Gå til innhold

manglende sex kos og nærhet NY vri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvor skal jeg begynne ...

jeg er da en gutt ( noen vil påpeke ganske raskt at jeg ikke er mann, for den kommentaren vil komme raskt )

og har vært sammen med jenta mi i 5 år. da jeg traff henne ble jeg veldig overasket over behovet hun hadde for sex. altså hele tiden. jippi tenker mannfolka nå, og det gjorde jeg også, for hvem ønsker vel ikke det?

:sengekos: vel de første årene gikk det greit, men man skal ha tid og energi til å gjøre annet også. jobbe husarbeid matlaging og alt som hører hverdagen til. så etter noen år var det meg som ble kvinnelig å måtte til stadighet avvise henne. noe jeg likte dårlig, og som jeg gruet meg til hver gang. hun tok dette tungt, og var tydelig frustrert. jeg prøvde å snakke med henne om dette for å forklare alt fra a til å. vi gikk til innkjøp av hjelpemidler, slik at hun iallefall kunne få et alternativ.

så fikk jeg ny jobb som tok energien fra meg, og arbeidstidene var både natt dag kveld og alt som var. dette hjalp jo ikke på, så det resulterte i enda mindre sex. kanskje et par ganger pr 14 dag. vi tok en ny runde ang prat. og ble enige om at nå som ferien står for tur noen mnd senere skulle vi begynne på bedre tider. vi skulle begynne med at ferien skulle handle om kun oss, masse deilig sex og klare å finne tid og energi videre etter ferien for at vi skulle få det så optimalt som overhodet mulig.

ferien kom men ble ikke slik som planlagt. vi hadde da sex og koste oss, men ikke mer enn 5 ganger på tre uker. det resulterte i at vi tok en ny samtale da vi kom hjem, og da kom det fram at hun hadde en kjempe fin ferie sammen med meg, men synes at lovnaden om sex ikke ble slik som forventet. videre gikk det da slik at hun ble såret og skuffet, og der og da etter 4 år forsvant sexlysten hennes. det momentant.

jeg skjønner da at det var min feil, siden jeg ga forhåpninger og planer, men ingenting ble innfridd. jeg tok så tak i problemet litt for sent og fikk ordnet nye arb tider, og samtidig fikk organisert oppgaver slik at jeg var mer opplagt på fritiden. dette hjalp ikke, og jeg var nok for sent ute.

:yvonne: når det kommer til alt annet som har med nærhet å gjøre har hun aldri vært noe interessert i å ligge i armkroken å kose, stryke, gi klemmer holde rundt vise at man er glad i typen sin, uten at det ender i sex og hver gang jeg har gjort det tar hun alltid det som en invitasjon til sex. :fnise: jo litt morsomt, for du som nå har lest tråden ser du hvor rollene virkelig er byttet om her.

nå som hun ikke er int i sex lenger, vært slik et år nå, så er jo problemet at om jeg vil ha nærhet som uskyldig kos klemming flørting se film sammen stryke på hverandre være kjærester, så er jo hun ikke interessert i det siden hun ikke er lysten på sex. vi har da sex, ca en gang pr andre mnd.

jeg liker romantikk forelskelsen kjærligheten mellom to personer ( når jeg nå skriver dette vet jeg det er noen der ute som bare må kommentere enda en gang at jeg ikke er et ekte mannfolk )

så jeg føler vi er bestevenner som da blir et problem siden jeg føler så mye mye mer. hun er ikke int i nærhet av noen slag siden hun kobler alt med sex, og siden lysten er borte blir jo også lysten på all nærhet borte. når jeg nevner at jeg føler vi er blitt mer venner enn kjærester blir hun raskt lei seg og redd for at jeg skal gjøre det slutt. for hun elsker meg og vil ikke miste meg. hun har bare ikke lyst på sex lenger, det ble ødelagt den gangen ferien ikke ble slik som lovet, en ny start på et bedre sexliv.

nå et år senere så sitter jeg her da. Nå er det meg som har lyst på sex. selv om det var sjeldent før, ca to ganger pr 14 dag, så er det mye mindre med sex ca 2 ganger pr 2 mnd. jeg har enda mer lyst på litt nærhet. en klem i ny og ne. kanskje stryke meg litt. være i armene mine. lyst å gi meg et kyss.

kan sexlysten faktisk forsvinne på en slik måte, og ikke eksistere, eller har hun den enda etter et år slik som dette? en stund var jeg redd hun fikk utløp for lystene et annet sted siden de plutselig var borte, men slo fra meg det ganske raskt. jeg stoler da på henne :)

uten at jeg forventer et fasit svar, men noen muligheter å vekke den tilbake siden dette ikke er henne?

forholdet uten sex og nærhet fungerer veldig greit ellers. vi er som kjærester ute blant folk. vi leier hånd må snakke med hverandre hver dag. liker å gjøre ting sammen. har mange like interesser. digger å feriere sammen. hun vil gifte seg med meg, få barn. når hun nevner det tenker jeg alltid inni meg at da må man jo ha sex, missforstå meg riktig, vi skal ikke ha barn når forhholdet er slik, men det hadde blitt vanskelig å få disse barna om vi skulle gjøre det på den vanlige måten, for det innebærer jo sex :) litt morsomheter i alvoret.

barn er ikke aktuelt for meg før jeg vet forholdet er stabilt, og det er det ikke siden jeg skriver dette innlegget. :romeo:

siden jeg er gutt ( neida dere, ikke mannfolk) som var i en typisk jente situasjon for så å komme i en typisk mannesituasjon vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, eller tenke for den saks skyld. blir jo helt forvirret oppi det hele.

jeg er ikke deprimert, og ikke stresser jeg med noe enda. jeg klarer meg fint uten sex, ikke at jeg synes det skal være slik, for jeg ønsker jo ikke å være i sølibat. Jeg ønsker ikke å gå fra henne, for hun er ei fantastisk jente på veldig mange måter, så jeg vil jo prøve å finne ut av dette. men jeg føler ikke jeg kan gå i så mange år til å mangle sexliv nærhet kos og alt som hører til i den kategorien, for jeg er en gutt som føler jeg trenger det i et forhold.

så hva tenker dere om dette? hva skjer her? tenker spesielt da på dere som klarer å fange opp hva jeg også skriver mellom linjene.

:takke: takk for at du leste innlegget mitt :takke:

nå skal jeg legge hodet på puten noen timer :natti::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe konkret råd å komme med.

Eneste jeg vil si er at det er bra du tar tak i det, for om dere ikke får orden på det vil det bety slutten på foholdet, mest sansynlig( snakker av erfring)

Jeg er jente, og når jeg har lite lyst på sex og intimitet er det ofte noe som gnager meg, noe jeg trenger å snakke om.

Men nå er jo dere litt i bavendtland, så hva som hjelper henne kan jeg ikke vite.

Er dere seriøse med hverandre, er det jo nå jobbingen begynner. Et samliv varer ikke av seg selv, og det er ingen skam å søke hjelp til det. Jo før jo bedre.

Oppsøk en sexolog. Kjennere flere som har gode erfaringer med det.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Gjentatte avvisninger gjør noe med lysten. Det har jo du fått erfare. Og nå som du har fått "fred", fått overskudd og energi til sex igjen, er ikke hun der i det hele tatt. For å få lysten tilbake må man bli overbevist om at den andre faktisk har lyst på en, synes at man er sexy og attråverdig, og ikke bare har sex fordi man synes man må.

Når dere har vært så usynkronisert i forhold til sex over såpass lang tid, tror jeg dere trenger hjelp til å komme i takt igjen. Hva med å kontakte en terapeut?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:takke: for svar. jeg er ikke fremmed for tanken :) om jeg hadde spasert bort til henne og vi hadde tatt en god prat, hvis jeg da hadde nevnt terapi eller sexolog. hun hadde begynt å le, og trodd jeg spøkte, sagt noe sånt som tullebukk :) på en vennlig måte.

hun mener vi har det både bra og flere ganger bedre enn andre folk i forhold, og hvis jeg med positiv energi tar opp dette med hvor ble vi av? jeg savner kjæresten min litt jeg, klem en kos en armkrok. så forteller hun at bare at hun synes jeg må slutte å syte :) vi har det fint i forholdet vi tenker framtid sammen så slutt å syt.

men jeg syter ikke :) det er bare at en gang i ny og ne når det virker som det er den rette tiden å ha en fortrolig samtale på, prøver jeg å ta henne med en tur i parken, på cafe, ut for å spise litt? men jeg nevner altså at vi skulle hatt en prat først, for jeg vel ikke at hun skal tro vi alltid må snakke :) det er ikke ofte jeg prøver å ta den praten, slik at folk i tror jeg hinter plager og alt det der. la oss si en gnag pr 3 mnd, og da har jeg ikke gjort annet i mellomtiden enn å være glad og fornøyd, vært der for henne og oss, laget mat gåt på jobb, gitt henne blomster og komplimenter. altså vi har det bra uten de fysiske delene :)

jeg tenker jo sånn at kanskje man klarer å ordne dette selv. lurte på kanskje å lee den fra venus boka som er blitt så populær. menn fra og kvinner fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som gutt pleier man jo å være den som blir avvist uansett hvor mange år man er sammen. gutter skal tåle det altså, mens jenter de skal få ødelagt sex lysten sin og bare si din egen feil mann, du som avviste meg så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Purple Haze kom med gode råd.

Et samliv uten sex og kos holder ikke til noe ekteskap i mine øyne.

Du kan si at dette går ikke, men at du kan være villig til å prøve å oppgradere. Kjør på med parterapeut, sexolog og samlivskurs. Prøv å ta mer på hverandre. Klå på henne oftere og oftere. Hold rundt henne, og kyss henne. Jeg gjetter at hvis dere oppfører dere mer som kjærester, så kan dere igjen bli kjærester. Trå til med en blomsterbukett i ny og ne.

Gi gjerne forbedringsprosjektet ett år. Hvis det ikke blir bedre da, så kan dere skille lag.

En annen sak er at hormonprevensjon kan skade sexlyst.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...