Poppie Skrevet 11. desember 2015 #8061 Skrevet 11. desember 2015 Eksamen på mandag, og jeg er så sjuk at det ser ut til å bli umulig å gjennomføre skoleeksamen. Men møter jeg ikke opp må jeg ta eksamen til våren, møter jeg opp og stryker må jeg ta eksamen til våren, drar jeg til legen og får gyldig fravær må jeg ta eksamen til våren...Så skal proppe i meg paracet og prøve å ta eksamen. Må jeg bryte så må jeg altså - ta eksamen til våren
dreamerspalace Skrevet 11. desember 2015 #8062 Skrevet 11. desember 2015 Har matteeksamen på tirsdag... MUNTLIG. Gruer meg skikkelig, for det er så vanskelig å vite hva jeg egentlig skal kunne. Er også vanvittig mye stoff, så jeg må finne ut av hva jeg vil prioritere å lære meg..
globalagogo Skrevet 11. desember 2015 #8063 Skrevet 11. desember 2015 Uff, burde feire for at jeg har ferie og sånn, men har jo full jobb fra neste uke for å finansiere studiene. Var veldig godt forberedt til dagens eksamen men faderullan så mange DUSTEFEIL!!! Har ikke djekket noe løsningsforslag, men får sånne plutselige Flashbacks til teite ting jeg har skrevet grrrr og ene oppgaven besvarte jeg ikke engang, hadde ikke snøring hva jeg skulle gjøre ...
Belle de Jour Skrevet 11. desember 2015 #8064 Skrevet 11. desember 2015 Uff, burde feire for at jeg har ferie og sånn, men har jo full jobb fra neste uke for å finansiere studiene. Var veldig godt forberedt til dagens eksamen men faderullan så mange DUSTEFEIL!!! Har ikke djekket noe løsningsforslag, men får sånne plutselige Flashbacks til teite ting jeg har skrevet grrrr og ene oppgaven besvarte jeg ikke engang, hadde ikke snøring hva jeg skulle gjøre ...Kjenner følelsen! Står på kjøkkenet og lager mat, går ned gata og plutselig går det kaldt nedover ryggen og jeg kommer på noe jeg har gjort feil fælt! 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8065 Skrevet 11. desember 2015 C på muntlig. Aldri fått så elendig karakter før. Anonymkode: 4f06f...57c
Gjest Linaria Skrevet 12. desember 2015 #8066 Skrevet 12. desember 2015 Orker ikke mer!! Skjønner ikke noe av powerpointene lenger og greier ikke lære meg noen ting. Er så irriterende at vi ikke har pensum, for jeg aner ikke hva jeg skal lese på. Eneste jeg har er powerpointer, forelesningsnotater og en liste på 100 bøker som vi kan se nærmere på om vi vil lære om ulike temaer, men biblioteket har nesten ingen av disse bøkene uansett -.-Vil ha ferie!!!
Safiye Skrevet 12. desember 2015 #8067 Skrevet 12. desember 2015 Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg ned og gråte. Ikke fordi fordi prosjektoppgaven er så vanskelig, men fordi kroppen er helt utslitt.
Gjest Egiett Skrevet 12. desember 2015 #8068 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er så ufattelig lei av eksamenstid nå! Jeg har siste eksamen på tirsdag, har riktignok ikke mer enn to, men eksamenstiden har vart i tre uker. Tre uker uten forelesninger, kommer meg lite ut da jeg kjenner få her i studentbyen, og har ingen motivasjon til å lese etter et langt semester - og vi har så mye tid til å lese at jeg heller ikke kjenner noe særlig press på det. Besto første eksamen, og regner med å bestå den andre også, men akkurat nå føles det hele litt meningsløst.
Gjest Linaria Skrevet 12. desember 2015 #8069 Skrevet 12. desember 2015 Har ikke sovet på 24 timer! Trøtt! Har vært for trøtt til å lese de siste tolv timene. Har bare prøvd å holde meg våken så døgnrytmen er i orden til eksamensdagen, for jeg må være klar i hodet da. Vil sove!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8070 Skrevet 13. desember 2015 To av eksamenene gikk sånn passe, håper på C eller D... De to siste gikk rett i dass. Jeg ser for meg sensor komme med verdens største sukk når han går gjennom besvarelsene mine og setter en F. Jeg blir så utrolig deprimert på høsten og vinteren, så jeg gjør det alltid helt elendig i høstsemesteret. Vanskelig å lese når man bare ligger og gråter, spiser eller sover.Jeg får også sånne "støkk" i meg hver gang jeg kommer på "det idiotiske jeg skrev i akkurat den oppgaven". Har ikke sett på noen løsningsforslag, det vil bare gjøre vondt verre.Føler meg som en taper. Har det verre nå som jeg har juleferie enn jeg hadde det midt under eksamensperioden.*sutre* Anonymkode: 38f5b...26b
Gjest NorthDakota Skrevet 13. desember 2015 #8071 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har nå holdt på med matte, igjen! Siden jeg strøk i matte på videregående har de begynt med noe som heter Geogebra. Jeg er like god på pc som jeg er i matte,så det har jo gått rake veien rett i dass. Blir så lei meg at jeg får lyst til å grine siden tall generelt er et stort problem. Så dette var da eksamen nr 3, må sikkert ta den opp igjen til våren.Irritert!
Safiye Skrevet 13. desember 2015 #8072 Skrevet 13. desember 2015 Dro hjemmefra kl 07 idag, og sitter enda på lesesalen...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8073 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har nå holdt på med matte, igjen! Siden jeg strøk i matte på videregående har de begynt med noe som heter Geogebra. Jeg er like god på pc som jeg er i matte,så det har jo gått rake veien rett i dass. Blir så lei meg at jeg får lyst til å grine siden tall generelt er et stort problem. Så dette var da eksamen nr 3, må sikkert ta den opp igjen til våren.Irritert! Dette er virkelig en gave til matematikkeksamener dersom du setter deg inn i det. Dersom det ikke står en bestemt fremgangsmåte kan du spare utrolig mye tid på å gjøre det i Geogebra. Du kan også dobbelsjekke svar (på del 2) som har en spesifisert utregningsmetode. Jeg håper det gikk greit nok til at du består, men dersom du skulle være så uheldig anbefaler jeg deg virkelig å sette deg litt inn i dette programmet. Jeg er selv ikke særlig god på IT, men Geogebra er veldig lett å forstå seg på. Det finnes også ulike veiledninger. Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8074 Skrevet 13. desember 2015 To av eksamenene gikk sånn passe, håper på C eller D... De to siste gikk rett i dass. Jeg ser for meg sensor komme med verdens største sukk når han går gjennom besvarelsene mine og setter en F. Jeg blir så utrolig deprimert på høsten og vinteren, så jeg gjør det alltid helt elendig i høstsemesteret. Vanskelig å lese når man bare ligger og gråter, spiser eller sover.Jeg får også sånne "støkk" i meg hver gang jeg kommer på "det idiotiske jeg skrev i akkurat den oppgaven". Har ikke sett på noen løsningsforslag, det vil bare gjøre vondt verre.Føler meg som en taper. Har det verre nå som jeg har juleferie enn jeg hadde det midt under eksamensperioden.*sutre* Anonymkode: 38f5b...26bJa, det er ganske fryktelig. Anonymkode: cf350...971
Gjest Linaria Skrevet 13. desember 2015 #8075 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Neeei!!Skulle legge meg og slappe av i ca. en halvtime for så å lese masse til eksamen. Våknet nå, etter fem timer -.- Jeg hadde på mange alarmer på mobilen. Aner ikke hvordan jeg greide å skru av alle. Eksamen i morgen. Vil bare bli ferdig nå. Er så sliten Jeg føler at all eandre nileser dagen før eksamen, men dagen før eksamen pleier jeg ikke å få gjort noen ting. Jeg prøver bare å få tida til å gå sånn at eksamen er over. Sånn som det er nå føler jeg meg ganske trygg på en del temaer, og vi får heldigvis mange spørsmål å velge mellom på eksamen. Endret 13. desember 2015 av Linaria
Pottah Skrevet 14. desember 2015 #8076 Skrevet 14. desember 2015 Neeei!!Skulle legge meg og slappe av i ca. en halvtime for så å lese masse til eksamen. Våknet nå, etter fem timer -.- Jeg hadde på mange alarmer på mobilen. Aner ikke hvordan jeg greide å skru av alle. Eksamen i morgen. Vil bare bli ferdig nå. Er så sliten Jeg føler at all eandre nileser dagen før eksamen, men dagen før eksamen pleier jeg ikke å få gjort noen ting. Jeg prøver bare å få tida til å gå sånn at eksamen er over. Sånn som det er nå føler jeg meg ganske trygg på en del temaer, og vi får heldigvis mange spørsmål å velge mellom på eksamen.Leste et eksamenstips fra en professor på universitetet var å ikke lese dagen før eksamen, så ikke stress med at du ikke har lest!Det er noe med at man husker best det siste man har lest, og så tror man at man har glemt resten en pensum.Det er forøvrig et tips jeg nok ikke får brukt denne uka.Nå er det nemlig helvetesuke med Ex. Fac. Jeg har på ingen måter lest nok dette semesteret.Gleder meg bare til å bli ferdig. Bare jeg får en D så skal jeg være fornøyd.
Gjest Linaria Skrevet 14. desember 2015 #8077 Skrevet 14. desember 2015 Leste et eksamenstips fra en professor på universitetet var å ikke lese dagen før eksamen, så ikke stress med at du ikke har lest!Det er noe med at man husker best det siste man har lest, og så tror man at man har glemt resten en pensum.Det er forøvrig et tips jeg nok ikke får brukt denne uka.Nå er det nemlig helvetesuke med Ex. Fac. Jeg har på ingen måter lest nok dette semesteret.Gleder meg bare til å bli ferdig. Bare jeg får en D så skal jeg være fornøyd.Har hørt det tipset også, men føler meg likevel stresset over at jeg ikke har lest noe på 24 timer nå. Jeg vet at det er mye jeg ikke kan, men heldigvis får vi mange oppgaver å velge mellom på eksamen, så føler det er viktigere at jeg kan mye om utvalgte emner enn at jeg kan litt om absolutt alt, så et par delemner har jeg bare droppet å lese på. Takk for trøst da Lykke til med Ex. Fac.! Det går nok helt fint, og snart er det ferie!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #8078 Skrevet 14. desember 2015 Ex. fac her også, jeg er også fornøyd med en D. Vil bare få det gjennomført egentlig, er så lei. Føler ikke at jeg har så veldig god kontroll, men det får bare være. Åååh, gi meg ferie Anonymkode: 38c36...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #8079 Skrevet 14. desember 2015 Leverte inn forbedret oppgave, og rettet det som begrunnelsen for den forrige dårlige karakteren var. Fikk enda dårligere karakter... GIr opp. Anonymkode: 4f06f...57c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #8080 Skrevet 14. desember 2015 Det er forøvrig et tips jeg nok ikke får brukt denne uka.Nå er det nemlig helvetesuke med Ex. Fac. Jeg har på ingen måter lest nok dette semesteret.Gleder meg bare til å bli ferdig. Bare jeg får en D så skal jeg være fornøyd.Ex. fac her også, jeg er også fornøyd med en D. Vil bare få det gjennomført egentlig, er så lei. Føler ikke at jeg har så veldig god kontroll, men det får bare være. Åååh, gi meg ferieAnonymkode: 38c36...0e1Exfac her også Har ikke lest noe på det før nå. Hadde håpet å dra i land en C, men tror det er små sjanser for det, gitt. Anonymkode: 8b785...e64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå