Gå til innhold

Hvilke sanger/artister takler du bare ikke?

Hipster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ring meg- må være den verste sangen jeg har hørt på lenge!

Også den "am sexy and i know it" av LMFAO. Var på fest i helgen hvor den sangen ble spilt om og om igjen. Trodde jeg skulle bli gal! :bond:

Jeg takler ingen av sangene til Britney Spears, Justin Bieber, Maroon 5, Snopp dog, Eric og Kriss, Gabrielle, og spesielt ikke sangene til Nicki Minaj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Egentlig er det verste musikk som ikke passer inn i settingen. Det har skjedd flere ganger at jeg har vært på fest og en fjollete metaldude setter på Burzum til alles forferdelse. Jeg har ingenting imot bandet, men skjønner at det ikke passer seg på en fest. Skaper dårlig stemning. Samme med de som skal leke DJ og spille supersær trance når ca alle andre vil høre på Rihanna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Egentlig er det verste musikk som ikke passer inn i settingen. Det har skjedd flere ganger at jeg har vært på fest og en fjollete metaldude setter på Burzum til alles forferdelse. Jeg har ingenting imot bandet, men skjønner at det ikke passer seg på en fest. Skaper dårlig stemning. Samme med de som skal leke DJ og spille supersær trance når ca alle andre vil høre på Rihanna.

Jeg skjønner greia, men jeg synes det er litt morsomt når folk setter litt mer spesiell musikk enn det "alle vil ha". Det kan jo i beste fall bli en god debatt ut av det. Har selv vært på fester der man ender opp med å høre på listepop, uten at musikken kicker skikkelig, mest sannsynlig fordi ingen tør å ta sjansen på å sette på noe enkelte kanskje ikke vil like. Selv digger jeg å høre på 60-talls jazz på fest, og setter det gjerne på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår jo hva du sier, og regner med at de fleste som ikke liker metal tenker slik som deg. Men som metalfrelst, så må jeg si at det er skikkelig godt å få sette på den ene gode sangen når man har hørt på bare bæsj hele kvelden ;) Når de andre får bestemme all musikken resten av kvelden, så burde vi metalfans få minst en sang :)

Og når du nevner det, så takler jeg ikke Rihanna. Only girl in the world er den mest masete sangen jeg noen gang har hørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admiral P - Snakke litt. (Grusom!)

Gabrielle - Ring meg. (Slår av radioen når jeg hører den)

Rihanna. (Hadde ikke noe mot henne før, men det blir både verre og verre, både musikkmessig og imagemessig.)

Christina Aguilera. (Husker jeg lo så godt av en kommentar på nett for noen år siden, i sammenheng med musikkvideoen til Dirty. "I feel like I just got 10 STDs just by watching this video".)

Ellers har jeg mye imot det meste av det som spilles på p3 for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei Rhianna/Rihanna (whatever), får angst av Linkin Park (synes vokalisten høres fæl ut), System of a down (grøss), Vokalisten i Blink 182 må gjerne slutte å åpne kjeften for min del, Tim Minchin er blitt for emo, Nightwish fungerer ikke lenger, Children of Bodom har ødelagt soundet sitt, tja... er mange småting som irriterer meg.

Men er det noe jeg ikke takler så er det Bruce Springsteen, Bob Dylan, Demis Russos, Chris DeBurgh... Og den forbannete Chumbawamba-låta Tubthumping! Da blir jeg mannevond!!

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Dansedilla

Haha, det er godt å finne likesinnede!

Rihanna og Beyonce har fæle stemmer, rett og slett plagsomt. Skjønner ikke hvorfor alle forguder dem sånn :klo:

Gabrielle - Ring meg og Admiral P er heller ikke det er foretrekker..

Ellers liker jeg ikke artister som kun er "artister" og kjendiser fordi de har et bra utseende e.l. Mange av dem eier jo ikke talent, og lager ikke (ikke at de lager det selv da, det er det jo nesten ingen av de populære artistene som gjør) ordentlig musikk med ordentlige instrumenter. Dagens musikk a la LMFAO (?) og Ke$ha (autotune much?? hun takler jeg virkelig ikke!!) er jo bare datalyder mikset sammen til støy.

Kanskje jeg er litt gammeldags, men det er min mening :P

Endret av Dansedilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tro at disse ikke er nevnt;

NICKELBACK, Creed, Pearl Jam og alle andre band med vokalist med samme type "tilgjort" stemme :kvalm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt ukjente Idol- og X-factor-folk, hvorfor gripe så ekstremt etter berømmelse og leve etter å få det så mainstream som mulig?

The Baseballs - jeg ble faktisk sinna av å høre dem, og særlig at ALLE skulle høre på dem en periode...

Endel country, særlig kjappere country. Syns bare det er fælt.

Scooter!! hahaha, husker dere han? Det bleika håret, den merkelige skrikestemmen... oh my god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange nevner at de ikke liker Maria Mena, hun er jo fantastisk :jepp:

Maria Mena er en kjempesøt og sympatisk ung dame. Gode låter, fine tekster og alt sånt. Synes bare det ikke er godt å høre på når hun synger - høres så veldig forkjøla og snørrete ut liksom...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

-Kaizers

-alt av norsk hiphop/rap

-Gabrielle (ring meg)

Får forøvrig krupp av "de nye gitarkameratene" og Fuentes spesielt.

Ok stemme, men den blåhval-pesingen hans inn i mic`en mens han "synger" gjør det helt grusomt i mine ører.

Disse gutta sin versjon av "Hallelujah" er vel også det jævligste jeg noengang har hørt.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...