Gå til innhold

Kvinner stygge fra naturens side ?


Billabolla

Anbefalte innlegg

Kvinner tror at dette er hva de fleste menn liker, rimelig sikker på at de fleste menn ikke liker kvinnene så falske...

Ikke alle sminker seg for mennenes skyld. Jeg er lesbisk, og både jeg og kjæresten sminker oss hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle sminker seg for mennenes skyld. Jeg er lesbisk, og både jeg og kjæresten sminker oss hver dag ;)

Stort sett, i sånne situasjoner, vil ordet "menn" bety det samme som "partner".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Da kan vi være glade for at jeg ikke juger, for da slipper du jo å være provosert.

Usikkerhet er ikke attraktivt, uavhengig av kjønn. Det trenger ikke bety at de er dårlige mennesker, men det betyr at jeg ikke er interessert i å inngå noe forhold med dem.

Folk som er så usikre at de må forandre på utseende sitt for å tilfredsstille andre, eller føle at de passer inn, har ikke integritet. Det er jo en nøyaktig motsetning.

ER du så jævla selvsikker selv da? Hva med å se på seg selv før man dømmer andre?

Og driter du i noen fordi de er usikre, vet du hva det hjelper ikke. det gjør faktisk vondt verre. Hva med å gi folk en sjanse? usikkerhet går det faktisk an å gjøre noe med. Det er en grunn til at folk blir usikre. Tydeligvis har sånne som deg mye av skylden for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyBoop28, hva er poenget i å diskutere med deg om du ikke tror på det folk sier? Yme kommer her med sine personlige tanker og preferanser. Du kan godt stille spørsmål ved dem for å forstå bedre, men å påstå at han lyver blir etter min mening bare tullete. Dette er subjektive synspunkt, og da er ingenting rett eller galt.

Når det gjelder usikkerhet er det en ærlig sak å foretrekke selvsikre mennesker. Jeg vil også helst ha en selvsikker gutt med tro på seg selv. Det betyr ikke at det er galt å være usikker, eller at det betyr at man er dum. Det tror jeg ikke noen har påstått heller. Men at selvsikkerhet er sexy, det er da ikke noe nytt :)

Jeg er derimot uenig med Yme i at de som føler at de må forandre på utseendet sitt for å passe inn ikke eier integritet. Jeg vil tro det er helt vanlig å ville passe inn, både med venner og i samfunnet generelt. Er vel en del av det å være flokkdyr :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER du så jævla selvsikker selv da? Hva med å se på seg selv før man dømmer andre?

Det finnes en del ting jeg er usikker på, men folk får ta meg som jeg er. Det finnes sikkert nok av damer som ikke syns jeg er bra nok for dem, men jeg føler ikke at jeg går glipp av noe når disse damene ikke syns jeg er attraktiv.

Og driter du i noen fordi de er usikre, vet du hva det hjelper ikke. det gjør faktisk vondt verre.

Jeg driter ikke i dem. Jeg har ikke noe problemer med å ha venner som er usikre, og jeg hjelper dem hjerne med det om de trenger det, men jeg vil ikke inngå et forhold med en sånn person, fordi det ikke er attraktivt.

Hva med å gi folk en sjanse? usikkerhet går det faktisk an å gjøre noe med.

Jepp, og hvis jeg får meg venner som sliter med ting, og de vil ha min hjelp, stiller jeg opp for dem, og gjør det jeg kan for at de skal få litt greiere liv.

Det er en grunn til at folk blir usikre. Tydeligvis har sånne som deg mye av skylden for det...

Forklar gjerne litt bedre hvordan min oppførsel fører til at utallige jenter der ute, får dårlig selvtillit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett, i sånne situasjoner, vil ordet "menn" bety det samme som "partner".

Kjæresten min har rosa briller på uansett om jeg har sminke eller ikke, så ikke alle sminker seg bare for partneren heller. Poenget mitt var at jeg ikke sminker meg fordi jeg ser etter en make (i så fall kunne jeg jo sluttet da jeg fikk en). Jeg sminker meg fordi jeg liker å kunne forbedre utseendet mitt før jeg går ut i verden. Det er jo kjempefint å ha den muligheten! Og alle bryr seg om hvordan omverdenen ser dem, både menn og kvinner. Folk kjøper klær de mener er in, de dusjer selv om de egentlig ikke gidder, de slanker seg fordi de tror de er tjukke og de tenker så mye på om folk ser på dem at de ikke tør å gå på treningssenter. Alle bryr seg om hva alle andre tenker. Alle vil at andre skal like dem. Ikke bare jenter som bruker sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er derimot uenig med Yme i at de som føler at de må forandre på utseendet sitt for å passe inn ikke eier integritet. Jeg vil tro det er helt vanlig å ville passe inn, både med venner og i samfunnet generelt. Er vel en del av det å være flokkdyr :)

Det jeg sikter til om å forandre utseende sitt, er ting som kirurgiske inngrep.

Hvis man slenger inn silikonpupper fordi man liker det selv, er det helt greit, men hvis man gjør det fordi man vil ha anerkjennelse fra andre, er det mangel på integritet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har rosa briller på uansett om jeg har sminke eller ikke, så ikke alle sminker seg bare for partneren heller. Poenget mitt osv.

*klipp*

Jeg er helt enig i det du skriver. Jeg slang det bare inn der, siden det virka som at det var en missforståelse der rundt det med "menn" og "partner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kvinner fisker på seg selv fordi menn forelsker seg i det de ser og jenter forelsker seg i det de hører. (og vi vet jo alle at menn er svake for barbie-jenter med store bryster og en midje på 14cm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner fisker på seg selv fordi menn forelsker seg i det de ser og jenter forelsker seg i det de hører. (og vi vet jo alle at menn er svake for barbie-jenter med store bryster og en midje på 14cm.)

Men det stemmer jo ikke... Et sånt type utseende kan gjøre at mange menn får lyst på fitte, men det er ikke det samme som at de vil ha hu som fast partner.

Det finnes nok av menn som ikke synes det er attraktivt med den type utseende også

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det finnes en del ting jeg er usikker på, men folk får ta meg som jeg er. Det finnes sikkert nok av damer som ikke syns jeg er bra nok for dem, men jeg føler ikke at jeg går glipp av noe når disse damene ikke syns jeg er attraktiv.

Jeg driter ikke i dem. Jeg har ikke noe problemer med å ha venner som er usikre, og jeg hjelper dem hjerne med det om de trenger det, men jeg vil ikke inngå et forhold med en sånn person, fordi det ikke er attraktivt.

Jepp, og hvis jeg får meg venner som sliter med ting, og de vil ha min hjelp, stiller jeg opp for dem, og gjør det jeg kan for at de skal få litt greiere liv.

Forklar gjerne litt bedre hvordan min oppførsel fører til at utallige jenter der ute, får dårlig selvtillit.

Ja nettopp Yme. Du krever at folk skal ta deg for den du er men så snart du møter en jente som viser et snev av usikkerhet, nei da er hun totalt uinteressant og du kan ikke ta henne for det HUN er. hvorfor har du lov å være usikker mens din partner ikke får lov? Jeg syns det blir så selvmotsigende.

Ja jeg kan gjerne forklare. Jeg ble avvist av en til fordel for ei som var mindre pen enn meg og jeg ble fortalt at det var fordi jeg virket usikker. Det gjorde meg bare ennå mer usikker, for da tenkte jeg faen, nå vil ingen ha meg fordi jeg er usikker og det spiller faen ingen rolle vilke andre kvaliteter jeg måtte ha. Selv stygge damer blir valgt istedet for meg og da kommer jeg aldri til å finne noen som vil ha meg tenkte jeg da. Gjorde bare vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sikter til om å forandre utseende sitt, er ting som kirurgiske inngrep.

Hvis man slenger inn silikonpupper fordi man liker det selv, er det helt greit, men hvis man gjør det fordi man vil ha anerkjennelse fra andre, er det mangel på integritet.

Å, jeg trodde det var snakk om sminke, hår og klær. Da er jeg plutselig enig med deg likevel. Kosmetisk kirurgi er etter min mening bare greit om man har en veldig god grunn. Jeg synes det er trist å se alle jentene som har helt normale pupper, men som velger å ta silikon for å få dem enda større. Da er det noe galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp Yme. Du krever at folk skal ta deg for den du er men så snart du møter en jente som viser et snev av usikkerhet, nei da er hun totalt uinteressant og du kan ikke ta henne for det HUN er. hvorfor har du lov å være usikker mens din partner ikke får lov? Jeg syns det blir så selvmotsigende.

Ja jeg kan gjerne forklare. Jeg ble avvist av en til fordel for ei som var mindre pen enn meg og jeg ble fortalt at det var fordi jeg virket usikker. Det gjorde meg bare ennå mer usikker, for da tenkte jeg faen, nå vil ingen ha meg fordi jeg er usikker og det spiller faen ingen rolle vilke andre kvaliteter jeg måtte ha. Selv stygge damer blir valgt istedet for meg og da kommer jeg aldri til å finne noen som vil ha meg tenkte jeg da. Gjorde bare vondt verre.

Det handler ikke om å "ha lov til" noe som helst. Det handler om hva man finner attraktivt hos en potensiell kjæreste. Nå tror jeg ikke Yme er så usikker av seg uansett, men la oss si han hadde vært kjempeusikker - so what? Han har da fremdeles lov til å synes at selvsikre jenter er sexy og det han vil ha.

Det er trist at du har så dårlig selvtillit, men dette er noe du må jobbe med selv. Synes det blir feil å prøve å legge skylden eller ansvaret over på andre, med mindre de har vært direkte stygge med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Det handler ikke om å "ha lov til" noe som helst. Det handler om hva man finner attraktivt hos en potensiell kjæreste. Nå tror jeg ikke Yme er så usikker av seg uansett, men la oss si han hadde vært kjempeusikker - so what? Han har da fremdeles lov til å synes at selvsikre jenter er sexy og det han vil ha.

Det er trist at du har så dårlig selvtillit, men dette er noe du må jobbe med selv. Synes det blir feil å prøve å legge skylden eller ansvaret over på andre, med mindre de har vært direkte stygge med deg.

Nei det har han ikke. han har ikke lov å dømme andre når han ikke er bedre selv.

Og jeg har ikke SÅÅÅÅÅ dårlig selvtillit. jeg har LITT dårlig selvtillit og det har de aller fleste. Eller du er kanskje feilfri du da? Og om du er superselvsikker så har du iallefall ikke noen større grunn til å være det enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp Yme. Du krever at folk skal ta deg for den du er men så snart du møter en jente som viser et snev av usikkerhet, nei da er hun totalt uinteressant og du kan ikke ta henne for det HUN er. hvorfor har du lov å være usikker mens din partner ikke får lov? Jeg syns det blir så selvmotsigende.

Jeg sier ikke at damer er uinteressante bare "de viser et snev av usikkerhet". De aller fleste er usikre på et eller annet, og det er greit, men jeg syns ikke det er attraktivt når jenter er såpass usikre at de forandrer på hvem de er, for å tilfredsstille andre mennesker... Fordi jeg mener at man skal ta folk for den de er... Jenter som forandrer seg, for å tilfredsstille andre, viser jo ikke hvem de er.

Som alle andre, har jeg mangler som gjør at ikke alle syns jeg er kjærestemateriale, og det er helt greit.

Mange mennesker har mangler som gjør at jeg ikke syns de er kjærestemateriale, og det burde også være helt greit...

Ja jeg kan gjerne forklare. Jeg ble avvist av en til fordel for ei som var mindre pen enn meg og jeg ble fortalt at det var fordi jeg virket usikker. Det gjorde meg bare ennå mer usikker, for da tenkte jeg faen, nå vil ingen ha meg fordi jeg er usikker og det spiller faen ingen rolle vilke andre kvaliteter jeg måtte ha. Selv stygge damer blir valgt istedet for meg og da kommer jeg aldri til å finne noen som vil ha meg tenkte jeg da. Gjorde bare vondt verre.

Jeg skjønner at det er vondt, men det der har jo ikke noe med meg å gjøre. Jeg har aldri tråkka på noen på den måten, og jeg kommer aldri til å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har han ikke. han har ikke lov å dømme andre når han ikke er bedre selv.

Når man leser innleggene dine, dømmer jo du folk opp og ned rett som det er, inkludert i denne tråden.

Men det er kanskje mer ok når du gjør det?

Endret av Yme
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det har han ikke. han har ikke lov å dømme andre når han ikke er bedre selv.

Og jeg har ikke SÅÅÅÅÅ dårlig selvtillit. jeg har LITT dårlig selvtillit og det har de aller fleste. Eller du er kanskje feilfri du da? Og om du er superselvsikker så har du iallefall ikke noen større grunn til å være det enn meg.

Kan du forklare hvorfor du mener at det å foretrekke noe er det samme som å dømme?

Jeg kjenner ikke deg, så det jeg skrev om deg og usikkerhet var kun basert på det du selv skrev i ditt forrige innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kastrattsangeren
Gjorde bare vondt verre.

Svar så ærlig som du kan på dette spørsmålet: Når menn ikke viser sin interessse 100% prøver du da å dekke til din usikkerhet med å flørte med andre menn som så mange av dine medsøstre gjør for å skjule dine mindre heldige sider?

Kan legge til at med det spørsmålet så tenker jeg også på denne effekten med å flørte med hele rommet, førstemann til mølla eller.. er du en kylling.

Altså.. for å gjøre det klinkende klart, slik tildekking.. er direkte heselig og selvsagt har dette ingenting med kvinners usikkerhet å gjøre, en skal banke det inn at dette bare er mannens usikkerhet/ ubesluttsomhet.

Denne agressive adferden som femme fatale er det da mennene som er skyld i ja.. det er sånn cirka på det punktet en lurer på om noen skruller ønsker å bli tatt med vold :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar så ærlig som du kan på dette spørsmålet: Når menn ikke viser sin interessse 100% prøver du da å dekke til din usikkerhet med å flørte med andre menn som så mange av dine medsøstre gjør for å skjule dine mindre heldige sider?

Kan legge til at med det spørsmålet så tenker jeg også på denne effekten med å flørte med hele rommet, førstemann til mølla eller.. er du en kylling.

Altså.. for å gjøre det klinkende klart, slik tildekking.. er direkte heselig og selvsagt har dette ingenting med kvinners usikkerhet å gjøre, en skal banke det inn at dette bare er mannens usikkerhet/ ubesluttsomhet.

Denne agressive adferden som femme fatale er det da mennene som er skyld i ja.. det er sånn cirka på det punktet en lurer på om noen skruller ønsker å bli tatt med vold :filer:

Dette innlegget har jeg problemer med å forstå. Hva er det du prøver å si? Beklager, men jeg synes du skriver forvirrende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...