Gjest Raindrops Skrevet 11. juni 2016 #8661 Skrevet 11. juni 2016 Ferdig med eksamen, nå er det bare karakterangst igjen. Fint med flink pike syndrom, the stress never ends
strawberryjaw Skrevet 11. juni 2016 #8662 Skrevet 11. juni 2016 Hater også å vente på karakterer. Har sommerferie, men klarer ikke slappe helt av før jeg vet at det har gått bra med det jeg har prestert!!
Gjest Nori Skrevet 11. juni 2016 #8663 Skrevet 11. juni 2016 Venter på sensur her også. Blir kvalm av tanken på å logge inn på StudentWeb. Vet jeg gjorde det dårlig, spørsmålet er defor hvor dårlig.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #8664 Skrevet 11. juni 2016 Den 7. juni 2016 at 23.15, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 89ee6...53f Den 10. juni 2016 at 11.24, AnonymBruker skrev: Du har ingenting å tape på å klage. Gjør det, før du mister håpet helt. Anonymkode: e50cf...223 Tenkte tanken, men jeg blir så flau av å tenke på at jeg kanskje skaper merarbeid for en person hvis eksamen obviously fortjente stryk. Tenk om sensor bare ler.. Inni seg vel å merke. Har aldri klaget på en eksamenskarakter før. Anonymkode: 38f5b...26b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #8665 Skrevet 11. juni 2016 4 timer siden, strawberryjaw skrev: Hater også å vente på karakterer. Har sommerferie, men klarer ikke slappe helt av før jeg vet at det har gått bra med det jeg har prestert!! Godt jeg ikke er alene med dette. Jeg har en annen tulleeksamen jeg må ta på grunn av studiepoengene, men jeg klarer ikke å sette med ned med det fordi jeg er så stresset over hvordan det gikk med forrige. Det er helt tullete å bruke tiden på dette. Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8666 Skrevet 13. juni 2016 Da var det endelig ferie! Oppgavene under eksamen var ikke som forventet. Kan vinke farvel til god karakter...jippi Anonymkode: 51f56...10a
Gjest Raindrops Skrevet 13. juni 2016 #8667 Skrevet 13. juni 2016 Den 11.6.2016 at 9.56, Nori skrev: Venter på sensur her også. Blir kvalm av tanken på å logge inn på StudentWeb. Vet jeg gjorde det dårlig, spørsmålet er defor hvor dårlig. I jula i fjor la instituttet mitt ut karakterene på itslearning før de kom på studentweb, jeg skalv bokstavelig talt da jeg skulle åpne dokumentet. Nesten så jeg ikke har lyst på karakterer, eller iallefall være full når jeg får dem, eller inni en teddybjørn, oppi en bløtkake, innhyllet i bomull oh silketråder, eller et eller annet. Jeg vil bare ikke ha dem, er helt sikker på at det gikk dårlig 4 dager til første sensufrist, og så en uke til til neste... Men som sagt, de har en tendens til å scanne originaldokumentet og legge det ut før karakterene blir publisert på studentweb, så det føles som jeg bare venter på en smell. Bah, jeg bableskriver....
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8668 Skrevet 13. juni 2016 Fikk en C, greit nok det men ikke når snittet er B Anonymkode: cf925...ab5
Thorn Skrevet 13. juni 2016 #8669 Skrevet 13. juni 2016 Klarte ikke å forbedre den ene dårlige karakteren min på siste forsøk, så der spørs det om opptak til master røk... Dritt, altså!
Gjest Linaria Skrevet 13. juni 2016 #8670 Skrevet 13. juni 2016 Gjorde det mye dårligere i kinesisk enn jeg hadde håpet på. Var sykt vanskelig eksamen, men trodde jeg skulle gjøre det bedre siden jeg fikk A på midterm-eksamen. (Må ha fått D eller E på slutteksamen for å få så dårlig karakter totalt). Hvordan går man fra A i mars til E i mai, liksom? Og jeg øvde mye mer til den i mai enn til den i mars. Jaja, man kan ikke akkurat klage på språkeksamen, men det var et fritt emne, så kanskje jeg får byttet det ut med noe annet i graden, om det er mulig med fag man tar på utveksling. Aner ikke. Surt, men life goes on.
Katten.2.0 Skrevet 13. juni 2016 #8671 Skrevet 13. juni 2016 I august 2015 kunne veilederne ved universitetet fortelle meg at jeg kun trengte ett effektivt år for å kunne ta PPU. Nå informerer de at de ikke vil kjøre min fagkombinasjon i år. Kjenner meg litt smått pissed off, da dette potensielt kan resultere i at det tar meg nye tre år før jeg er ferdigutdannet.
Safiye Skrevet 13. juni 2016 #8672 Skrevet 13. juni 2016 Gir opp en dag før eksamen. Tror jeg heller drar ut i parken imorgen fremfor å sitte inne på D-blokka.... Eksamen på onsdag får gå som det går Psyken før skole!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8673 Skrevet 13. juni 2016 9 minutter siden, Pavilion skrev: Gir opp en dag før eksamen. Tror jeg heller drar ut i parken imorgen fremfor å sitte inne på D-blokka.... Eksamen på onsdag får gå som det går Psyken før skole! Det høres sunt ut. Det er faktisk en god del som kobler helt av dagen før eksamen, så jeg håper ikke du får dårlig samvittighet. Lykke til på onsdag! Anonymkode: cf350...971
Safiye Skrevet 13. juni 2016 #8674 Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det høres sunt ut. Det er faktisk en god del som kobler helt av dagen før eksamen, så jeg håper ikke du får dårlig samvittighet. Lykke til på onsdag! Anonymkode: cf350...971 Takk
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8675 Skrevet 14. juni 2016 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: I august 2015 kunne veilederne ved universitetet fortelle meg at jeg kun trengte ett effektivt år for å kunne ta PPU. Nå informerer de at de ikke vil kjøre min fagkombinasjon i år. Kjenner meg litt smått pissed off, da dette potensielt kan resultere i at det tar meg nye tre år før jeg er ferdigutdannet. Veilederne ved universitetet jeg går på er også skikkelig dårlige. Mye feilinformasjon og kontrabeskjeder hele tiden.. hvem som helst kunne gjort en bedre jobb. De ødelegger for en del når de holder på sånn. Anonymkode: 074b4...02e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8676 Skrevet 14. juni 2016 Jeg oppdaterer studweb hvert 5. minutt. Venter og venter og venter. Anonymkode: cf350...971
lillsunshine Skrevet 14. juni 2016 #8677 Skrevet 14. juni 2016 15 timer siden, Katten.2.0 skrev: I august 2015 kunne veilederne ved universitetet fortelle meg at jeg kun trengte ett effektivt år for å kunne ta PPU. Nå informerer de at de ikke vil kjøre min fagkombinasjon i år. Kjenner meg litt smått pissed off, da dette potensielt kan resultere i at det tar meg nye tre år før jeg er ferdigutdannet. Hvilken fagkombinasjoner er det snakk om? Og kan de endre fagkombinasjonen etter søknadsfristen? Det er jo idiotisk! Men du trenger vel ikke tre nye år? Har du 180 stp og et undervisningsfag som kjører fagdidaktikk så trenger du jo "bare" 1 år til med ny fagkombinasjon før 1 år med PPU. Det finnes også noen steder som enda tar inn studenter med bare en fagkombinasjon, dersom du er villig til å flytte litt på deg.
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #8678 Skrevet 14. juni 2016 55 minutter siden, lillsunshine skrev: Hvilken fagkombinasjoner er det snakk om? Og kan de endre fagkombinasjonen etter søknadsfristen? Det er jo idiotisk! Men du trenger vel ikke tre nye år? Har du 180 stp og et undervisningsfag som kjører fagdidaktikk så trenger du jo "bare" 1 år til med ny fagkombinasjon før 1 år med PPU. Det finnes også noen steder som enda tar inn studenter med bare en fagkombinasjon, dersom du er villig til å flytte litt på deg. Kommer inn andre steder i landet, men nettopp der ligger problemet: Det er andre steder i landet. Skal forhøre meg hvordan løpet er på NTNU (hvor jeg søkte som en backup). Om jeg kunne benyttet meg av noen praksisskoler her i byen, og evt flydd ned for eksamener, så hadde det vært en jævlig god løsning. Her kjøres kun PPU samlingsbasert over to år. Dermed blir det først ett års ventetid hvor jeg forbedrer fagkombinasjonen min og deretter to år med PPU. Ganske latterlig, da jeg føler meg mer enn kapabel til å ta PPU + litt ekstra studiepoeng for å forbedre fagkombinasjonen min i løpet av ett år. Satser på at jeg finner en løsning innen uka er omme
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8679 Skrevet 14. juni 2016 Karakteren har enda ikke blitt lagt ut. Jeg lurer på om det er faktisk meningen at man skal se en forskjell når man oppdaterer på studweb. Jeg tror jeg kommer til å velte av stolen når det skjer. Anonymkode: cf350...971
Gjest Nori Skrevet 14. juni 2016 #8680 Skrevet 14. juni 2016 Her fant jeg ut i dag at sensur ikke faller før om ei uke, til tross for at sensurfristen er i morgen. Enda lenger tid å grue seg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå