noe smak felles også. Anonym poster: cb4c300065b4f6ce87267c0f228b7c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 6. januar 2013 #209 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg fikser ikke Skrillex, eller dubstep generelt.. Er heller ikke begeistret for: Lady Antebellum Tone Damli Marie Mena 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junine Skrevet 6. januar 2013 #210 Del Skrevet 6. januar 2013 Tone Damli.. Hun har hverken sangtalent eller catchy sanger. Just another pretty face:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHH Skrevet 6. januar 2013 #211 Del Skrevet 6. januar 2013 KAIZERS og nicki minaj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #212 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis noen bare kunne fortelle Tone Damli at det er helt OK å KUN være deilig så vi slipper de krampaktige liksomforsøkene på å skape noe annet av henne. Helt fint at hun er deilig, men ikke lat som noe annet da - det ER plass til flere som bare lager trutmunn og poserer, altså, ikke skjem deg ut med å prøve å få til noe annet i tillegg, det er bare kleint å se på Apropos hypet - er det noen som er hypet mer de siste årene?????? Gabrielle er grusom P4 har generelt spilt i hjel en hel del ellers fine låter Jeg spyr langsomt av Barn av regnbuen, det er så skivebom og så kleint at... grøss Den jævlige Gotye-sangen som alle synes er så kul - fy faen til møl, jeg løper å skrur av så fort jeg hører den irriterende introen Samtlige Kardashians. Burde beskyttes mot seg selv. Venke Knutson - da er det flaut å være norsk. Stemmen hennes sier "å, jeg er så søt og har så fin stemme jeg, og er skikkelig prektig pike og alle liker meg når jeg synger sånn" og jeg bare Hvorfor må jenter drite seg sånn ut bare fordi de blir kjent for å være pene? Mister de totalt ryggraden så fort de får litt oppmerksomhet????? *puke* Nei, jeg må stikke og finne noe bra musikk, ble i dårlig humør Anonym poster: d7151477cec2c6de5f363a08251d057c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #213 Del Skrevet 11. januar 2013 Sikkert litt slemt. Men med en gang noen sier "jeg digger dette bandet fordi ingen andre hører på det, jeg er så utrolig spesiell at jeg digger musikk ingen andre har hørt om" så utvikler jeg et hat mot bandet/sangeren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Boss Skrevet 13. januar 2013 #214 Del Skrevet 13. januar 2013 Kaizers Orchestra og Kate Bush. Klarer ikke "ikke-vokalen" til Ottesen, samt den perfeksjonerte bøljeband-sounden.. og Kate Bush sin stemme skjærer meg i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 13. januar 2013 #215 Del Skrevet 13. januar 2013 Maroon 5. Jævla boyband som gir seg ut for å være noe mer enn bare det. Flaut dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 20. januar 2013 #216 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg har egentlig ikke artister som jeg plent ikke liker, artister jeg syns er slitsomme har som regel minst 1 sang jeg liker, f.eks Nickelback, de har en sang som heter Animals som er badass, utenom er det et ork. Har aldri likt Janis Joplin, herregud så grusomt. Er skuffet over at så mange plasserer Lady Gaga i grupper med auto-tunere, hun er jo faktisk musiker og trent sanger. Hun sang så nydelig at jeg ble varm i hele meg på konserten i desember. Men at sangene kan bli mye for noen kan jeg forstå, det er jo en helt ny, uvant stil. Sanger med rap på versene og balladesang i refrengene a la Love the way you lie er ALDRI ok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noir Skrevet 21. januar 2013 #217 Del Skrevet 21. januar 2013 Hvor skal man begynne? Jeg svarer bare kort at det verste jeg vet er nok sutre-r'n'b. Helvete så slitsomt. Heller ikke spesielt begeistret for autotune. Så... Hvordan har denne tråden nådd 11 sider uten at noen har nevnt Akon!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 21. januar 2013 #218 Del Skrevet 21. januar 2013 Norske: - Tone Damli - Elvira Nicolaysen - Gabrielle - Mira Craig - Erik & Kriss Internasjonale: - Mariah Carey - Shakira - Anastacia - Kelly Clarkson - Kanye West - Cher - Cyndi Lauper - 50 Cent - Björk Artister jeg innrømmer jeg likte i "gamledager", men som har tapt seg fullstendig: - Madonna - Celine Dion - Avril Lavigne - Christina Aguilera - Pink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 21. januar 2013 #219 Del Skrevet 21. januar 2013 Takler ingen popmusikere. Jeg siterer Bill Hicks. [on New Kids on the Block, Rick Astley, George Michael, et al] People say to me, "Oh, Bill, leave them alone. They're so good, and so clean-cut, and they're such a good image for the children." Fuck that! When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children listening to people who fucking ROCKED! I don't care if they died in pools of their own vomit! I want someone who plays from his fucking heart! "Mommy, the man Bill told me to listen to has a blood bubble on his nose." SHUT UP AND LISTEN TO HIM PLAY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 21. januar 2013 #220 Del Skrevet 21. januar 2013 Avril Lavigne, D.D.E., Demi Lovato, Jennifer Lopez, Taylor Swift (hun har et nydelig utseende og stemmen hennes er en av de fineste sangstemmene jeg vet om, men takler ikke selve dama), Bruno Mars... De første jeg kommer på sånn i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå