Gå til innhold

Kvinner stygge fra naturens side ?

Billabolla

Anbefalte innlegg

Menn:

- Hårtransplantasjoner-Å dette gjør den vanlige Norske mann?

- Voksing av kroppshår- Igjenn, er dette normale mannen i gata eller femiklatten på byen?

- Fettsuging- Noen, men for eget velvære først å fremst.

- Anabole steroider- her snakker vi en liten gruppe menn som jeg ikke "kan".

- Tatoveringer- Jepp, mindre en på H håndledd, Men fordi JEG bruker den som egen terapi :)

- Piercinger- Hadde, tok selv i fylla medøredobb og satt piker i over natten :)

The list can go on. Dere er ikke stort bedre.

Menn bruker dessuten mer sminke i 2011 enn noensinne tidligere. Ikke si "Menn bruker.." men "Feminine og selvopptatte bruker" istedet.

Ikke tro at menn ikke er forfengelige. :)

Jo vi gjør ting for vi VIL og ikke MÅ for å skaffe damer..

Nå snakker jeg for meg selv vel og merke.

P.S

Jeg ble gift å greier også så :) Langt fra noe frukt fat hvertfall :)

Endret av MaxUflax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn:

- Hårtransplantasjoner

- Voksing av kroppshår

- Fettsuging

- Anabole steroider

- Tatoveringer

- Piercinger

The list can go on. Dere er ikke stort bedre. Menn bruker dessuten mer sminke i 2011 enn noensinne tidligere. Ikke tro at menn ikke er forfengelige. :)

Jeg kjenner noen som tatoverer seg. Resten av dette kjenner jeg ikke igjen i det hele tatt. Så det er ikke spesielt vanlig det du refererer til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen som tatoverer seg. Resten av dette kjenner jeg ikke igjen i det hele tatt. Så det er ikke spesielt vanlig det du refererer til her.

Det eneste på den lista, som er mest vanlig for menn, er steroider, og den bruken kommer gjerne av en forstyrrelse som heter megareksi, som er på lik linje med anoreksi... Ser ikke at sånne ting har noe plass i denne sammenhengen, eller så må vi slenge med "sulteslanking" på jentenes liste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har bustete hår og bruker nesten aldri sminke, og skulle gjerne hatt en onepiece med bjørneører.

Og det går du ut i offentligheten med? Det er greit du ikke er forfengelig, men normal selvpleie er det ikke noe galt ved akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det går du ut i offentligheten med? Det er greit du ikke er forfengelig, men normal selvpleie er det ikke noe galt ved akkurat.

Selvpleie bestående av aktivitet og sunn mat er den selvpleien som teller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med dette svaret bekrefter du med glans hvem kvinner pynter seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da menn som er mer forfengelige enn mange kvinner. Det at man er forfengelig betyr ikke nødvendigvis at man er stygg for allmennheten (hva som er stygt er forresten individuelt), det betyr bare at man er misfornøyd med å være akkurat slik som man er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er da menn som er mer forfengelige enn mange kvinner. Det at man er forfengelig betyr ikke nødvendigvis at man er stygg for allmennheten (hva som er stygt er forresten individuelt), det betyr bare at man er misfornøyd med å være akkurat slik som man er.

Hvorfor må man være misfornøyd med hvordan man ser ut bare fordi man liker å pynte seg? De som ser shabby ut og driter totalt i hvordan de ser ut framstår ennå mer som om de er misfornøyd med utseendet. De framstår som at de gidder ikke å prøve engang fordi de føler seg stygge.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt i å pynte seg egentlig?

ikke meg du snakka med men.

det er ikke noe galt i å pynte seg. det er heller ikke noe galt i å se ut som et troll når du går på butikken å kjøper melk.

det er noe galt i at man må stelle utseende sitt for å føle seg bra. men hygiene er jo en fin ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man være misfornøyd med hvordan man ser ut bare fordi man liker å pynte seg? De som ser shabby ut og driter totalt i hvordan de ser ut framstår ennå mer som om de er misfornøyd med utseendet. De framstår som at de gidder ikke å prøve engang fordi de føler seg stygge.

Det finnes faktisk en mellomsti. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

ikke meg du snakka med men.

det er ikke noe galt i å pynte seg. det er heller ikke noe galt i å se ut som et troll når du går på butikken å kjøper melk.

det er noe galt i at man må stelle utseende sitt for å føle seg bra. men hygiene er jo en fin ting da.

Ja jeg driter i om jeg går i pysjbuksa på dagligvaren, men skal man ut på byen er det jo litt fint å stæsje seg litt.

Jeg syns denne tråden forsøker å framstille det å ta vare på utseendet som en negativ ting og at man bare skal gi faen å drite i seg selv for hvis ikke må man synes at man selv er stygg. Akkurat som om det er derfor man pynter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen. Det er noe mellom å gi faen, og å pynte seg. Hvis du anser nydusjet, jeans og genser som pyntet, så okey. Da er jeg vel det da. Men jeg føler meg bare som meg selv. Og meg selv er ikke stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg driter i om jeg går i pysjbuksa på dagligvaren, men skal man ut på byen er det jo litt fint å stæsje seg litt.

Jeg syns denne tråden forsøker å framstille det å ta vare på utseendet som en negativ ting og at man bare skal gi faen å drite i seg selv for hvis ikke må man synes at man selv er stygg. Akkurat som om det er derfor man pynter seg.

å ta vare på utseende er ikke negativt før man trenger det for å føle seg bra nok. sminker men seg for gøy er det selvfølgelig helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

å ta vare på utseende er ikke negativt før man trenger det for å føle seg bra nok. sminker men seg for gøy er det selvfølgelig helt greit.

Det er det slett ikke alle her som sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest white tiger

Hva er det med at kvinnene skal pynte og fikse på hele kroppen. Er dere virkelig så lite fornøyd med dere selv ? Hva kommer det av...dårlig selvbilde ? Press fra moteverden ?

Når og hvor går grensa for deg ?

Sier ikke at alle gjør alt dette, men dere ser tegninga. Mangler nok mye på lista...så kom med flere ting..

* Sminke

* Tatoverte øyenbryn

* Falske øyevipper

* Løshår

* Løsnegler

* Silikon i bryster ++

* Fettsuging for at dere er late og ikke gidder trene ?

Føler meg ikke særlig truffet av denne lista. Det eneste jeg gjør er å sminke meg, men bruker kun litt maskara og et tynt lag med foundation for å dekke over litt røde partier i ansiktet mitt.

Ingen kvinner jeg kjenner har tatt fettsuging, silikon, eller tatovert øyenbrynene. Ytterst få av de jeg kjenner bruker løshår, falske øyevipper og løsnegler, og de bruker det ikke til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Jeg er ren og pen, har fine klær. Jeg har dreads, derfor er mitt hår bustete, og jeg synes jeg er pen nok uten sminke.

Onepiece har jeg ikke, men jeg synes de med ører er litt artige. Ville nok ikke klart å gå i det, da jeg synes bukser er ubehagelig, så jeg bruker alltid kjole eller skjørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor forskjell mellom å pynte seg litt, og det å nærmest tapetsere om trynet før man går ut døra. JEG mener i alle fall at naturlige mennesker er vakre, og langt penere enn de man ikke ser hvordan egentlig ser ut fordi de er så fulle av løsditt og løsdatt og masse masse sminke og dilldall.

Jeg sminker meg jo noen ganger jeg og, bare ikke til hverdags.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jepp.

Jeg er ren og pen, har fine klær. Jeg har dreads, derfor er mitt hår bustete, og jeg synes jeg er pen nok uten sminke.

Onepiece har jeg ikke, men jeg synes de med ører er litt artige. Ville nok ikke klart å gå i det, da jeg synes bukser er ubehagelig, så jeg bruker alltid kjole eller skjørt.

erregud hvorfor framstilte du det som at du gav faen i hvordan du så ut isted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...