Gå til innhold

Hvilke sanger/artister takler du bare ikke?


Hipster

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn som bare helt uten grunn kan mislike en artist og dermed hater jeg alle sangene deres, eller omvendt, hører en sang av en artist og dermed liker jeg ikke artisten. Eller bare at jeg forbinder sangen eller artisten med en person jeg misliker. Sikkert barnslig meeen..

Jeg takler ikke Alexis Jordan, Happiness sangen hennes går meg på nervene. Jeg blir rett og slett superirritert og nesten sint hver gang jeg hører den :fnise:

Andre artister jeg ikke takler:

Maria Mena.

Jason Derulo.

Jason Mraz.

Train.

Tone Dami Aaberge.

Erik & Kriss.

Flere som har det sånn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke tonen til Beyonce. Fryktelig irriterende, må skru av hvis det kommer en Beyonce-sang.

Og Rihanna. Ellers er jeg ganske flink til å bare stenge lyden ute hvis jeg ikke liker det, men disse to skjærer gjennom uansett :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plumbo :spy: Noen av sangene kan være morsomme dersom du er skikkelig drita, men Møkkamann er bare fæl!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plumbo :spy: Noen av sangene kan være morsomme dersom du er skikkelig drita, men Møkkamann er bare fæl!

Helt enig! Skjønner ikke hvordan de ble så populær, alle spiller møkkamann på fest, hater sangen ._.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sitter å ser/hører på Voice og en Rihanna sang kommer så trykker jeg på mute tvert!

Også takler jeg ikke den Owl City(?)-sangen, husker ikke hva den heter nå for jeg har fortrengt den. Men når den kommer så må jeg slå av radioen, tv osv. Holdt på å kræsje en gang på sykkel for jeg måtte rive pluggen til mobilradioen ut av mobilen når den sangen kom, dermed mista jeg balansen og var på vei ut i grøfta:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owl City med Fireflies! Har aldri likt den sangen, skrur over med engang den kommer på... Forøvrig virka det som om jeg var den eneste (med challenger over her :fnise: ) som ikke likte den sangen da den var som størst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michael Jackson

Du tåler ikke stemmen/sangene til den mest suksessrike artisten gjennom tidene? Du tåler ikke hans "awesome dansemoves"?

Det må være noe galt med deg. Vi får aldri en like bra artist som han igjen, i hvert fall ikke i min levetid.

:)

De ikke jeg tåler:

erik og kriss, justin bieber.

(synger som jenter)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du tåler ikke stemmen/sangene til den mest suksessrike artisten gjennom tidene? Du tåler ikke hans "awesome dansemoves"?

Det må være noe galt med deg. Vi får aldri en like bra artist som han igjen, i hvert fall ikke i min levetid.

:)

De ikke jeg tåler:

erik og kriss, justin bieber.

(synger som jenter)

Jeg takler heller ikke Michael Jackson, synes han er så sinnsykt overvurdert. Trist at han døde og sånn, men enda tristere for meg som ikke liker musikken hans at de spilte de om og omigjen på radioen / musikk kanaler.

Edit: du liker de ikke fordi de synger som jenter? for MJ hadde jo så maskulin stemme?

Endret av Hipster
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godeste Michael Jackson var på samme tid overhypa, og verdt hypen. Jeg har aldri hatt sansen for pipestemma hass, eller alle faktene, men likevel, det var en grunn til at han var såpass populær.

Det samme gjelder en samtidig av han, Prince. Ikke overhypa i samme grad, men fakter og eksentrisitet til de grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owl City med Fireflies! Har aldri likt den sangen, skrur over med engang den kommer på... Forøvrig virka det som om jeg var den eneste (med challenger over her :fnise: ) som ikke likte den sangen da den var som størst.

Godt å høre at det finnes fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...