Gå til innhold

idiot som vil leve alene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har blitt smittet av alle kvinnfolka her, du har vært her for lenge siden du kommer med sånn usaklig piss. YOU FAIL

Jaja, du kommer nok på bedre tanker med årene du også. Får vi håpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at dere velger bevist være alene og ikke vil ha dette i livet deres?

Er det pga dere kanskje aldri har opplevet sånn sykt fantastisk kjærlighet?

Eller fungerer det best for dere å være alene pga det er så mye annet som dere ikke vil dele med noen....

Hvorfor jeg har "valgt" å være single er vel pga flere ting.

Er litt pga jeg kun har vært borti feile jenter, noe som har fått meg til å bli litt usikker med å gå inn i et forhold.

Men jeg liker å tro at en dag, så vil jeg finne en jente jeg vil tørre å satse fult på.

Skrevet

Jeg har vært alene og uten særlig kontakt med noen som helst damer i rundt 5 år nå, og jeg er bare 22 år :)

hadde mange damer før når jeg var tenåring men følte damene bare utnytta hvor grei og tålmodig jeg var med alle de psyiske problemene og plutselige utbruddene dems.

ja du kan si jeg ikke forstår meg på damer, og de forstår seg helt sikkert ikke på meg:)

jeg trives godt i eget selskap og er ikke typen til å drive med sjekking, liker når ting faller på plass av seg selv, så da får jeg nok bare vente pent til jeg ser noe jeg liker ;)

Skrevet

Å joda, det hadde du giddet om det hadde gjort deg lykkelig. Og da ville du ikke tenkt at jeg hadde vært blautfisk, for det hadde vært irrelevant for deg da.

Så bra at du vet bedre enn meg hva jeg liker!

Skrevet

Ja, er det ikke artig når ukjente folk sier de vet bedre hvordan du selv tenker/føler om ting og tang?

• Liker 2
Skrevet

Så bra at du vet bedre enn meg hva jeg liker!

Ikke overraskende klarte du ikke å ta poenget. Dette handler ikke om deg personlig.

Skrevet

Ja, er det ikke artig når ukjente folk sier de vet bedre hvordan du selv tenker/føler om ting og tang?

Hvem puttet penger på deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...