Gå til innhold

Når spiser du kveldsmat/ditt siste måltid?


LamaLover

Anbefalte innlegg

Jeg spiser aldri etter klokken 19, når jeg tenker meg om. Liker best å legge meg på tom mage. Det er en vanesak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på, jobber skift så det kan være alt fra 8 til midnatt. Om jeg jobber tidlig eller har fri, spiser jeg som regel ikke noe etter middag. (17-18 tiden) Jobber jeg sent spiser jeg kun frokost før jobb, noe på jobb og da må jeg ha middag når jeg kommer hjem i 23-00 tiden. Ikke bra, men er så glad i varmmat og er alltid skrubbsulten etter jobb.

Hva er det som er 'ikke bra' med å trenge middag når man kun har spist frokost samt 'noe på jobb'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loveheartx

Jeg spiser vanligvis middag rundt kl 18-20. Spiser ingenting etter det. Bortsett fra godteri da... Har hatt en tendens til å snike inn dette 2-3 ganger i uka. Ikke bra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser middag rundt kl. 18-19 og etter det så har jeg faktisk ikke behov for mer mat før jeg legger meg rundt kl. 22 - 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe fast tid. Spiser som oftest middag i 18 tiden. Blir jeg mere sulten spiser jeg et par Ryvita med kokt skinke, uansett hvor nær leggetid jeg er. Det er såpass lett at det ikke går utover søvnkvaliteten(klarer ikke å legge meg stappmett)

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...