Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde det, men er nesten ingen som poster her i Edinburgh. Bare fullt av svensker :P 

Forsov meg og gikk glipp av forelesning i dag -.- har en sånn dag hvor jeg bare ligger i senga og ser på netflix og orker ingenting

 

I Bergen er det iallfall mange som poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle aldri lastet ned Jodel. Nå er jeg hekta. 

Hva er det?

Anonymous poster hash: 71b85...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som leser i helgen? Trenger et spark i rumpa!

Anonymous poster hash: d9496...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å grine akkurat nå! Har eksamen i mikrobiologi, mange hundre sider pensum og jeg har ikke åpnet boka enda.. Eksamen på mandag, oh gosh please ikke la meg stryke!! Har det gått fint til noen andre som har hatt så kort tid på lesinga? Pray for me :grine:



Anonymous poster hash: 99eb7...aaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å grine akkurat nå! Har eksamen i mikrobiologi, mange hundre sider pensum og jeg har ikke åpnet boka enda.. Eksamen på mandag, oh gosh please ikke la meg stryke!! Har det gått fint til noen andre som har hatt så kort tid på lesinga? Pray for me :grine:

Anonymous poster hash: 99eb7...aaf

KOM IGJEN,YOU CAN DO THIS!

Du kommer ingen vei med å ikke forsøke hvertfall, gi alt du har nå så skal du nok klare deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har gjort i dag: 

- Ligget i senga

- Sett på netflix 

 

Jeg har planlagt å gå i butikken i flere timer nå, så vi får se hvordan dette ender. Lesing blir vel for optimistisk å tenke på i dag. 



Anonymous poster hash: 71b85...0c6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva er det?

Anonymous poster hash: 71b85...0c6

 

 

En anonym campusapp for studenter. Veldig mye rart som dukker opp der. Og jeg er flink og bidrar selv. Man får karmapoeng, og jeg har over 2000 og lastet ned appen for et døgn siden  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forprøve i historie på tirsdag og jeg føler ikke at jeg kan noen ting... I alle andre fag har vi hatt innleveringer, men i historie skal vi ha prøve. Må ha 50% riktig for å stå.



Anonymous poster hash: 245fb...97e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens. Slett netflix, bare gjør det. Jeg LOVER at det er verdt det. Avbestill i en eller to måneder, for det er virkelig bare sløsing med penger og tid. Tid man kunne ha sovet, trent, lest, gått på skolen... Øvd til eksamen... Alt sånt. Jeg fikk litt abstibenser i starten faktisk men har veldig gode studierutiner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snerk

Skolen min har fusjonert og byttet navn til Nord universitet. Herregud for ett navn!

For et språklig slapt navn.. Skjønner ikke at det kom gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En anonym campusapp for studenter. Veldig mye rart som dukker opp der. Og jeg er flink og bidrar selv. Man får karmapoeng, og jeg har over 2000 og lastet ned appen for et døgn siden  :fnise:

 

Ja, takk. Nå har jeg en ny dårlig hobby  :fnise: Fryktelig moro når man får masse upvotes. Mye aktivitet her i Bergen, det var jo kjekt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en (stor!) eksamen på mandag. Har lest jevnt og trutt i flere uker, men de siste 3 dagene har vært prega av et breakdown, og nå et begynnende øreverk. Altså, WHY! Forhåpentligvis med litt flaks får jeg noe jeg kan okei/ro meg i land med, men faen altså..! Har bare ligget på sofaen i hele dag som et slakt og følt meg blytung. 



Anonymous poster hash: a5294...365
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et språklig slapt navn.. Skjønner ikke at det kom gjennom.

Slapt? Prøv å si det tre ganger høyt, det er så feil som det går ann å få det. Det er jo ett universitet til enda lengre nord, og hva skal HINT kalles? Nord universitet avdeling Ned? 

Men det verste er egentlig at man vet at dette er noe de har brukt tid og penger på å komme fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens. Slett netflix, bare gjør det. Jeg LOVER at det er verdt det. Avbestill i en eller to måneder, for det er virkelig bare sløsing med penger og tid. Tid man kunne ha sovet, trent, lest, gått på skolen... Øvd til eksamen... Alt sånt. Jeg fikk litt abstibenser i starten faktisk men har veldig gode studierutiner nå.

Aldri. Livet består da av mer enn en rekke gjøremål. Det er helt vanlig som student å få dårlig samvittighet når man ikke bruker tiden på noe fornuftig, men det er viktig å sette av litt tid til å slappe av og å gjøre noe en liker. Jeg synes absolutt ikke netflix er sløsing med tid. 

 

Anonymous poster hash: 71b85...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En anonym campusapp for studenter. Veldig mye rart som dukker opp der. Og jeg er flink og bidrar selv. Man får karmapoeng, og jeg har over 2000 og lastet ned appen for et døgn siden  :fnise:

Lastet det ned nå, men jeg synes det meste der i nærheten av meg er vulgært. Mye påtatt og vulgær sexhumor.

Anonymous poster hash: 71b85...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet det ned nå, men jeg synes det meste der i nærheten av meg er vulgært. Mye påtatt og vulgær sexhumor. Anonymous poster hash: 71b85...0c6

Det er ikke bare vulgært. Det er mye stygt. F.eks står det at en har mistet en nær slektning. Og da svarer andre med "seriøst? Ute og fisker etter sympati?" Og ting som "det fortjente NN sikkert", og "taper". Jeg blir helt oppgitt over hvordan folk oppfører seg med en gang de er anonyme. Jodel varer ikke lenge her i huset.

Anonymous poster hash: a5b0b...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare vulgært. Det er mye stygt. F.eks står det at en har mistet en nær slektning. Og da svarer andre med "seriøst? Ute og fisker etter sympati?" Og ting som "det fortjente NN sikkert", og "taper". Jeg blir helt oppgitt over hvordan folk oppfører seg med en gang de er anonyme. Jodel varer ikke lenge her i huset.

Anonymous poster hash: a5b0b...c21

wow. det der er for drøyt. Dette er jo nesten mobbing!

Har Jodel, men er i Stavanger er det bare masse svensker som bruker det, så har ikke opplevd noe av det dere har. Men ellers så er det ekstremt lite aktivitet der.

Anonymous poster hash: 14b8c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

I dag har jeg skrevet opp 20 gloser. That's it. Har ikke lært hva de betyr en gang. Heldigvis har jeg morgendagen på å... lære meg ca. 100 ord -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...