AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8441 Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, Linaria skrev: Jeg overlevde eksamen! Gjorde noen feil, og aner ikke hvordan det gikk, men nå er den ferdig. Etterpå dro vi på byen for å drikke med professorene. Elsker dette landet Så heldig du er! Håper det gikk greit! Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8442 Skrevet 9. mai 2016 Jævla forelesere som endrer pensum 1 mnd før eksamen. Drittfolk! Har nok å lese!!!Anonymkode: dba1f...0c0
Gjest Linaria Skrevet 9. mai 2016 #8443 Skrevet 9. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så heldig du er! Håper det gikk greit! Anonymkode: cf350...971 Takk :D Håper jeg også. Nå drar jeg til Norge i et par dager. Neste eksamen på fredag! Aah!
lillsunshine Skrevet 10. mai 2016 #8444 Skrevet 10. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jævla forelesere som endrer pensum 1 mnd før eksamen. Drittfolk! Har nok å lese!!! Anonymkode: dba1f...0c0 Det er vel ikke lov å endre pensum etter at studieplanen og pensum skal foreligge i starten av semesteret?! Ganske sikker på at det er strenge regler på det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #8445 Skrevet 11. mai 2016 Klarer ikke å lese til eksamen. Litt over en uke til, og tar meg fri hele tiden eller skumleser. Har hatt to dager denne uka hvor jeg ikke gjorde noe som helst. Får jo ingenting ut av dette. Aaaah, tips anyone? Anonymkode: 38c36...0e1
tratri Skrevet 11. mai 2016 #8446 Skrevet 11. mai 2016 (endret) slettet Endret 12. mai 2016 av tratri
Pottah Skrevet 11. mai 2016 #8447 Skrevet 11. mai 2016 @tratri Jeg tror det er helt OK Vi blir invitert til et møte hvert år med studiedekanen på mitt universitet. Der snakker vi om alt som er bra og ikke så bra. Blant annet professorene. Jeg kunne funnet på å sende en mail med tilbakemelding på at en professor er veldig flink helt på egenhånd til administrasjonen. Men så et jeg også typen som rekker opp hånda og ikke er redd for å si meninger, eller stille spørsmål da. 1
tratri Skrevet 12. mai 2016 #8448 Skrevet 12. mai 2016 9 timer siden, Pottah skrev: @tratri Jeg tror det er helt OK Vi blir invitert til et møte hvert år med studiedekanen på mitt universitet. Der snakker vi om alt som er bra og ikke så bra. Blant annet professorene. Jeg kunne funnet på å sende en mail med tilbakemelding på at en professor er veldig flink helt på egenhånd til administrasjonen. Men så et jeg også typen som rekker opp hånda og ikke er redd for å si meninger, eller stille spørsmål da. Ok, det var godt å høre! Da gjør jeg det 1
Poppie Skrevet 12. mai 2016 #8449 Skrevet 12. mai 2016 Første eksamen levert, og jeg trodde jeg skulle få en skikkelig høydare, men nei Jeg klarer aldri å få en god følelse etter hjemmeeksamener, så er helt på tuppa i flere dager etterpå - helt til jeg starter på enda en 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8450 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Poppie skrev: Første eksamen levert, og jeg trodde jeg skulle få en skikkelig høydare, men nei Jeg klarer aldri å få en god følelse etter hjemmeeksamener, så er helt på tuppa i flere dager etterpå - helt til jeg starter på enda en Det samme tenker jeg om skoleeksamener! Jeg klarer ikke å legge det bak meg og spekulerer i besvarelsene mine. Heldigvis har jeg muntlig eksamen før skriftlig. Sensur på muntlig kommer heldigvis noen timer etter eksamen, så da slipper jeg den stressende post-eksamensfasen. Håper det gikk bra med deg da! Anonymkode: cf350...971
Gjest Linaria Skrevet 13. mai 2016 #8451 Skrevet 13. mai 2016 Da var jeg i Skottland igjen. Er ting i Norge jeg gjerne vil være med på til helga, men sånn er det å bo i utlandet. 95% av tida er det best å være her, men noen ganger skjer det ting som gjør at jeg føler meg litt utenfor her borte. I morgen har jeg bursdag og eksamen. Er over midnatt, så da er jeg 25 da. Hurra.. alene med pensum og nerver og angst og stress.
