Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #41 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ikke bullshit. Dere menn har så jævla mye krav. Ikke skal vi sminke oss, men likevel skal vi alltid se fresh og smashing ut. newsflash man ser ikke alltid superfresh ut uten sminke Ikke skal vi ha hår på feil steder. Det er superekkelt Ikke skal jenter hverken fise eller bæsje for jenter skal alltid lukte som en blomstereng Er det rart at kvinner ser på andre kvinner som konkurrenter? Det er ikke kvinner som har skapt skjønnhetsidealene som er i mannebladene det er dere menn. Akkurat det der kravet om fis og bærsj kommer nok ikke fra menn. Vi syns jo slikt er ustyrtelig morro! Men dere er allikevel fryktelig opphengt i det. :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kastrattsangeren Skrevet 4. oktober 2011 #42 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er det du prøver å si? Se det i sammenheng med innlegg #5 og glem for et sekund det kroppslige, er kvinner sinte på menn eller seg selv, ja.. hva er egentlig forsvarsmekanismer? For å si det rett ut.. min magefølelse når det kommer til femme fatale-rollen er passiv aggresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. oktober 2011 #43 Del Skrevet 4. oktober 2011 Se det i sammenheng med innlegg #5 og glem for et sekund det kroppslige, er kvinner sinte på menn eller seg selv, ja.. hva er egentlig forsvarsmekanismer? For å si det rett ut.. min magefølelse når det kommer til femme fatale-rollen er passiv aggresjon. Jeg forstår verken dette innlegget, eller det forige innlegget du skreiv. Kan du lage en oppsummering av det du prøver å få frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #44 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg gjør ingenting av det TS skriver, bortsett fra å sminke meg. Synes det er deilig og morsomt å sminke meg, og liker å sitte å "utføre kunstverk" i ansiktet mitt hver morgen. Stygg er jeg neppe uten sminke, i hvert fall ikke i kjæresten min sine øyne. Han synes nemlig jeg er mye finere uten sminke, men der er jeg uenig med han. Så jeg sminker meg altså ikke for kjæresten min. Jeg sminker meg for meg selv, fordi jeg 1. liker å sminke meg, og 2. liker hvordan jeg ser ut med sminke på. Ikke har jeg dårlig selvbilde heller, synes ikke jeg er stygg uten sminke. Men jeg synes selv jeg er flink til å fremheve det som er fint med ansiktet mitt ved hjelp av sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kastrattsangeren Skrevet 4. oktober 2011 #45 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ser nå Yme at jeg glemte å hyperlinke til buying temperature, det er her PUA blir like ille som ens motstander og det blir for mange en mote.. fuck it.. nå skal jeg bare ha det DIGG assa, kan kvinnene så kan da for svarte jeg.. slurp & slask, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP så hele klubben ser det og så topper me heile driten med å le (med kvinnene) av den feite tulling av en taper som rapte i baren og trodde DET var et scjekketrix ======== Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #46 Del Skrevet 4. oktober 2011 et av mine motto er jeg er deilig og jeg bryr meg ikke om du ikke er enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 4. oktober 2011 #47 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ikke bullshit. Dere menn har så jævla mye krav. Ikke skal vi sminke oss, men likevel skal vi alltid se fresh og smashing ut. newsflash man ser ikke alltid superfresh ut uten sminke Ikke skal vi ha hår på feil steder. Det er superekkelt Ikke skal jenter hverken fise eller bæsje for jenter skal alltid lukte som en blomstereng Er det rart at kvinner ser på andre kvinner som konkurrenter? Det er ikke kvinner som har skapt skjønnhetsidealene som er i mannebladene det er dere menn. Jeg lurer på hvilke menn du menger deg med, om det er den oppfatningen du har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #48 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg lurer på hvilke menn du menger deg med, om det er den oppfatningen du har. Lurer på hvilke menn du menger deg med for jeg har ikke funnet noen som er slik de blir beskrevet her. Endret 5. oktober 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #49 Del Skrevet 5. oktober 2011 Akkurat det der kravet om fis og bærsj kommer nok ikke fra menn. Vi syns jo slikt er ustyrtelig morro! Men dere er allikevel fryktelig opphengt i det. :fise: Ja det er kanskje moro, men ikke når jenter gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #50 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når man leser innleggene dine, dømmer jo du folk opp og ned rett som det er, inkludert i denne tråden. Men det er kanskje mer ok når du gjør det? Nevn hvem jeg har dømt i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2011 #51 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja det er kanskje moro, men ikke når jenter gjør det. Det er akkurat det som er poenget mitt. "Fisenekt" kommer fra andre kvinner. Slikt gjør en pen dame bare ikke! Det "kravet" kommer ikke fra oss menn. Fis ivei, sier jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. oktober 2011 #52 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lurer på hvilke menn du menger deg med for jeg har ikke funnet noen som er slik de blir beskrevet her. De menn jeg menger meg med er langt mer avslappet i forhold til hvordan kvinner skal se ut, enn kvinnene jeg møter, for å si det slik. Kvinner har større krav til menn, og enda større krav til andre kvinner. Kvinner er kvinner verst. Og dette forumet bekrefter jo dette til det fulle. Nå har jeg svart på ditt spørsmål. Du svarte ikke på mitt. Jeg prøver derfor igjen: Hvilke menn er det du menger deg med, som har en slik oppfatning av menn generelt? Jeg ville seriøst byttet omgangskrets om det er så forferdelig overfladisk som du beskriver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #53 Del Skrevet 5. oktober 2011 De menn jeg menger meg med er langt mer avslappet i forhold til hvordan kvinner skal se ut, enn kvinnene jeg møter, for å si det slik. Kvinner har større krav til menn, og enda større krav til andre kvinner. Kvinner er kvinner verst. Og dette forumet bekrefter jo dette til det fulle. Nå har jeg svart på ditt spørsmål. Du svarte ikke på mitt. Jeg prøver derfor igjen: Hvilke menn er det du menger deg med, som har en slik oppfatning av menn generelt? Jeg ville seriøst byttet omgangskrets om det er så forferdelig overfladisk som du beskriver. nei ikke vet jeg hva som er med de mennene jeg henger med, men jeg håper jo selvsagt at de er i et mindretall selv om det ikke virker sånn. kan ikke du hjelpe meg å finne en "normal" en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #54 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det er akkurat det som er poenget mitt. "Fisenekt" kommer fra andre kvinner. Slikt gjør en pen dame bare ikke! Det "kravet" kommer ikke fra oss menn. Fis ivei, sier jeg. Det var ikke det jeg sa. jeg sa menn syns fising er morsomt så lenge jenter ikke gjør det.. bortsett fra eksen min da men jeg deita en som fikk helt noia når jeg..ikke feis, men jeg lo og gjorde ved et uhell en liten sånn snorkelyd mens jeg lo bare en gang og da fikk han noja. Og den fisenekten jenter har for seg selv er til fordi vi er livredde for at menn skal se på oss som en av gutta og aldri tenne på oss mer dersom vi fiser. Det er bare derfor vi er redde for å fise. Endret 5. oktober 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 5. oktober 2011 #55 Del Skrevet 5. oktober 2011 jeg deita en som fikk helt noia når jeg..ikke feis, men jeg lo og gjorde ved et uhell en liten sånn snorkelyd mens jeg lo bare en gang og da fikk han noja. Han høres ut som en douche... Jeg har sånn latter hvor jeg "snorker" på innpust hvis jeg ler hardt, og jeg har alltid bare fått høre at det morsomt, og det har såvidt jeg vet ikke kostet meg noen romantisk relasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #56 Del Skrevet 5. oktober 2011 Han høres ut som en douche... Jeg har sånn latter hvor jeg "snorker" på innpust hvis jeg ler hardt, og jeg har alltid bare fått høre at det morsomt, og det har såvidt jeg vet ikke kostet meg noen romantisk relasjon. tydelig at jeg nesten bare møter freaks jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 5. oktober 2011 #57 Del Skrevet 5. oktober 2011 tydelig at jeg nesten bare møter freaks jeg da. Det må en si! Det er så en oppriktig lurer på hvor du møter menn. Det virker som om du går for rike pappagutter? Litt sånn PH aktige, bare mer pripne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #58 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det må en si! Det er så en oppriktig lurer på hvor du møter menn. Det virker som om du går for rike pappagutter? Litt sånn PH aktige, bare mer pripne. Men hvor er de normale mennene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 5. oktober 2011 #59 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men hvor er de normale mennene da? De er som regel ikke de mest pågående. Ofte litt kjedelige i klærene. Men de er veldig oppegående når du prater med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. oktober 2011 #60 Del Skrevet 5. oktober 2011 De er som regel ikke de mest pågående. Ofte litt kjedelige i klærene. Men de er veldig oppegående når du prater med dem. Det spiller da ingen rolle hvordan de ser ut utfra hvor mye deuchebags de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå