AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror det er smart jeg poster denne her anonymt.. Dette har sikkert vært et tema mange ganger, men hva tenker dere her om all innvandingen til norge av muslimer? To ganger på to forskjellige jobber jeg har hatt i sommer så har det vært muslimer som har bokstaveligtalt stukket fra jobben for å gå hjem og be... gikk 3 timer før tiden, og lot oss resten ta oss av jobben deres. Jeg ser det er mye ang muslimer her inne, men ingenting om masse innvandring av muslimer. Kan vi ikke ha en debatt her inne om det uten at folk kaller en rassist? Jeg er ikke rassist, men jeg har mine meninger om at jeg synes det begynner å gå helt overhånd når det vrimler av dem, er jo snart mer muslimer enn nordmenn. Jeg savner det gamle norge, når norge besto av nordmenn, og ikke millioner av muslimer som krever både det ene og det andre. Om en kristen hadde dratt til ett muslimsk land, ikke pokker om vi kunne krev ei kirke eller at kvinner kunne gått rundt i bikini eller shorts... Så hvorfor skal vi bøye oss etter kravene deres? Noen andre meninger her inne? 8
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror det er smart jeg poster denne her anonymt.. Dette har sikkert vært et tema mange ganger, men hva tenker dere her om all innvandingen til norge av muslimer? To ganger på to forskjellige jobber jeg har hatt i sommer så har det vært muslimer som har bokstaveligtalt stukket fra jobben for å gå hjem og be... gikk 3 timer før tiden, og lot oss resten ta oss av jobben deres. Jeg ser det er mye ang muslimer her inne, men ingenting om masse innvandring av muslimer. Kan vi ikke ha en debatt her inne om det uten at folk kaller en rassist? Jeg er ikke rassist, men jeg har mine meninger om at jeg synes det begynner å gå helt overhånd når det vrimler av dem, er jo snart mer muslimer enn nordmenn. Jeg savner det gamle norge, når norge besto av nordmenn, og ikke millioner av muslimer som krever både det ene og det andre. Om en kristen hadde dratt til ett muslimsk land, ikke pokker om vi kunne krev ei kirke eller at kvinner kunne gått rundt i bikini eller shorts... Så hvorfor skal vi bøye oss etter kravene deres? Noen andre meninger her inne? 1
Gjest Vampen Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Snart flere muslimer enn nordmenn! Hurra meg rundt! Skal du ha en debatt foreslår jeg at du begynner med å droppe overdrivelsene. 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg overdriver ikke jeg, kan du tenke at i tilegg skulle staten betale 30.000kr til muslimene som dro tilbake til sitt eget land og ikke kom tilbake.. Ja det er flere nordmenn enn muslimer, men så tenker man på hver familie som kommer inn i dette landet, men onker, tanter og det hele, i tilegg en barnefamilie på 9 stk... For en stund tilbake siden klaget en muslimsk familie med 8 barn at dem ikke hadde nokk penger til å leve for, de mente de bodde i ei rønne, mens huset så ut som enhver grei leilighet med god standard som flere lever fint i, og kona hadde barn nummer 9 i magen..da er det på tide å stoppe og ikke kreve mer penger av staten, for ikke å nevne at de bodde gratis... 2
Gjest Vampen Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg overdriver ikke jeg, kan du tenke at i tilegg skulle staten betale 30.000kr til muslimene som dro tilbake til sitt eget land og ikke kom tilbake.. Ja det er flere nordmenn enn muslimer, men så tenker man på hver familie som kommer inn i dette landet, men onker, tanter og det hele, i tilegg en barnefamilie på 9 stk... For en stund tilbake siden klaget en muslimsk familie med 8 barn at dem ikke hadde nokk penger til å leve for, de mente de bodde i ei rønne, mens huset så ut som enhver grei leilighet med god standard som flere lever fint i, og kona hadde barn nummer 9 i magen..da er det på tide å stoppe og ikke kreve mer penger av staten, for ikke å nevne at de bodde gratis... Jo, du overdriver. Mennesker med muslimsk bakgrunn utgjør noe slikt