Gjest Linaria Skrevet 13. mai 2016 #8452 Skrevet 13. mai 2016 Time til eksamen. For en jævlig bursdag... Jeg vet at jeg ikke er dårlig i faget, men jeg vet at jeg ikke kan alt og det er så frustrerende!
Devilheart Skrevet 13. mai 2016 #8453 Skrevet 13. mai 2016 Er det noen som har fått svar på søknader med tidlig opptak enda? Vet at det er info om inntil 20. mai og i løpet av mai, men det er så evig pine å vente i spenning om man kommer inn eller ikke. Nå ødelegger pinsen og 17. mai også behandlingstiden, så er redd for at svarene kan drøye i 2 uker til.
Gjest Linaria Skrevet 13. mai 2016 #8454 Skrevet 13. mai 2016 Den eksamen var sykt vanskelig!! Alle bare "see you at the resit" etterpå! Når jeg hører kinesiske turister i gata får jeg bare lyst til å be dem holde kjeft og slutte å få det til å virke så enkelt, haha! Aah, uansett, ut og feire bursdag!
Wolfmoon Skrevet 13. mai 2016 #8455 Skrevet 13. mai 2016 11 minutter siden, Linaria skrev: Den eksamen var sykt vanskelig!! Alle bare "see you at the resit" etterpå! Når jeg hører kinesiske turister i gata får jeg bare lyst til å be dem holde kjeft og slutte å få det til å virke så enkelt, haha! Aah, uansett, ut og feire bursdag! Gratulerer med dagen! Min erfaring er at når alle synes det var dritvanskelig, så har det stort sett gått greit for alle
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2016 #8456 Skrevet 14. mai 2016 Hvorfor er det så lenge mellom siste forelesning og eksamen? Ser på gamle eksamener i gælisk nå, men har ikke brukt språket på en måned, så husker så lite! Det er jo ikke et språk man får så sinnsykt mye bruk for i hverdagen -.-
Pinecone Skrevet 14. mai 2016 #8457 Skrevet 14. mai 2016 10 minutter siden, Linaria skrev: Hvorfor er det så lenge mellom siste forelesning og eksamen? Ser på gamle eksamener i gælisk nå, men har ikke brukt språket på en måned, så husker så lite! Det er jo ikke et språk man får så sinnsykt mye bruk for i hverdagen -.- Jeg har 3-6 dager fra siste forelesning til eksamen.. Skulle gjerne hatt lenger tid! Men hadde jeg hatt en måned hadde jeg sikkert ønsket at det var mindre tid..
Gjest Linaria Skrevet 15. mai 2016 #8458 Skrevet 15. mai 2016 1 time siden, Pinecone skrev: Jeg har 3-6 dager fra siste forelesning til eksamen.. Skulle gjerne hatt lenger tid! Men hadde jeg hatt en måned hadde jeg sikkert ønsket at det var mindre tid.. Litt lenger tid kunne vært greit, men når det er over en måned, og man reiser masse innimellom og gjør andre ting og har andre eksamener, så er det vanskelig å ta det opp igjen. Jeg var så flink for en måned siden og nå... aah.. ser på uregelrette verb og husker ingenting, haha!
Poppie Skrevet 15. mai 2016 #8459 Skrevet 15. mai 2016 (endret) Fikk hjemmeeksamen på fredag...og halvparten av pensumet er matte og fysikk!!! Jeg har ikke et halvt realfaglig bein i kroppen, og dette var ikke det vi ble forespeilet...(er et perspektivemne som heldigvis ikke teller på snittet...men dog). SHIT! Endret 15. mai 2016 av Poppie
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8460 Skrevet 15. mai 2016 9 timer siden, Linaria skrev: Hvorfor er det så lenge mellom siste forelesning og eksamen? Ser på gamle eksamener i gælisk nå, men har ikke brukt språket på en måned, så husker så lite! Det er jo ikke et språk man får så sinnsykt mye bruk for i hverdagen -.- Åh, dette hadde vært en drøm. Jeg forstår at det er litt annerledes når det gjelder språk da. Anonymkode: cf350...971
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå