sophiaM Skrevet 27. desember 2011 #61 Del Skrevet 27. desember 2011 I en alder av 19 år, er en sånn tråd grei å følge med på. Trenger denne på "Mine innlegg" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 27. desember 2011 #62 Del Skrevet 27. desember 2011 Og være varsom med ordene Alltid og Aldri. At livet ikke er svart hvitt. At jeg hadde visst mer om relasjoner oss mennesker imellom, noe som kun kan komme med alder/erfaring. At det av og til kan være lurt å holde kjeft! Og at det egentlig ikke er mange man kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. desember 2011 #63 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) - At min mening betyr noe, og at jeg har noe å komme med. Bruk stemmen, og gi beskjed når du opplever at noen blir behandlet urettferdig! - At noen ganger må man ta sjanser, selv om det er skummelt. Spesielt i forhold til gutter... - At man ikke skal si "bra" når gode venner spør hvordan man har det, hvis det ikke stemmer. De bryr seg faktisk, og du er ikke en byrde for de selv om du sliter med ting. Endret 27. desember 2011 av Mynona-83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 27. desember 2011 #64 Del Skrevet 27. desember 2011 Ikke kast bort tiden. Vær fornøyd med det du har, og den du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #65 Del Skrevet 27. desember 2011 At den utrolig heite MILFen jeg var hjemme hos og pusset opp for i en alder av 17 (lærling) faktisk var hypp på meg og flørtet vilt med meg... Må vel kunne si det i etterkant når hun dagen i forveien forteller meg hvor nøkkelen til huset lå, for deretter å titte toppløs frem fra under dyna når jeg kom inn på soverommet hennes for å jobbe (i den tro at hun var bortreist) for så å stå opp, hive på seg morgenkåpe og gå på kjøkkenet. Litt senere roper hun for å si at kaffen var klar, og når jeg setter meg ved kjøkkenbordet står hun med ryggen til og skjenker kaffe. Så snur hun seg, morgenkåpa er åpen og hun setter seg ved kanten av bordet med spredte ben... Selv husker jeg bare at jeg kunne føle at jeg rødmet, samt at det skjedde voldsomme ting nede i buksa.. Men men, uskyldig gutt fra landet, ikke veldig godt vant med kvinner, og ihvertfall ikke den typen.. Men hun forble en våt drøm i mange år etterpå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. desember 2011 #66 Del Skrevet 28. desember 2011 Lett å være etterpåklok Bustenskjold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #67 Del Skrevet 28. desember 2011 At karakterer og skoleprestasjoner betyr minimalt, så lenge du består. Hvem du kjenner og har i nettverket ditt er langt viktigere for karrieren videre. Så ikke sitt oppe hele natta og les til A/6 - det er mer enn bra nok med C/4! Gå på festen i stedet og mingle med de rette folka! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PulsPlus Skrevet 28. desember 2011 #68 Del Skrevet 28. desember 2011 At jeg burde ha hatt mer respekt for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 28. desember 2011 #69 Del Skrevet 28. desember 2011 At karakterer og skoleprestasjoner betyr minimalt, så lenge du består. Hvem du kjenner og har i nettverket ditt er langt viktigere for karrieren videre. Så ikke sitt oppe hele natta og les til A/6 - det er mer enn bra nok med C/4! Gå på festen i stedet og mingle med de rette folka! Dette er jeg så langt fra enig i. Kanskje på universitetsnivå, men jeg kjenner flere som sliter i voksen alder fordi de ikke kommer inn på noen av studiene de ønsker fordi de ikke har gode nok karakterer fra vgs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. desember 2011 #70 Del Skrevet 28. desember 2011 At karakterer og skoleprestasjoner betyr minimalt, så lenge du består. Hvem du kjenner og har i nettverket ditt er langt viktigere for karrieren videre. Så ikke sitt oppe hele natta og les til A/6 - det er mer enn bra nok med C/4! Gå på festen i stedet og mingle med de rette folka! Vel, spørs om man vil studere videre - er vel krav for snitt-karakter på en del fag. Jeg hadde heller sagt at det å ofte gå på fest sjeldent får deg de rette kontaktene. Finnes andre og mye mer konstruktive måter å bygge nettverk, der man også utvikler sine evner og faglig kunnskap. Karakterene betyr ikke alt, men de betyr en god del. Men sikkert avhengig hva man driver med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. desember 2011 #71 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) At ting alltid ordner seg på sett og vis etterhvert. Ingen grunn til å bekymre seg eller stresse for mye... Endret 28. desember 2011 av lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 30. desember 2011 #72 Del Skrevet 30. desember 2011 Hør på foreldrene dine! Ikke kjøp en bil som ser så billig ut at det er nesten ikke til å tro. Ikke kjøp hus med samboer når det er usikkert forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #73 Del Skrevet 7. januar 2012 Dere som skriver at dere skulle satt pris på deres ungdom, at dere var pene og slanke. Hva mener dere med satt pris på? Vist dere frem mer? Kledd dere mer utfordrende? Tatt flere bilder av dere selv på den alderen? Hva skulle dere gjort annerledes? Vil gjerne vite det Er 25 selv, skulle ønske jeg visste da jeg var 20 hvor skadelig sola er. Skulle smurt meg mer med solkrem, ikke sololje og ikke faktor 5. Faktor 30, alltid! Skulle aldri satt mine ben i et solarium, og alltid bruke solbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. januar 2012 #74 Del Skrevet 7. januar 2012 Dere som skriver at dere skulle satt pris på deres ungdom, at dere var pene og slanke. Hva mener dere med satt pris på? Vist dere frem mer? Kledd dere mer utfordrende? Tatt flere bilder av dere selv på den alderen? Hva skulle dere gjort annerledes? Vil gjerne vite det Er 25 selv, skulle ønske jeg visste da jeg var 20 hvor skadelig sola er. Skulle smurt meg mer med solkrem, ikke sololje og ikke faktor 5. Faktor 30, alltid! Skulle aldri satt mine ben i et solarium, og alltid bruke solbriller. Uten at jeg kan si sikkert hva som menes tolker jeg det som at, når man er ung har man ofte et dårlig selvbilde og kan være kjempe missfornøyde med eget utseende. Man kan være veødig selvkritisk. Når man blir eldre og ser tilbake på bilder så ser man kanskje at man ikke var så værst alikevel? Altså at man skulle ønske man hadde brukt mer tid på å være fornøyd enn missfornøyd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. januar 2012 #75 Del Skrevet 8. januar 2012 - satt pris på kroppen jeg hadde den tida - ikke ta meg så nær av ting - ikke bry meg så mye om hva andre tenkte og mente om meg - våge å tørre mer - være mer uavhengig - ikke stresse med at det haster med ting her i livet - ikke ta en utdannelse som fører til arbeidsledighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 9. januar 2012 #76 Del Skrevet 9. januar 2012 - At jeg hadde fullført skolen og fått meg en utdannelse - At jeg hadde ventet med barn til jeg hadde eget sted å bo og fast inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9. januar 2012 #77 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) * At jeg var pen og slank og ikke trengte å ha dårlig selvtillit. * At jeg er lesbisk. (det hadde spart meg for mye tanker om at det måtte være noe galt med meg som ikke syntes guttene var noe interessante!) OG! "Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg var 22-23:" Mammaen din kommer til å synes det er HELT greit at du er lesbisk, og kjæresten din, som du faktisk får, du blir ikke ensom for alltid, blir en naturlig del av familien. Alle aksepterer dere fullt ut og det er ingenting å være redd for!! DET hadde spart meg for mange år i redsel, det!! Endret 9. januar 2012 av Rainbow81 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
violet92 Skrevet 10. januar 2012 #78 Del Skrevet 10. januar 2012 Glimrende tråd nettopp fylt 20 selv. Tatt til meg en hel del av rådene som kommer her. Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #79 Del Skrevet 12. januar 2012 At det meste kommer til å ordne seg. At jeg er en såkalt "høytfungerende autist" (noe som forklarer en hel del...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. januar 2012 #80 Del Skrevet 12. januar 2012 At jeg ikke skulle bli make up artist å gå på tulle skole, at jeg burde jobbet mye hardere på vgs slik at jeg hadde sluppet å bruke en haug av år på å ta opp fag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå