zse09 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Går på loette 28, begynte på pille nr 1-11. På nr 11 har jeg på en eller annen måte klart å begynne på 28, for å så gå videre på 27, 26, 25 OG 24 (!!).. HVORDAN jeg har fått til dette er et stort mysterium. Hva gjør jeg? Hatt mensen i 5 dager.. begynner jeg på pillene igjen eller..? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville kanskje bare begynt på et helt nytt brett når jeg hadde hatt mens. OG passet på å ikke ha sex før man har spist 8 av de rosa pillene..
Gjest Tutta Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fått beskjed om å ta et helt Loettebrett,før jeg kan ha sikker sex,fordi ingen har et sikkert svar. På andre p-piller holder 7 dager,men selv apotekene vet ikke sikkert med Loette! (har spurt 5 forskjellige!)
Mayah Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fått beskjed om å ta et helt Loettebrett,før jeg kan ha sikker sex,fordi ingen har et sikkert svar. På andre p-piller holder 7 dager,men selv apotekene vet ikke sikkert med Loette! (har spurt 5 forskjellige!) Men når man begynner på p-pilla helt i starten (for eksempel for første gang) så er det jo slik at man er beskyttet etter 8 dager, hvis man begynner utenom menstruasjonen. Hvorfor skulle det ikke holde å ta 8 rosa piller nå?
louise1 Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Er bare å begynne på et nytt brett. Også er det kanskje lurt å holde seg unna sex før du har begynt på et helt nytt brett, sånn just in case
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå