AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8001 Skrevet 5. desember 2015 Eksamensoppgaven var utformet slik at jeg ikke så at det var en siste deloppgave på baksiden. Så tragisk. God jul til meg 💀Anonymkode: fcd1e...951Vet du om det er flere som ikke så den? Dersom det er en god andel studenter som også gjorde denne feilen kan dere klage slik at den muligens blir strøket. Anonymkode: cf350...971 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8002 Skrevet 5. desember 2015 Ei av de som hadde utsettelse på hjemmeeksamensoppgaven hadde spurt foreleseren (etter vi andre hadde levert) om hun kunne spesifisere hva hun mente med "definer dette" da det var et vagt fagterm, og faglærer hadde sagt at det innebar å utbrodere om 5 kategorier innen terminologien.Dette lå spredt rundt i diverse forelesninger, vi hadde null samlet pensum om disse 5 kategoriene, og resten av oss hadde trukket en egen hypotese ut av oppgaven fordi den var så vag.Mulig vi skulle ha spurt vi også, men når vi er 30 studenter som har gjort "feil", så kan hun vel ikke straffe oss? Eller jo, hun er kjent for det, så her går det mot stryk. I tillegg hadde hun feilformulert oppgaven (hun er ikke stødig i norsk), slik at setningen betydde noe helt annet enn det hun mente.Referansegruppa skal klage på hele oppgaven, men det er dritt uansett.Anonymkode: 9f9bc...dffDet bør gå på oppgaveformuleringen. Kjempeflott at dere klager hvertfall. Det er helt greit å spørre, men det skal ikke være nødvendig for å forstå oppgaven. Anonymkode: cf350...971
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #8003 Skrevet 5. desember 2015 Det bør gå på oppgaveformuleringen. Kjempeflott at dere klager hvertfall. Det er helt greit å spørre, men det skal ikke være nødvendig for å forstå oppgaven. Anonymkode: cf350...971Jeg hadde ikke brydd meg om det var et bachelorfag, men dette er altså på master, teller 20 poeng. Dama er kjent for å være ei heks, så blir spennende å se karakteren. Anonymkode: 9f9bc...dff
Sitronmelis Skrevet 6. desember 2015 #8004 Skrevet 6. desember 2015 Typisk å bli syk i eksamenslesingen.. Ikke at jeg har fått lest så mye enda.. (skippertaksmester deluxe her!!! at jeg aldri lærer :roll:). Hadde store planer om å lese masse i dag, men formen er elendig.. Blæh.. 1 uke til eksamen i morgen.. UGH! Skjerpings til våren!!!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8005 Skrevet 6. desember 2015 Vet du om det er flere som ikke så den? Dersom det er en god andel studenter som også gjorde denne feilen kan dere klage slik at den muligens blir strøket. Anonymkode: cf350...971 Det høres urettferdig ut ovenfor de studentene som faktisk har gjennomført hele eksamen. Anonymkode: 5b524...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8006 Skrevet 6. desember 2015 Stod opp 7.30 for å lese,har kun lest 2 timer i hele dag. Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer med meg engang, har eksamen om fem dager og gidder ikke å lese... hjelp Anonymkode: 38c36...0e1
Knask Skrevet 6. desember 2015 #8007 Skrevet 6. desember 2015 To dager på etterskudd men.... Da ble det en soleklar stryk på meg. Hadde satt av to uker med intensiv lesing til dette faget (ja, i tillegg til arbeid underveis og deltakelse i forelesninger), men når det ble samlivsbrudd i starten av leseperioden i tillegg til at jeg sliter litt psykisk var det utrolig vanskelig å konsentrere seg. Men er heldigvis mulig å ta eksamen igjen på nyåret. Er bare så utrolig kjedelig å bruke all den energi jeg har for å lese så godt jeg kan i flere uker uten mulighet til å bestå med laveste karakter engang...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8008 Skrevet 6. desember 2015 Eksamensoppgaven var utformet slik at jeg ikke så at det var en siste deloppgave på baksiden. Så tragisk. God jul til meg 💀Anonymkode: fcd1e...951Pengekravsrett...? Tror i så fall du ikke var den eneste. Anonymkode: 6713f...932
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8009 Skrevet 6. desember 2015 Over halvparten av seminargruppa strøk på exphilflervalgsprøven på tirsdag.. Så må ta den opp over nyttår. Har tatt så sjukt skippertak på neste eksamen på tirsdag, og ikke lest noe til eksamen på fredag.. Men heldigvis liker jeg faget vi har på fredag, det er verre med det jeg har på tirsdag. Anonymkode: e3475...ee5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8010 Skrevet 6. desember 2015 Har eksamen i morgen. Jeg dør snart. Anonymkode: fb1aa...836
Gjest Linaria Skrevet 6. desember 2015 #8011 Skrevet 6. desember 2015 Har brukt dagen til å få ferdig en oppgave som skal leveres klokka ti i morgen.. i en bygning som var stengt da jeg var på uni i dag, så da MÅ jeg opp tidlig for å levere den, også har jeg muntlig eksamen klokka tolv. Heldigvis teller den delen jeg er usikker på svært lite, men er likevel redd for å sitte der og ikke vite hva jeg skal si. Vet jeg burde forberede noen svar på vanlige spørsmål, men er helt utslitt nå -.-
Gjest Linaria Skrevet 7. desember 2015 #8012 Skrevet 7. desember 2015 Muntlig eksamen om en time! Vil bare bli ferdig -.-
rundtfingern Skrevet 7. desember 2015 #8013 Skrevet 7. desember 2015 Kjenner ting ikke kunne vært verre nå😭😭 ferdig med antibiotika i dag, soppinfeksjon, eksamen på torsdag.... Har mest lyst til å legge meg ned og sove😭😭😭
Gjest Linaria Skrevet 7. desember 2015 #8014 Skrevet 7. desember 2015 Kjenner ting ikke kunne vært verre nå😭😭 ferdig med antibiotika i dag, soppinfeksjon, eksamen på torsdag.... Har mest lyst til å legge meg ned og sove😭😭😭legg deg og slapI av litt nå og prøv å lese igjen når du har mer energi. Tror ikke man får mye ut av lesing om man er helt utslitt og hodet er på helt andre steder.
rundtfingern Skrevet 7. desember 2015 #8015 Skrevet 7. desember 2015 legg deg og slapI av litt nå og prøv å lese igjen når du har mer energi. Tror ikke man får mye ut av lesing om man er helt utslitt og hodet er på helt andre steder. stemmer nok det...
Gjest Linaria Skrevet 7. desember 2015 #8016 Skrevet 7. desember 2015 Eksamen ble avlyst!!! Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Følte meg litt lettet, men nå var jeg jo forberedt, og den har blitt utsatt til en eller annen gang i januar.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #8017 Skrevet 7. desember 2015 Da var eksamen nr 2 av 4 vel gjennomført. Det gikk faktisk veldig bra, så nå er det lesing på ny eksamen. Anonymkode: fb1aa...836
Adara Skrevet 7. desember 2015 #8018 Skrevet 7. desember 2015 Begynte å lese til eksamen nå, leste i ca 20 min og har nå en pause for å sitte her å loke.Eksamen er den 14. Bra jobba, Adara. Klapp på skulderen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #8019 Skrevet 7. desember 2015 Det høres urettferdig ut ovenfor de studentene som faktisk har gjennomført hele eksamen.Anonymkode: 5b524...dbfUansett hvordan man vrir og vender på det er det urettferdig for en part. Dersom det er et godt antall studenter som har gjort denne feilen har det noe med hvordan eksamen er utformet, og da bør det gå på deres kappe. Sånn er det ellers også. Dersom en oppgave er formulert slik at en god andel studenter misforstår oppgaven blir den gjerne strøket. Det er kjempesynd for de som har tolket den riktig, men det er de som har formulert oppgaven sin feil. Anonymkode: cf350...971 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #8020 Skrevet 7. desember 2015 Sjekket Studentweb i dag. Har visst fått svar på to eksamener allerede. Resultat: B og stryk! STRYK?! Jeg som trodde at jeg gjorde det brukbart på denne, i verste fall kvalifisert til en D. Akkurat nå føles det som bunnen er nådd, lyset i enden av tunnellen er borte. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme gjennom siste eksamen på fredag med en F hengende over meg. All min livsglede har rett og slett forsvunnet. Klarer ikke engang å glede meg til jul lengre, ingenting. Anonymkode: 60b73...2ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå