Gå til innhold

dagbok for en som er lei livet og starter på nytt..


Gjest evo6

Anbefalte innlegg

Heisann. tenkte det kunne vært moro for min egendel og skrive litt om hva som skjer rundt livet nå...

kan si litt hvorfor livet mitt føles så utrolig rotete...

først så mistet jeg min bestemor for 6 år siden . ingen i familien sa det til meg.så jeg måtte høre det fra eksen min. veldig moro når man står på en byggevarehandel og kjøper inn matrialer for ny terasse...

hei.du skal i begravelse på fredag? (da var det onsdag) nei. ikke som jeg vet om sier jeg...

å skal du ikke i begravelsen til ........(navnet til bestemor) jeg mister alt jeg har i hendene og blir sjokka. what? skulle jo besøke henne til helgen hadde jeg planer om...

mistet min mor også for 6 år siden.hun er ikke død. men jeg er ikke hennes sønn lenger. pga hun fikk en sykdoms som har ødelagt mye av hjernen hennes. så det vi hadde.er borte og man er mer en pleiehjelp når det trengs..

så mistet jeg søstra mi for 4 år siden.. yngre søster. som fant ut at narkotika må vi prøve. og det gikk jo bra...

aldri hatt en far i livet mitt. så i løpet av en så kort tid gikk man fra lykkelig familie ,til ingen familie og man blir helt alene...

i det siste så har jeg hatt ett forhold. som har vart en god stund. men tok slutt pga diverse...

jeg ser vell nå i dag at jeg er problemet til at forholdet gikk til h. pga jeg var blind og trodde jeg fant meg ei som var like opptatt av fremtid,se på oss som familie osv (vi har ett barn,ei datter sammen)

så når jeg har mistet hele min familie.så blir man liksom knyttet veldig til den man blir glad i. å det er vell kanskje dumt da.siden man ikke finner ei som tenker likt...

i dag har jeg tatt ett oppgjør med meg selv.

jeg kan ikke sitte og depe. for at man er alene i verden... man må gjøre noe med det. for uansett hvor mye jeg deper. så vil ingen ting forandre seg.... men om man begynner med og ta ett tak i sitt eget liv så kanskje endag så får man den familien man så sårt ønsker seg. vakker og snill kone. barn/flere kanske. osv...

så da bestemte jeg meg for å lage en plan.

etter alt som har skjedd så sitter man enda med gjeld. veldig moro... gjeld som ikke er min. men som er i mitt navn...

men hvordan skal man klare og betale ned 500 000 kr fort som f...

jo jeg tror jeg har svaret(lotto. om det var så enkelt:) )

men hva om man flyter vekk fra alt . og får seg en jobb ett sted som er lite. billig og bo.og ingenting og bruke penger på.

det høres da smart ut. gi meg selv hmmm ok 5 år .så skal jeg bli kvitt gjelda på 500 000 kr. burde gå med utdannelsen jeg har... og jobbene man kan få...

men hva trenger man for og overleve så lenge på ett gudsforlatt sted... som er langt fra omverden. kun noen butikker og en bensinstasjon. og en kafeteria som eneste resturant...

hmm fin natur der. jeg er glad i naturen. men ikke alene... bestille meg dame fra russland. nei.ikke min stil og blir for dyrt....

men mennesket beste venn. en hund som jeg har tid til og hunden har tid til meg. kompiser for life...

alltid noen som blir glad når jeg kommer hjem fra jobb. alltid noen å prate med. og som alltid er enig med meg:)

syntes det hørtes bra ut jeg... jeg trenger en kompis i livet mitt som kan bli med meg der jeg ender opp. skulle ønske menneske kompiser kunne det.men blir litt mye forlangt .

å en hun er nok mere sleskap. for den stikker ikke av så fort han møter ei tispe. og begynner å lahver og ta tlf osv pga han er med nye dama si..

nei dette er nok det rette. gjemme seg langt vekke og konsekvent bruke alt man tjener på å nedbetale lån osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest fersk lærer

Hvis du vil få noen tips, så kan du sjekke pengevett.com

Mange gode tips og "samtalepartnere" i økonomi der.

Lykke til videre. Bare tenkt at nå kan det ikke bli mye verre, ting kan bare bli bedre fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...