som litt over 3% av befolkningen. Da sier det seg selv at det ikke "snart er flere muslimer enn nordmenn". Noe annet blir for dumt å påstå og fordummer ethvert forsøk på en edrulig debatt. Hvorfor henger du deg forredten opp i muslimer? Et lite snev av muslimofobi? Det er nemlig ikke slik at tilskuddet man kan få ved frivillig utreise er en særregel for muslimer. Du kan forøvrig sette deg ned å tygge litt på hva som koster staten mest penger, å finne og tvangsutsende folk med politieskorte, eller å oppfordre folk til å dra frivillig ved å gi dem en sum ved hjemreise. Her i Norge har vi forøvrig ingen lover mot klaging. 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Etter min erfaring er det to ting som kjennetenger rasister: 1) De begynner setninger med "Jeg er ikke rasist, men.." 2) De feilstaver ordet rasist og skriver "rassist" 12
Gjest Vampen Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Etter min erfaring er det to ting som kjennetenger rasister: 1) De begynner setninger med "Jeg er ikke rasist, men.." 2) De feilstaver ordet rasist og skriver "rassist" Rass(ist)? 1
Gjest lll Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror det er smart jeg poster denne her anonymt.. Dette har sikkert vært et tema mange ganger, men hva tenker dere her om all innvandingen til norge av muslimer? To ganger på to forskjellige jobber jeg har hatt i sommer så har det vært muslimer som har bokstaveligtalt stukket fra jobben for å gå hjem og be... gikk 3 timer før tiden, og lot oss resten ta oss av jobben deres. Jeg ser det er mye ang muslimer her inne, men ingenting om masse innvandring av muslimer. Kan vi ikke ha en debatt her inne om det uten at folk kaller en rassist? Jeg er ikke rassist, men jeg har mine meninger om at jeg synes det begynner å gå helt overhånd når det vrimler av dem, er jo snart mer muslimer enn nordmenn. Jeg savner det gamle norge, når norge besto av nordmenn, og ikke millioner av muslimer som krever både det ene og det andre. Om en kristen hadde dratt til ett muslimsk land, ikke pokker om vi kunne krev ei kirke eller at kvinner kunne gått rundt i bikini eller shorts... Så hvorfor skal vi bøye oss etter kravene deres? Noen andre meninger her inne? "millioner av muslimer som krever både det ene og det andre" Hvem faen har sagt til deg at det er millioner av muslimer i Norge? Fortell meg hvilke krav du har bøyd deg for muslimene?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg favoriserer jenter med pene rumper, er jeg da en rassist? Eller er en rassist en som jobber for rumpers rettigheter? 6
altflyter Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Noen muslimer har en dårlig holdning til jobben sin, og noen nordmenn har en dårlig holdning til jobben. Vi velger ofte å se det vi vil se, og dette er et eksempel på det... Når det er sagt, kunne den norske innvandringspolitikken vært bedre
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Dette har sikkert vært et tema mange ganger, men hva tenker dere her om all innvandingen til norge av muslimer? To ganger på to forskjellige jobber jeg har hatt i sommer så har det vært muslimer som har bokstaveligtalt stukket fra jobben for å gå hjem og be... gikk 3 timer før tiden, og lot oss resten ta oss av jobben deres. Jeg ser det er mye ang muslimer her inne, men ingenting om masse innvandring av muslimer. Kan vi ikke ha en debatt her inne om det uten at folk kaller en rassist? Jeg er ikke rassist, men jeg har mine meninger om at jeg synes det begynner å gå helt overhånd når det vrimler av dem, er jo snart mer muslimer enn nordmenn. Jeg savner det gamle norge, når norge besto av nordmenn, og ikke millioner av muslimer som krever både det ene og det andre. Om en kristen hadde dratt til ett muslimsk land, ikke pokker om vi kunne krev ei kirke eller at kvinner kunne gått rundt i bikini eller shorts... Så hvorfor skal vi bøye oss etter kravene deres? Noen andre meninger her inne? Min mening er at du har forbausende mange skrivefeil til å være nordmann. Ordstillingen din er jo også helt på trynet til tider. Så hva jeg mener? Noen kan kanskje føle at det er masse innvandring av muslimer, som du skriver, men noen masseinnvandring er det ikke. Du fremstår jo som temmelig tett i hodet siden du greier å snakke om millioner av muslimer i et land med 4.9 millioner innbygger hvorav kun 3% er muslimer. Er du rasist? Kanskje ikke. Er du rassist? Mulig det ja. Uansett bør du skamme deg over den elendige norsken din. Du kan jo ta et norskkurs sammen med innvandrere, for antagelig er du blant dem som klager over at de ikke kan norsk skikkelig. Forhåpentligvis får du lært deg nok norsk til å vise landet ditt den respekten det fortjener, nemlig å bli skrevet med stor forbokstav. 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 folk må da få lov å ha meninger . Jeg er ikke rasist men nasjonalist å mener akkurat det samme . Få norge slik det engang var . Å jo det blir fler å fler muslimer , mer å mer innvandring . 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 folk må da åsså få lov å ikke kunne skrive sitt eget morsmål . norge for nordmenn . norsk og tegnsetting for politisk korekte sossialister på venstresiden . blir mer å mer sossialister , mer å mer språkpolti . 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Nå må du ikke forveksle ALLE innvandrere med De som faktisk er muslimer her... Men jeg syntes det er helt greit. Verden er for alle. Det er kun de menneskene som sitter på toppen som bestemmer for oss, og sier hvordan ting skal og ikke skal være, og vi tar alt for god fisk. Husk at alle kontinetene engang var ETT. men har blitt splittet av naturen. Så engang var verden bare verden og vi bodde her.. dette var jo før egoismens tid.. men tilbake til temaet (det begynner og bli sent hehe) Alle er like mye velkommen i mine øyne. Men at de skal gå fra arbeidsplassen for og BE!!! KYSS MEG I RÆVA! da skal fader meg jeg gå hjem for og drikke ett glass med vikingfjord. Så lenge de vender mot mekka kan de be HVOR SOM HELST i denne verden. Selv har jeg venner som ber inni seg når de er på jobb/skole eller andre steder enn hjemme. så dette tror jeg er ren unskyldning for og slippe unna jobb, og komme ett skritt nærmere sosialpenger.
Gjest otrivin Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg vil ikke si jeg er rasist, men jeg kan ikke si jeg er begeistret for all denne innvandringen. Ikke bare muslimer, men alle andre også. Syns vi burde bremse litt og bruke ressurser på våre egne. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 nå er det verdt og se forskjellen her... på norske muslimer som er født her. og innvandrere som kommer til landet ... jeg synes det er skremmende at vi tar inn så mange invandrere. ikke bare muslimer,men også andre folkeslag... burde stengt grensa ...hvorfor? pga jeg synes vi burde ha ryddet opp i landet våres før vi tar inn flere... i oslo er det vell rundt 20 000 ulovlige invandrere. samt invandrere som er kriminelle osv... jeg mener norge har seg selv og takke.. for at invandrere blir kriminelle. pga straffene våres... og hvordan samfunnet er... vi aksepterer alt. ja værse god ta alt du vil ha holdning... i oslo så har de moske og bygger moske. hvem av oss nordmenn ville tørt og dratt til ett muslimsk land og bygd en ekte norsk stavkirke. å klaget og sytet til en muslimsk sjeik om at vi trenger penger, bil ,hus osv... alle vet jo hva som ville skjedd med oss. vi ville blitt skutt. vært på ferie i ett muslimks land. og det holdt... der sto det skilt på arabisk ,som tourledern oversatte så fint til oss. ikke lov å ta bilder av sjeiken palass. de som tar bilder,vil bli skutt. der gikk det vakter rundt med skarpladd automatvåpen... de har ett kvinnesyn som ikke hører hjemme. kvinner får ikke lov og jobbe (enkelte steder er det lov nå) ikke lov å kjøre bil,sitte foran. må dekke seg til . får ikke lov å snakke før de blir snakket til. ikke ha øyekontakt med andre menn.. skal avlyde mannen hele tiden. giftes vekk med menn de ikkevil ha kanskje... de er nok hjernevasket.. så når sånne menn,ungdomer kommertil norge, å ser damene her,som går omtrent naken. så sier staten voldta de. pga de får ingen innføring i norsk kultur.. så har du psykopatene som ikke får noe hjelp og er som tidsinstilte bomber. barnesoldater. jobbet med en mann i 40 åra som hadde vært soldat siden han var 5 år gammel. kom til norge da han var 36 år. ble plassert på ett asylmotak. han fikk ingen hjelp. bare putta inn der. han var så tulling, knivstakk flere andre der. tente på asylmotaket. truet de ansatte hverdag... så i steden for å gi mannen hjelp fra dag en.hadde han da sittet der alene i 2 år før det klikket for han. og da ble det leiet inn vakter som skulle vokte han så han ikke skadet noen... jeg forstår ikke hvorfor norge skal ha inn flere,når de ikke klarer ta seg av de som har kommet... førs må man hive ut alle utlendinger som sitter i fengsel og gjør noe kriminelt. så må man da begynne ha bedre oppfølging av de som er igjen. samt finne alle de som er her ulovlig... så må man da få ett nytt system. man skal ikke være i norge i flere år.så få beskjed om du er nektet asyl..da skal man sende dem hjem samme dag omtren som de kommer... norge trenger og være litt skremmende for invandrere,så de har respekt for landet våres... om en nordmann hadde slått ned en muslim i ett muslimsk land. vile vi mista hånda eller blitt hengt... de har stor respekt for sine fedre og landet sitt. pga reglene som er i hjemmet og i landet. alle som har kjennskap vet at alt det far i huset sier,er en lov. mens norge er en fristed,der man kan gjøre mye før man blir straffet på en skremmende måte. ja man kan til og med drepe i dette landet og leve luksus liv i fengsel. med tv internett, fliser på bad. sofa,seng osv... det er bedre i norske fengsel enn husa de har i hjemlandet. så klart man blir kriminell da..... 4
Knirke Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 Ingen i Norge vil innrømme at de er rasister.. Det er ihvertfall få av dem. Alle hevder de er åpenhjertige, tolerante, medmenneskelige, og at de ikke har noe imot innvandring eller innvandrere overhodet. ...Men de vil ikke ha barna sine på innvandrer-dominerte skoler, nordmenn flytter fra innvandrerstrøk i hopetall, jenter blir kjørt fra dør til dør fordi de er redde for å bli voldtatt på gata. Hyklere Enten får man si det man mener, eller så får man praktisere det man hevder man mener! 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 TS: Rassist? Tja..........mulig det, jeg vet ikke helt hva det er. Dum? Ja, definitivt Knirke: I og med at åpenlys rasisme er forbudt ved lov er det neppe en holdning/legning folk flagger på inn- og utpust. Når det gjelder din beskrivelse av hvordan vi agerer så tipper jeg at du i beste fall er på jordet, selv om det garantert fnnes hysteriske unntak. Det finnes også dem som graver tilfluktsrom og stapper dem fulle av hermetikk i den (mis)tro at dommedag er rett rundt hjørnet, med mindre vi fortsetter å slå barna våre........... 1
Gjest Vampen Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Alle hevder de er åpenhjertige, tolerante, medmenneskelige, og at de ikke har noe imot innvandring eller innvandrere overhodet. Finnes det flere land som heter Norge tro? Dette er nemlig så langt unna den virkeligheten jeg kjenner som det er mulig å komme. Å være i mot innvandring og innvandrere begynner jo å bli en folkesport og det er mange som ikke legger skjul på hva de mener.
Kipepeo Skrevet 7. oktober 2011 #20 Skrevet 7. oktober 2011 Stå på, TS. Det er fint at det fortsatt finnes folk som står opp for meningene sine. En liten tanke å tilføye er at kvinnelige muslimer føder i gjennomsnitt langt flere barn enn etniske nordmenn, og i tidsperspektiv vil jo dette selvfølgelig bli et problem, når vi i tillegg bedriver denne masseinnvandringen i landet vårt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå