Gå til innhold

Sluttet med prevensjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La denne i feil forum jeg, så kopierer den hit.

Jeg har plutselig blitt veldig klar for barn, samboeren trekker litt på det og har lyst - men vil ikke prøve riktig enda.. det har blitt til at vi hopper av i svingen istedet for å bruke kondom, det er liksom ikke så farlig lenger!

Er så spent jeg, kan jo plutselig skje.. men er det stor sjanse for graviditet med denne "prevensjonen"? Er uansett noe positivt med det, sexen blir ekstra spennende av at jeg hele tiden har et håp om at han ikke hopper av..

Vil vel ikke så mye med dette innlegget, har bare så lyst til å snakke med noen! Kan jo ikke akkurat fortelle noe til verken slekt eller venner, vi er jo ikke engang offisielle prøvere.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt risikabelt. I tilfellet du blir gravid og han ikke er klar for å bli pappa, kan de gå begge veier - enten aksepterer han dette og blir glad, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Vi er selvfølgelig enige om at hvis det blir en graviditet ut av det så blir vi glade! Han er fullstendig klar over at det ikke er sikkert å hoppe av.. det han ikke vil er å gå aktivt inn for å prøve riktig enda, annet enn hvis det skulle skje ved et "uhell".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mer eller mindre i samme situasjon som deg, stoppet på pillen og prevansjonen er å hoppe av i svingen, noe han ønsker skal funke. Mens jeg håper på at han ikke trekker seg ut fort nok at det kommer en liten spire... (Han er også klar over at dette ikke er trygg prevansjon...)

Skaper en spenning, men kunne ønske vi var "ordentlig prøvere"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se hvem som feiler på metoden først av oss da, Tussilago! Har dere også snakket om det, og tror du dere kommer til å prøve aktivt snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt, men tror han tenker for mye på konsekvenser og dermed ikke tør å begynne prøvingen. Men vi får bare se...

Du får ha lykke til:-) Hadde vært gøy om det kom en liten spire snart hos oss begge. Jeg er så klar at jeg vet hvilken seng, vogn litt om prisene på Finn osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...