AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8941 Skrevet 6. desember 2016 Jeg har eksamen på torsdag og jeg har faktisk ikke lest noen verdens ting. Jeg klarer det bare ikke. Dette semesteret har vært et helvete egentlig, har hatt masse personlige problemer har til og med vært innlagt. Jeg er 90 % sikker på at jeg kommer til å stryke, men jeg håper at jeg har nok kunnskap til å karre meg til en E, og jeg håper at jeg har konsentrasjon i morgen til å lære meg NOE. Noen som har klart å stå på en eksamen uten å lese? Hva slags fag var det i såfall? Anonymkode: f77fe...177 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8942 Skrevet 6. desember 2016 Har lest omtrent 24/7 dette semesteret, og har slitt meg helt ut psykisk og fysisk. Hadde eksamen igår, men kunne ikke møte fordi jeg har fått verdens verste migrene - garantert fordi jeg har stresset så utrolig masse. Blir kjempedårlig av medisinene i tillegg, og skjønner ikke åssen jeg skal bli frisk til neste eksamen som er på torsdag Ligger bare i fosterstilling i mørket og kaster opp. Da får jeg ikke tatt noen eksamener i år, og må ta de til våren... Det går vel fint, men er kjedelig Anonymkode: 25c42...607
Gjest Linaria Skrevet 6. desember 2016 #8943 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Jodi skrev: Akkurat samme her! Eksamen i morgen, har tatt meg fri fra jobb idag for å lese. Har nok bare brukt 2-3 timer av dagen idag til eksamenslesing, føler hodet er mettet! Nå får det bare gå som det går, skal bli så utrolig deilig å bli ferdig. Aller siste eksamen på bachelor-studiet! :D Pff, jeg har vel brukt 30 minutter på halvveis lesing, absolutt ikke effektiv lesing, haha. Lykke til i morgen! Høres deilig ut å bli ferdig med bachelor. Ett semester igjen her.
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2016 #8944 Skrevet 6. desember 2016 Eksamen i morgen. Også sitter jeg her da Jeg som hadde planlagt den effektive lesedagen. Hjelp, det får gå som det går.
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2016 #8945 Skrevet 6. desember 2016 Lykke til til dere andre som har eksamen!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8946 Skrevet 6. desember 2016 Faen, faen, faen Hadde eksamen i dag, og det gikk ikke bra. Grusom oppgave med ukjent lovtekst. Følte jeg var godt forberedt! Tror ikke jeg fikser jussen Anonymkode: 8b785...e64
Gjest Linaria Skrevet 6. desember 2016 #8947 Skrevet 6. desember 2016 Hyggelig av de i kollektivet å ha fest i kveld. Jada... De vet at jeg har eksamen i morgen, liksom -.-
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8948 Skrevet 6. desember 2016 Har en oppgave jeg hadde levert (fristen er om to uker) og håpet den ble godkjent (men trodde ikke det). Fikk tilbakemelding på hva jeg må gjøre bedre, så burde ikke være for vanskelig å fikse den (annet enn å lese pensum, men det er et lite drittfag jeg hater så..eh.. motivasjon). Har tenkt jeg skal gjøre det i en uke nå, men plutselig slo samboeren opp med meg og verden gikk litt i grus, og jeg er sliten etter praksis og sosialisering (nå når jeg har det kjipt vil alle møte meg og trøste <3 ). Så ikke mye tid til oppgskriving. Får satse på at jeg får gjort noe neste uke tror jeg. Eller på fredag om jeg ikke skal jobbe! Anonymkode: feb8c...cae
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8949 Skrevet 6. desember 2016 6 timer siden, Sarah Dee skrev: Sitter med en grusom semesteroppgave. Vanligvis pleier jeg å håpe på en god karakter, nå håper jeg egentlig bare på å stå (godkjent/ikke godkjent). Ah, følern. Min suger balle og skal leveres inn på fredag. Anonymkode: f43cf...c5d 4
lillsunshine Skrevet 6. desember 2016 #8950 Skrevet 6. desember 2016 7 timer siden, Sarah Dee skrev: Sitter med en grusom semesteroppgave. Vanligvis pleier jeg å håpe på en god karakter, nå håper jeg egentlig bare på å stå (godkjent/ikke godkjent). Relaterer meg til denne. Hadde en grusom mappeinnlevering med to tekster som utgjør 50% av karakteren i et fag. Tekstene, særlig den ene, er helt elendig. Det var forsåvidt oppgavene i seg selv, alle slet med å skrive de. Var ganske skamfull når jeg leverte de inn, men målet var jo å få levert og bestå. Har senere hatt den andre eksamensdelen, skoleeksamen som teller 50% av karakteren. Denne gikk faktisk ganske greitt. Så nå kommer disse dumme oppgavene til å ødelegge hele karakteren. Og nå er det like før sensuren faller. Gruer meg
Pottah Skrevet 6. desember 2016 #8951 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Faen, faen, faen Hadde eksamen i dag, og det gikk ikke bra. Grusom oppgave med ukjent lovtekst. Følte jeg var godt forberedt! Tror ikke jeg fikser jussen Anonymkode: 8b785...e64 Forvaltningsrett? Hadde det forrige semester og følte det gikk skikkelig dritt, men det gikk bedre enn forventet. Så ikke ta sorgene på forskudd Under to uker til eksamen (en stor, 30stp eksamen), og eksamensangsten har kommet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal deale med det. Hadde time med rådgiveren min (psykolog-ish) på fredag, men hun var syk. Og neste ledige time var etter eksamen. Og kjæresten min synes bare det er teit å ha eksamensangst så kan ikke snakke med han om det. Så ikke bare prøver jeg å deale med eksamensangsten, jeg prøver også å skjule det fra kjæreten min. Det er skikkelig dritt. Verden er dritt, og eksamen er dritt
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8952 Skrevet 6. desember 2016 50 minutter siden, Pottah skrev: Forvaltningsrett? Hadde det forrige semester og følte det gikk skikkelig dritt, men det gikk bedre enn forventet. Så ikke ta sorgene på forskudd Under to uker til eksamen (en stor, 30stp eksamen), og eksamensangsten har kommet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal deale med det. Hadde time med rådgiveren min (psykolog-ish) på fredag, men hun var syk. Og neste ledige time var etter eksamen. Og kjæresten min synes bare det er teit å ha eksamensangst så kan ikke snakke med han om det. Så ikke bare prøver jeg å deale med eksamensangsten, jeg prøver også å skjule det fra kjæreten min. Det er skikkelig dritt. Verden er dritt, og eksamen er dritt Ja, forvaltningsrett. Følte meg godt forberedt, men vi fikk ukjent lovtekst. Alt ble bare dritt. Mye jeg ikke tenkte på og overså. Trodde jeg hadde sjans på B, men er redd til og med D'en glapp Anonymkode: 8b785...e64
Pottah Skrevet 6. desember 2016 #8953 Skrevet 6. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, forvaltningsrett. Følte meg godt forberedt, men vi fikk ukjent lovtekst. Alt ble bare dritt. Mye jeg ikke tenkte på og overså. Trodde jeg hadde sjans på B, men er redd til og med D'en glapp Anonymkode: 8b785...e64 Jeg kjenner flere som tar opp igjen forvaltningsrett dette semesteret. Så selv om det gikk skikkelig dritt, så ikke døm deg selv for hardt. Det ordner seg Worst case scenario så kan du ta opp igjen til våren og ligge et halvt år bak, og det er vanlig og absolutt ikke krise
Gjest Linaria Skrevet 6. desember 2016 #8954 Skrevet 6. desember 2016 Åtte timer til eksamen! På tide å sove! Kjæresten har sittet og lyttet til meg forklare ulike lingvistiske teorier i tre timer nå, så jeg vet at jeg kan mye innen faget i hvert fall. Gleder meg til det er over. Da skal jeg kjøpe meg en øl og feire, før jeg begynner å lese tll neste eksamen.... -.-
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8955 Skrevet 6. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Faen, faen, faen Hadde eksamen i dag, og det gikk ikke bra. Grusom oppgave med ukjent lovtekst. Følte jeg var godt forberedt! Tror ikke jeg fikser jussen Anonymkode: 8b785...e64 Hvis det var på UiO, så var det en særdeles vanskelig oppgave, mange av studentene var sjokkerte i dag, så det er ikke bare deg. Anonymkode: f5e7c...681 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #8956 Skrevet 7. desember 2016 Hater opplegget med å bruke hele artikler som pensum når svært liten del av artiklene faktisk er relevante for emnet. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Faen, faen, faen Hadde eksamen i dag, og det gikk ikke bra. Grusom oppgave med ukjent lovtekst. Følte jeg var godt forberedt! Tror ikke jeg fikser jussen Anonymkode: 8b785...e64 Går nok bra, det var jo ukjent lovtekst for alle så oppgavene rettes jo deretter. Forstår jo karakterpresset, men selv om det skulle gå dårlig på denne eksamenen så betyr jo ikke det at du ikke fikser jusen. Alle kan ha uflaks på eksamen. Anonymkode: b2ee6...3a6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #8957 Skrevet 7. desember 2016 Etter å ha sittet oppe hele natten er endelig hjemmeeksamen levert Så da er det bare å begynne på neste .. Anonymkode: e2507...688 1
Gjest Linaria Skrevet 7. desember 2016 #8958 Skrevet 7. desember 2016 Da stikker jeg og har eksamen! Lykke til, folkens!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #8959 Skrevet 7. desember 2016 Fikk akkurat tilbake første eksamen jeg hadde i høst, og karakteren ble D. Hadde egentlig ambisjoner om ikke å få dårligere enn B dette semesteret, ettersom det er siste året på master, men da gikk det rett vest.. Er skikkelig lei meg og skuffet akkurat nå. Dette er et fag som kun går en gang i året også, så får ikke tatt det opp før jeg egentlig skal være ferdig med master. Vurderer å erstatte det med et annet fag til våren om mulig. Ååååå, jeg føler meg så dum og dårlig. Anonymkode: 15283...48f 1
Jodi Skrevet 7. desember 2016 #8960 Skrevet 7. desember 2016 På 6.12.2016 den 18.53, Linaria skrev: Pff, jeg har vel brukt 30 minutter på halvveis lesing, absolutt ikke effektiv lesing, haha. Lykke til i morgen! Høres deilig ut å bli ferdig med bachelor. Ett semester igjen her. Tusen takk, nå er det vel overstått Hvordan gikk det? Gikk helt greit for min del. Er bare så lykkelig over å endelig være ferdig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå