Gå til innhold

Fotografigaver!


Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg har et innrammet bilde av hver av barna til søsknene mine oppe jeg. Når jeg får nytt setter jeg det forrige i album. :D Men jeg elsker å få sånt da, kanskje fordi familien min er spredt rundt omkring over hele verden så jeg ser dem ikke så veldig ofte. Får ofte fotografier til jul men det kommer liksom i tillegg til annen personlig gave.

Julekort med bilde er genialt, setter dem i album når julen er over. Julekort uten bilde går i søpla, med mindre det er noe spesielt personlig. Jeg skulle i midlertid ønske at venner og familie hadde med seg selv på kortet også, ikke bare barna. (Så det skal jeg gjøre når jeg får barn.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

Vi kaster ALDRI noen som helst kort. Syntes det er kjempekoslig å få kort!

Og når det gjelder blider av barn, så har vi kun gitt til fam og spessielle venner som vi vet setter pris på det. har ikke noe interesse av å gi et bilde eller fotokort for den saks skyld til noen jeg vet bryr seg midt der solen ikke skinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter kom hjem med klassebildene igår. De var så fine, at jeg har akkurat bestemt meg for at de to av hennes to faddere som vi ikke skal være sammen med på julaften skal få hvert sitt bilde i julegave.

Jeg har aldri gitt dem bilde av henne før, nå er hun ti, bildene er nydelige, og et lite bilde av fadderbarnet ditt i 10 x 12 cm kan vel ikke være noe annet enn hyggelig....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...