Gå til innhold

KGs dødsynder

hederlig

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Hmm..

-Jeg sluttet å røyke i nesten ett år, men syntes det var så trist å drikke vin om sommeren uten, at jeg begynte på'n igjen. Bare for sommeren da..

- Kan ikke fordra mennesker med Downs og kommer til å søke om senabort om jeg oppdager sent at mitt barn har Downs. Det er overhodet ingenting søtt eller sjarmerende ved dem.

- Liker ikke overvektige mennesker og ser ned på dem.

- Har to pelser (vester) og jeg elsker dem! De er så fine og det er det eneste som holder meg varm om vinteren.

- Kan ikke fordra å studere og jobbe.. Og om mannen ender opp med en meget god lønn etter studiene -noe som er sannsynlig- så kommer ikke jeg til å jobber mer enn max 50%. Hadde passet meg ypperlig.

Enig. Glad det bare ikke er meg som har den meningen. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D_flatmajor

- gidder ikke å bruke AB-funksjonen om jeg skal skrive noe som kan oppfattes som spydig. Er "spydig" likevel om jeg syns at det er på sin plass. Ser litt ned på de som ikke vil besudle sitt eget brukernavn i frykt for å bli oppfatta som spydige, merker jeg.

- blir provosert når folk drar sympatikortet i alle tenkelige sammenhenger, og da gjerne midt i en diskusjon som egentlig omhandler noe annet.

- irriterer meg over romantiseringa av mennesker med utviklingshemming. Jeg mener det er kunnskapsløst.

- har gitt en reise i gave til noen uten å betale mat på turen. Dette er da egoistisk, og gjør meg til et gjerrig menneske.

- syns troll er morsomme.

- ser ned på kvinner som mener at de har helt andre spilleregler enn en mann i enhver situasjon, og tenker at de er litt enkle.

- har vært sammen med/data menn som har et helt annet livssyn og politisk standpunkt enn meg selv. Det kan fint skje igjen.

-og etter å ha lest denne tråden, så er jeg medlem av den skjødesløse skjørt-om-vinteren-gjengen.

-interiør er drittkjedelig i mine øyne, og jeg bruker heller penger på sprit enn lysestaker, for å si det mildt. Shabby chic gir meg noia, forresten.

- gir f i hva andre liker og gjør seksuelt, så lenge det er lovlig og ikke skader andre. Jeg driter også i hvor mange de har gjort det med, og hvem, så lenge det ikke har noe med meg å gjøre. Jeg vil derimot alltid forsvare deres rett til å gjøre som de vil.

edit, kom på en ting til:

- Jeg diskuterer og kverulerer mest i diskusjoner der jeg egentlig er enig med ts, men mener synet er alt for lite nyansert og begrunna. Og plusser like mange innlegg jeg er "uenig" i, som "enig" i, av samme grunn.

Endret av D_flatmajor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å beholde bibliotekbøker et par uker på overtid.

(har nettopp fått høre at jeg er en fitte, gjerrig, kjerring, ond, slem, egoistisk, blåst, lat osv)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg planlegger å beholde bibliotekbøker et par uker på overtid.

(har nettopp fått høre at jeg er en fitte, gjerrig, kjerring, ond, slem, egoistisk, blåst, lat osv)

:fnise:

Såpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig glad når jeg leser om folk som har upassende romantiske forhold, spesielt når det involverer unge kvinner med litt eldre menn. Jeg tar alltis mannens parti i sånne saker. Det betyr at jeg er pedosympatisør, oppfordrer til utnytting og at jeg er en gris.

Jeg liker ikke kvinnelige sjefer. Det gjør meg mannsjåvinistisk og kvinnefientlig.

Jeg ser ned på folk som gir barna sine morsmelkerstatning fordi de ikke vil amme selv

Jeg bryr meg ikke om hvem mannen min omgås på fritiden, så lenge jeg slipper å treffe venninner jeg ikke liker, eller det innvolverer puling. Det betyr at jeg ikke elsker ham og at han fortjener bedre.

Jeg blir ikke spesielt happy når jeg får opplevelser i gave. Det gjør meg materalistisk, overfladisk og utakknemlig.

Jeg trener ikke, og hater det egentlig. Ikke er jeg på diett heller. I følge kg er jeg dermed en dundre, og mannen min burde gå fra meg fordi jeg ikke tar vare på kroppen min.

I tillegg har jeg mange guttevenner som jeg ikke burde være sammen med fordi der kan skade min manns maskuline ego. I tillegg flørter jeg både på byen og ellers, og er dermed definert som tøs. Dessuten stirrer jeg uhemmet på flotte, gifte menn som kunne vært faren min. Der ble jeg visst litt av et ludder, som i tillegg går med skjørt om vinteren!

Jeg er guttejente, og er klovnen i vennegjengen. I følge en tråd jeg leste er dette så ukvinnelig at jeg bare venter på at puppene skal råtne og dette av,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke, det er det verste jeg vet. I følge folka her på KG så er jeg en feit kjærring som aldri burde vært gift for ingen vil jo ha meg.

Jeg synes Norge ikke tar vare på sine egne som de burde. Det råtner skoler og gamle får ikke sykehjemsplass, men vi har ikke råd til å fikse det opp. Det er alltid unnskyldninger. Istedenfor så sender vi masse penger ut av landet til korrupte drittsekker som beholder pengene selv.

Jeg sender barna mine i barnehagen selv om jeg har en fridag. Jeg synes det er deilig med en fridag helt for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan vel kanskje svare selv også!

- Jeg har drukket meg til blackouts = Det finnes lite IQ i mitt hode.

- Jeg har drevet på med flere gutter på èn gang for moroskyld i tenårene. Ingen hjertesorg fra noens side heldigvis!

- Jeg har gått hjem fra byen i kjole uten voldteksalarm - heldigvis så ble jeg ikke voldtatt til tross for min unaturlig lave IQ.

- Jeg har tenkt nedlatende tanker om damer over 120kg mens de knasker i seg Mc Donalds-mat.

- Jeg vurderte silikon da jeg var 18, men er overlykkelig for at jeg slo det fra meg den dag i dag.

- Jeg har pierca navelen, og har derfor tuklet til den naturlige kvinnekroppen. Derfor er jeg falsk og ekkel.

Send me to hell!

Hahaha! Det var som jeg skulle skrevet det selv.

Det med lav IQ blir brukt skremmende ofte! Og er man ikke hysterisk eller paranoid nok, nei da er har man sannelig 10 i IQ! Det er da ikke snakk om noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid jeg får noe ut av et google-søk, så da hender det jeg spør om ting jeg lurer på her på KG. Det er altså en dødssynd, da er man nemlig lat virker det som, for da får man til svar

www.google.com

Skjønner ikke at folk gidder å svare hvis de skal gi det svaret en gang jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Raindrops

Jeg ser ned på alle som gidder å sitte å spekulere i hva fotballfruen gjør og hvorfor hun gjør det, og de som spyr ut innlegg etter innlegg om hvor utrolig stygg hun, kroppen, hunden, huset, mannen, kleshengerne og tekoppene hennes er. De som bruker så utrolig lang tid på å plukke fra hverandre hver minste lille ting på den bloggen, og gir fotballfruen diagnoser i hytt og pine, fordi de selvsagt vet ALT.

Nei, slapp av, jeg er ikke fotballfruen, og ikke kjenner jeg henne heller.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest ms_kwang

jeg er slem, jeg kan aldri få barn, fordi jeg kommer garantert til å skremme småtrollene..

en gang...jeg satt barnevakt, barnet var nesten 5 år, så jeg tenkte å sette på kaptein sabeltann. Ungen ble så redd av den filmen at han tisset på seg, og nektet å snakke med meg på ett par uker. (han er mitt søskenbarn, tanta mi bare lo,når jeg forklarte hva som hadde skjedd. :fnise:)

også en annen unge som jeg tror jeg har skremt for livet..

Jeg var sammen med en, som hadde en sønn på 7 år, jeg ga sønnen en engelsk bok, eventyr om troll. Den ungen ble mørkeredd, og han jeg var sammen slo opp med meg pga det.

Han ble sint, fordi sønnen hannes har aldri vært redd for mørket før, og plutselig etter at jeg hadde fortalt ett eventyr på engelsk om "Askeladden & trollet" så var sønnen livredd for troll. Jeg prøvde til og med å forklare at det finnes snille troll og slemme troll, men det funket ikke :fnise:

Når jeg var liten så elsket jeg Kaptein Sabeltann & Troll.

Men vi som ble født på 80 tallet og før, er vel litt mer hardbarka enn de fleste andre? Nå skal jo barn skjermes for alt mulig?

Så ja skyt meg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...