zse09 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 Går på loette 28, begynte på pille nr 1-11. På nr 11 har jeg på en eller annen måte klart å begynne på 28, for å så gå videre på 27, 26, 25 OG 24 (!!).. HVORDAN jeg har fått til dette er et stort mysterium. Hva gjør jeg? Hatt mensen i 5 dager.. begynner jeg på pillene igjen eller..? Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville kanskje bare begynt på et helt nytt brett når jeg hadde hatt mens. OG passet på å ikke ha sex før man har spist 8 av de rosa pillene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutta Skrevet 12. oktober 2011 #3 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fått beskjed om å ta et helt Loettebrett,før jeg kan ha sikker sex,fordi ingen har et sikkert svar. På andre p-piller holder 7 dager,men selv apotekene vet ikke sikkert med Loette! (har spurt 5 forskjellige!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 12. oktober 2011 #4 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fått beskjed om å ta et helt Loettebrett,før jeg kan ha sikker sex,fordi ingen har et sikkert svar. På andre p-piller holder 7 dager,men selv apotekene vet ikke sikkert med Loette! (har spurt 5 forskjellige!) Men når man begynner på p-pilla helt i starten (for eksempel for første gang) så er det jo slik at man er beskyttet etter 8 dager, hvis man begynner utenom menstruasjonen. Hvorfor skulle det ikke holde å ta 8 rosa piller nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 12. oktober 2011 #5 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er bare å begynne på et nytt brett. Også er det kanskje lurt å holde seg unna sex før du har begynt på et helt nytt brett, sånn just in case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå