Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #61 Del Skrevet 5. oktober 2011 nei ikke vet jeg hva som er med de mennene jeg henger med, men jeg håper jo selvsagt at de er i et mindretall selv om det ikke virker sånn. kan ikke du hjelpe meg å finne en "normal" en? De normale mennene dukker gjerne opp når kvinnen innser at det mønsteret de til stadig følger bør revurderes, eller rett og slett senker sine egne overfladiske krav og innser at det er en viss forskjell på sexmarkedet og partnermarkedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #62 Del Skrevet 5. oktober 2011 De normale mennene dukker gjerne opp når kvinnen innser at det mønsteret de til stadig følger bør revurderes, eller rett og slett senker sine egne overfladiske krav og innser at det er en viss forskjell på sexmarkedet og partnermarkedet. ok så da skal jeg gå for menn som vil ha stygge jenter da sier du? Jeg vil ikke ha en mann som kun vil ha meg pga personligheten. jeg vil jo at han skal synes jeg er pen og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #63 Del Skrevet 5. oktober 2011 ok så da skal jeg gå for menn som vil ha stygge jenter da sier du? Jeg vil ikke ha en mann som kun vil ha meg pga personligheten. jeg vil jo at han skal synes jeg er pen og. Hvor i alle dager har jeg skrevet at du burde gå for menn som vil ha stygge jenter? Har du et så forkvaklet syn på livet at alt enten er svart eller hvitt, er det jaggu ikke rart du har problemer med det annet kjønn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #64 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvor i alle dager har jeg skrevet at du burde gå for menn som vil ha stygge jenter? Har du et så forkvaklet syn på livet at alt enten er svart eller hvitt, er det jaggu ikke rart du har problemer med det annet kjønn. Forklar hva du mener istedet for å svare sånn da vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #65 Del Skrevet 5. oktober 2011 Forklar hva du mener istedet for å svare sånn da vær så snill For å få en forståelse av hvorfor du menger deg med slike menn, og fremdeles leter etter de normale, må du spørre deg selv: Hva er fellesnevneren. Svaret er: Deg selv. Det er ikke slik at det er alle disse overfladiske mennene som kommer løpende din vei rent tilfeldig. Det er du som er med på å tiltrekke dem. De normale er de du ikke ser. Som du sikkert ser på som litt kjedelige. Og det er mange av dem. Problemet er at du og mange med deg ikke ser dem. Det er jo mye mer morsomt med bad boys. Et annet problem er jo at en kvinne kan ha stor "verdi" i sexmarkedet, og ikke skjønner hvorfor hun ikke kan skaffe like attraktive seriøse partnere. Da gjelder det å innse realitetene og senke sine egne krav i forhold til dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #66 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) For å få en forståelse av hvorfor du menger deg med slike menn, og fremdeles leter etter de normale, må du spørre deg selv: Hva er fellesnevneren. Svaret er: Deg selv. Det er ikke slik at det er alle disse overfladiske mennene som kommer løpende din vei rent tilfeldig. Det er du som er med på å tiltrekke dem. De normale er de du ikke ser. Som du sikkert ser på som litt kjedelige. Og det er mange av dem. Problemet er at du og mange med deg ikke ser dem. Det er jo mye mer morsomt med bad boys. Et annet problem er jo at en kvinne kan ha stor "verdi" i sexmarkedet, og ikke skjønner hvorfor hun ikke kan skaffe like attraktive seriøse partnere. Da gjelder det å innse realitetene og senke sine egne krav i forhold til dette. Det fins normale kjedelige menn som oppfører seg som drittsekker og. jeg har deita sånne gutter også. Jeg syns du skjærer alle over en kam dersom du sier alle kjedelige gutter er normale. Og med den siste kommentaren der så tolker jeg deg dithen at du antar at jueg er stygg. Takk faen for den. Jeg har faktisk blitt avvist av en gutt som ikke så så jævla bra ut fordi han mente jeg var for pen bare så du vet det. men jeg ville ha han jeg da. Og dette er samme gutten som fikk noja av jenter som fiser. Endret 5. oktober 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 5. oktober 2011 #67 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg foretrekker å bli satt pris på for det jeg gjør, kan, tenker og er, fremfor hvordan jeg ser ut. (Ja, jeg er liten, hårete og lubben.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #68 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg foretrekker å bli satt pris på for det jeg gjør, kan, tenker og er, fremfor hvordan jeg ser ut. (Ja, jeg er liten, hårete og lubben.) Jeg vil bli satt pris på for begge deler. Hvis ikke kan jeg bare drite i alt. ikke sminke meg og gå på byen med bustete hår og onepiece. Endret 5. oktober 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 5. oktober 2011 #69 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vil bli satt pris på for begge deler. Hvis ikke kan jeg bare drite i alt. ikke sminke meg og gå på byen med bustete hår og onepiece. Jeg har bustete hår og bruker nesten aldri sminke, og skulle gjerne hatt en onepiece med bjørneører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #70 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det fins normale kjedelige menn som oppfører seg som drittsekker og. jeg har deita sånne gutter også. Jeg syns du skjærer alle over en kam dersom du sier alle kjedelige gutter er normale. Og med den siste kommentaren der så tolker jeg deg dithen at du antar at jueg er stygg. Takk faen for den. Jeg har faktisk blitt avvist av en gutt som ikke så så jævla bra ut fordi han mente jeg var for pen bare så du vet det. men jeg ville ha han jeg da. Og dette er samme gutten som fikk noja av jenter som fiser. Igjen så tillegger du meg meninger jeg ikke har. Hva med å lese det jeg faktisk skriver, i stedet for å følge opp med selvfølgeligheter. Drittsekker finnes over alt. Problemet er når man er kommet inn i et mønster der man omtrent kun omgås drittsekker. Da bør man kunne ta tak seg selv for å komme seg ut av dette negative mønsteret, mener nå jeg. Jeg har heller ikke tillagt deg noe som helst stempel i forhold hvor pen du er, så jeg skjønner ikke hvorfor du angriper meg av den grunn. Jeg aner jo ikke hvordan du ser ut. Det jeg sier er at det er forskjell på sexmarkedet og partnermarkedet, noe som jeg til stadig like forbausende må se kvinner benekte. At du sist uke fikk besøk av Brad Pitt i senga, vil ikke si at han og hans like er interessert i stort mer enn nettopp disse sengeaktivitetene. Da er det naturlig at man faktisk må fire på kravene om man skal finne seg en partner. Ellers går man jo i de samme fellene over og over igjen. Jeg tror ikke det er noe å si på utseendet ditt i det hele tatt. Jeg vil heller tro at det er din eminente evne til å misforstå det som blir sagt og måten du takler dette på som kan være problemet. Menn liker stort sett ikke drama. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #71 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kjæresten min har rosa briller på uansett om jeg har sminke eller ikke, så ikke alle sminker seg bare for partneren heller. Poenget mitt var at jeg ikke sminker meg fordi jeg ser etter en make (i så fall kunne jeg jo sluttet da jeg fikk en). Jeg sminker meg fordi jeg liker å kunne forbedre utseendet mitt før jeg går ut i verden. Det er jo kjempefint å ha den muligheten! Og alle bryr seg om hvordan omverdenen ser dem, både menn og kvinner. Folk kjøper klær de mener er in, de dusjer selv om de egentlig ikke gidder, de slanker seg fordi de tror de er tjukke og de tenker så mye på om folk ser på dem at de ikke tør å gå på treningssenter. Alle bryr seg om hva alle andre tenker. Alle vil at andre skal like dem. Ikke bare jenter som bruker sminke. ikke alle, jeg steller meg som jeg ønsker, passer bare på å dusje før jobb. jeg synes ikke det er noe i veien med verken sminke eller silikonpupper før man "trenger" det for å føle at man er bra nok. silikon for "gøy" er bedre enn å måtte sminke seg for å gå på butikken/postkontoret! jeg ser ikke akkurat bra ut for folk flest, men jeg er fornøyd med å ha et en kropp som funker fint og ser helt grei ut i egne øyne. de gangene jeg rører en barberhøvel eller sminke gjør jeg det for gøy eller lyst, aldri for andre! det skal sies at jeg har et lite kompleks over en kroppsdel, men hva andre synes om det bryr meg fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2011 #72 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var ikke det jeg sa. jeg sa menn syns fising er morsomt så lenge jenter ikke gjør det.. bortsett fra eksen min da men jeg deita en som fikk helt noia når jeg..ikke feis, men jeg lo og gjorde ved et uhell en liten sånn snorkelyd mens jeg lo bare en gang og da fikk han noja. Høres ut som en gedigen tulling spør du meg. Egentlig er ofte mer morsomt når jenter fiser, raper, eller kommer med uvanlige lyder, nettopp fordi det er så uvanlig! Enda bedre er det når jenta har nok selvtillit til selv å le av de rare lydene. Å ta for eksempel prompelyder så seriøst at man skammer seg over dem, er bare slitsomt. Og den fisenekten jenter har for seg selv er til fordi vi er livredde for at menn skal se på oss som en av gutta og aldri tenne på oss mer dersom vi fiser. Det er bare derfor vi er redde for å fise. Don't be! Menn som slutter å tenne på damer fordi normale mennesker lager normale lyder, har det uansett rabla litt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 6. oktober 2011 #73 Del Skrevet 6. oktober 2011 ok så da skal jeg gå for menn som vil ha stygge jenter da sier du? Jeg vil ikke ha en mann som kun vil ha meg pga personligheten. jeg vil jo at han skal synes jeg er pen og. Menn er ikke spesielt glad i kvinner som tolker alt i værste mening. Om du slutter med det skal du se at rekken med unge friere øker betrktelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #74 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Nevn hvem jeg har dømt i denne tråden? Alle menn, og du dømmer meg når du sier at jeg juger. Jeg vil bli satt pris på for begge deler. Hvis ikke kan jeg bare drite i alt. ikke sminke meg og gå på byen med bustete hår og onepiece. Hvis du går på byen i onepiece og bustete hår, kommer du nok ikke til å få så veldig mange menn etter deg, men jeg er ganske sikker på at det som kommer, er ålreite menn. Utifra det jeg har lest av dine innlegg, er du en sånn jente som er veldig attraktiv for bad boys... Det er sånne gutter som bare vil knulle, og eventuelt ha korte forhold, hvor de fokuserer mest på sex... Søstera mi er også sånn, og jeg har ofte prøvd å forklare hu at utseende har mye med hvilke menn man tiltrekker seg... Kler og sminker man seg på en måte som skaper mye oppmerksomhet fra gutter, kan du regne med at det de ser er "hu der er lett på tråden"... Har du problem med å møte menn, burde du prøve å skifte stil. Endret 6. oktober 2011 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 #75 Del Skrevet 6. oktober 2011 Menn er ikke spesielt glad i kvinner som tolker alt i værste mening. Om du slutter med det skal du se at rekken med unge friere øker betrktelig. Jeg er glad i deg innimellom, MorAase 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 6. oktober 2011 #76 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror ikke at det er så enkelt som at mannfolk ikke har noen krav til hvordan ei dame skal se ut og hvordan hun skal oppføre seg.Det finnes endel overfladiske menn der ute også som ikke tåler tredagers stubber og det at damer også er normale mennesker med kroppslyder og det som verre er Selv om jeg syns det er underlig med sånne mennesker som ikke kan godta at folk ikke er perfekte 24/7.Tror jeg hadde syntes at det var slitsomt å være i forhold med en som fikk noia bare fordi jeg ikke barberte meg hver eneste dag.Heldigvis er jeg sammen med som forstår at det ikke er sånn det fungerer Men tilbake til spørsmålet.Jeg tror ikke presset kommer fra mannfolk generelt, eller det spørs jo hva slags mannfolk en henger med,men heller fra skjønnhetsindustrien.Der man blir presentert for det ene og det andre man skal ha og hvordan man skal se ut.Klart det er vel i varierende grad hvor mye folk er påvirket,men er man usikker så er det kanskje sånn at man blir lettere påvirket. Jeg tror også at det har litt med hvilke venninner man har også for det kan jo bli endel press der også om hvem som ser flottest ut osv. Noen av de tingene syns jeg er ok,som sminke,men innbiller meg jo at jeg har et avslappet forhold eller begynt å få et mer avslappet forhold til de tingene enn det jeg hadde før.Kanskje det har noe med at selvtillen har økt ett par hakk med årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 6. oktober 2011 #77 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja til mere press på damene, selvsikre kvinner er det verste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2011 #78 Del Skrevet 7. oktober 2011 Av de tingene du nevnte der bruker jeg sminke. Og jeg gjør det ikke for noen andre enn meg selv egentlig. For det første syns det er moro å sminke seg og for det andre jeg føler meg bedre med sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 7. oktober 2011 #79 Del Skrevet 7. oktober 2011 Menn: - Hårtransplantasjoner - Voksing av kroppshår - Fettsuging - Anabole steroider - Tatoveringer - Piercinger The list can go on. Dere er ikke stort bedre. Menn bruker dessuten mer sminke i 2011 enn noensinne tidligere. Ikke tro at menn ikke er forfengelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaxUflax Skrevet 8. oktober 2011 #80 Del Skrevet 8. oktober 2011 Yme. hvorfor skal du få lov å ha pungen full av hår om du samtidig krever at dama må barbere bort alt kusehåret? Om kvinner ikke får lov til å ha hår nedentil så bør ikke menn få lov heller. Det skal være likt for begge kjønn. det er det som er poenget mitt. Ja du sier at du mener det er idiotisk å forandre seg for den andre, men jeg vedder på at du aldri hadde godtatt om dama di grodde ut full busk eller aldri barberte seg under armene. Du har tydeligvis ikke peiling på hvordan du selv fungerer. SAMTLIGE menn jeg har deita har krevd full hårfjerning. Enten det eller så juger du. Du er ikke så feilfri og snill og ikke bryr deg noenting om utseendet. hallo du er tross alt mann. ikke lat som at du er et bedre menneske enn du er. Eem.. Vi ser ikke ned på menn her vel?? Her hjemme er det slik at min kone krever at JEEG skal fjærne pelsen for at hun gjør det. Det skal da sies at jeg ALDRI har krevd eller sotte detkravetm dette gjør hun friveligt!! Skal jeg også liksom gjøre det da?? Jeg er glad i min kone for den hun er , ikke for hårdotter som hun ikke har av egen vilje. Om man må endre seg med å skrelle hår for å bli akseptert i et forhold, ja da er det noe gale Negative følger ved barbering Huden på og rundt kjønnsorganet er tynn og følsom. Røde sviende prikker og kviser kan lett oppstå ved barbering. Når håret kuttes ned til huden oppstår ofte betennelse i hårsekken (byller fylt med betenelse og er svært ømme) Vær forsiktig ved intimbarbering. Bruk alltid rent utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå