Gå til innhold

Kvinner stygge fra naturens side ?


Billabolla

Anbefalte innlegg

Hva er det med at kvinnene skal pynte og fikse på hele kroppen. Er dere virkelig så lite fornøyd med dere selv ? Hva kommer det av...dårlig selvbilde ? Press fra moteverden ?

Når og hvor går grensa for deg ?

Sier ikke at alle gjør alt dette, men dere ser tegninga. Mangler nok mye på lista...så kom med flere ting..

* Sminke

* Tatoverte øyenbryn

* Falske øyevipper

* Løshår

* Løsnegler

* Silikon i bryster ++

* Fettsuging for at dere er late og ikke gidder trene ?

Endret av Billabolla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med at kvinnene skal pynte og fikse på hele kroppen. Er dere virkelig så lite fornøyd med dere selv ? Hva kommer det av...dårlig selvbilde ? Press fra moteverden ?

Når og hvor går grensa for deg ?

Sier ikke at alle gjør alt dette, men dere ser tegninga. Mangler nok mye på lista...så kom med flere ting..

* Sminke

* Tatoverte øyenbryn

* Falske øyevipper

* Løshår

* Løsnegler

* Silikon i bryster ++

* Fettsuging for at dere er late og ikke gidder trene ?

Noen mennesker har ekstremt vannskeligheter med å fjerne fett visse steder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem tror du vi gjør dette for? venninnene våres? nei, mennene.

mannfolkas skyld.

bruker forøvrig ingen av delene du ramset opp, men det er fordi jeg nekter å gjøre meg til for menn.

den dagen menn gjør like stor innsats som kvinner, skal jeg revurdere å begynne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem tror du vi gjør dette for? venninnene våres? nei, mennene.

mannfolkas skyld.

bruker forøvrig ingen av delene du ramset opp, men det er fordi jeg nekter å gjøre meg til for menn.

den dagen menn gjør like stor innsats som kvinner, skal jeg revurdere å begynne.

Vil nå tro de fleste gjør det for seg selv egentlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kastrattsangeren
Press fra moteverden ?

Ved hjelp av Adobe® Photoshop® mister stjerner flere kg, får fyldigere lepper, glatt hud osv.

Hva sier falmende stjerner om dette? Here is he original image people my hips were not touched don't let these people bullxxxx you!

Kan en spørre om dette bare er selvbedrag og egentlig å være under hælen på den mannlige (visuelle) dominans ḧvor en blir kontrollert og ender opp med å straffe seg selv yttligere med passiv agressjon, altså hvor man egentlig ikke kan utrryke sitt sinne?

Er det slik at i sin ubesluttsomhet og ambivalens så blir det mye snakk om stirrende, tafatte og ikke minst feige menn?

Ikke helt.. det noen menn finner utrolig stygt, da særlig i kombinasjon med en stadig kokketering for å få mest mulig oppmerksomhet (-> buying temperature) er den passive offerrollen i tillegg til denne flørtende aktiviteten som er så fælt.

Altså når flørten går over alle støvleskaft som.. SE HER NÅ DITT JÆVLA SVIN og dermed fungerer som en gigantisk reklameplakatt (buying temperature) i de mest glorete farger så ja.. da er kvinner stygge fra naturens side...

.. fordi de fortjener det (veux bien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva er det med at kvinnene skal pynte og fikse på hele kroppen. Er dere virkelig så lite fornøyd med dere selv ? Hva kommer det av...dårlig selvbilde ? Press fra moteverden ?

Når og hvor går grensa for deg ?

Sier ikke at alle gjør alt dette, men dere ser tegninga. Mangler nok mye på lista...så kom med flere ting..

* Sminke

* Tatoverte øyenbryn

* Falske øyevipper

* Løshår

* Løsnegler

* Silikon i bryster ++

* Fettsuging for at dere er late og ikke gidder trene ?

Hva er galt med å bruke sminke?

Og det med å barbere bort hår fra uønskede steder bør flere menn også gjøre.. Vet det siste ikke er nevnt på lista di men.

Og om vi er så jævla usikre så er det menns feil.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest döderlein

Det handler vel mer om at vi lever i et samfunn som har et skjønnhetsideal som de fleste av oss er slaver av, og såklart påvirkes av.

Før har det f.eks. vært pent å være litt større og ha blek hud, fordi dette viste at man hadde råd til mat og ikke arbeidet på jordene. Og hvis vi bare tenker tilbake på 90-tallet, med platåsko, magetopper og blå leppestift - så ser vel svært få av oss på det som pent lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, bruker ingen av tingene du har nevnt, utenom litt sminke hvis det er noe spesielt. Gidder aldri å sminke meg når jeg skal på skolen o.l. Syns jeg har et naturlig pent fjes uten sminke, så bryr meg ikke (pluss at jeg hater hvor "kladdete" ansiktet føles med). Jeg trener og er naturlig slank også. Men har forståelse for de som benytter seg av overstående, og det hender jo jeg bruker det til fest o.l selv. I tillegg til det som er nevnt tidligere, så kan det jo også hende at jenter bare er jålete, det er morsomt å pynte seg(for de som liker det:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe penere enn ei dame som er flott og har selvtillit, uten å måtte ta på seg en maske for å bevege seg utenfor døra. Altfor mange kvinner går med altfor tjukke masker. At det er menn sin feil er BS. Når en mann kommer inn på et utested, lar han øynene sveipe etter den flotteste dama der. Når en kvinne kommer inn på et utested, lar hun øynene sveipe etter mulige konkurrenter. Manneblader har kvinner på forsiden. Kvinneblader har kvinner på forsiden. Dere legger dette presset på dere selv, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye basert på slik samfunnet er i dag, og vaner. Vi blir alle påvirket av hverandre, samt påvirket i større eller mindre grad av moteindustrien o.l., enten vi liker det eller ikke.

I dag er "idealkvinnen" slank og sporty, med stylet hår og sminke. I gamledager har det blant annet blitt sett på som pent å være blek og lubben. Slike idealer endrer seg over tid, og påvirker oss alle til en viss grad.

Dessverre er det blitt sånn nå at jeg ofte føler at jeg ser syk og pjusk ut uten sminke, med mindre jeg er skikkelig sommerbrun. Det er nok kanskje delvis fordi jeg faktisk er syk og det kan sees på meg på dårlige dager, men også mye fordi jeg og andre er blitt vant til å se meg med sminke. Ikke mye, men likevel, litt sminke kan gjøre stor forskjell.

Likevel har jeg heldigvis ingen store problemer med å vise meg uten sminke. Det er jo slik jeg faktisk ser ut. Men får jeg valget velger jeg gjerne å slenge på litt mascara og farge i kinnene f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Finnes ikke noe penere enn ei dame som er flott og har selvtillit, uten å måtte ta på seg en maske for å bevege seg utenfor døra. Altfor mange kvinner går med altfor tjukke masker. At det er menn sin feil er BS. Når en mann kommer inn på et utested, lar han øynene sveipe etter den flotteste dama der. Når en kvinne kommer inn på et utested, lar hun øynene sveipe etter mulige konkurrenter. Manneblader har kvinner på forsiden. Kvinneblader har kvinner på forsiden. Dere legger dette presset på dere selv, rett og slett.

Det er ikke bullshit. Dere menn har så jævla mye krav.

Ikke skal vi sminke oss, men likevel skal vi alltid se fresh og smashing ut. newsflash man ser ikke alltid superfresh ut uten sminke

Ikke skal vi ha hår på feil steder. Det er superekkelt

Ikke skal jenter hverken fise eller bæsje for jenter skal alltid lukte som en blomstereng

Er det rart at kvinner ser på andre kvinner som konkurrenter? Det er ikke kvinner som har skapt skjønnhetsidealene som er i mannebladene det er dere menn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å bruke sminke?

Og det med å barbere bort hår fra uønskede steder bør flere menn også gjøre.. Vet det siste ikke er nevnt på lista di men.

Og om vi er så jævla usikre så er det menns feil.

For noe tull... Er man fornøyd med den hårete kroppen sin, trenger man slettes ikke fjerne noe som helst.

Det er latterlig og idiotisk å forandre seg selv pga hva andre mener, og det vitner bare om at man ikke eier selvtillit og/eller integritet.

Jeg hadde valgt en hårete, selvsikker jente med integritet over en nydelig, usikker jenter, når som helst.

Det er ikke bullshit. Dere menn har så jævla mye krav.

Ikke skal vi sminke oss, men likevel skal vi alltid se fresh og smashing ut. newsflash man ser ikke alltid superfresh ut uten sminke

Ikke skal vi ha hår på feil steder. Det er superekkelt

Ikke skal jenter hverken fise eller bæsje for jenter skal alltid lukte som en blomstereng

Er det rart at kvinner ser på andre kvinner som konkurrenter? Det er ikke kvinner som har skapt skjønnhetsidealene som er i mannebladene det er dere menn.

Du har åpenbart ikke greie på hvordan menn fungerer :gjeiper:

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

For noe tull... Er man fornøyd med den hårete kroppen sin, trenger man slettes ikke fjerne noe som helst.

Det er latterlig og idiotisk å forandre seg selv pga hva andre mener, og det vitner bare om at man ikke eier selvtillit og/eller integritet.

Jeg hadde valgt en hårete, selvsikker jente med integritet over en nydelig, usikker jenter, når som helst.

Du har åpenbart ikke greie på hvordan menn fungerer :gjeiper:

Yme. hvorfor skal du få lov å ha pungen full av hår om du samtidig krever at dama må barbere bort alt kusehåret? Om kvinner ikke får lov til å ha hår nedentil så bør ikke menn få lov heller.

Det skal være likt for begge kjønn. det er det som er poenget mitt.

Ja du sier at du mener det er idiotisk å forandre seg for den andre, men jeg vedder på at du aldri hadde godtatt om dama di grodde ut full busk eller aldri barberte seg under armene.

Du har tydeligvis ikke peiling på hvordan du selv fungerer. SAMTLIGE menn jeg har deita har krevd full hårfjerning.

Enten det eller så juger du. Du er ikke så feilfri og snill og ikke bryr deg noenting om utseendet. hallo du er tross alt mann. ikke lat som at du er et bedre menneske enn du er.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er forskjellige, så å skjære alle menn over én kam blir bare dumt.

Noen menn foretrekker jenter uten sminke. Noen tror de gjør det, men skjønner ikke at mange de "sminkeløse" jentene de smugtitter på faktisk har på seg sminke. Noen menn foretrekker jenter som har sminket seg litt. Noen foretrekker jenter som har badet i sminkepungen.

Finnes ingen fasit på det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme. hvorfor skal du få lov å ha pungen full av hår om du samtidig krever at dama må barbere bort alt kusehåret? Om kvinner ikke får lov til å ha hår nedentil så bør ikke menn få lov heller.

Det skal være likt for begge kjønn. det er det som er poenget mitt.

Ja du sier at du mener det er idiotisk å forandre seg for den andre, men jeg vedder på at du aldri hadde godtatt om dama di grodde ut full busk eller aldri barberte seg under armene.

Du har tydeligvis ikke peiling på hvordan du selv fungerer. SAMTLIGE menn jeg har deita har krevd full hårfjerning.

Enten det eller så juger du. Du er ikke så feilfri og snill og ikke bryr deg noenting om utseendet. hallo du er tross alt mann. ikke lat som at du er et bedre menneske enn du er.

Glemmer du å lese det du svarer på?

"Jeg hadde valgt en hårete, selvsikker jente med integritet over en nydelig, usikker jenter, når som helst."

Om jeg hadde en kjæreste som ikke ville barbere leggene sine, eller hadde hår på ryggen for den saks skyld, så hadde det vært helt greit... Er jeg sammen en dame, er ikke det pga hvordan hu ser ut, men pga hva hu har i huet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Glemmer du å lese det du svarer på?

"Jeg hadde valgt en hårete, selvsikker jente med integritet over en nydelig, usikker jenter, når som helst."

Om jeg hadde en kjæreste som ikke ville barbere leggene sine, eller hadde hår på ryggen for den saks skyld, så hadde det vært helt greit... Er jeg sammen en dame, er ikke det pga hvordan hu ser ut, men pga hva hu har i huet.

Det hadde du ikke. denne juginga di provoserer meg veeeldig.

Og hva med den stakkars jenta som er usikker da? Er det hennes feil kanskje? Er hun bare drit som ikke oser av selvsikkerhet og som ikke har noen svakheter? Alle er litt usikre. Er faktisk ondskapsfullt å trashe noen som ikke har noen form for usikkerhet over seg.

Og usikre mennesker kan faktisk ha noet i huet. Dumhet og mangel på integritet har ikke noe med usikkerhet å gjøre faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde du ikke. denne juginga di provoserer meg veeeldig.

Da kan vi være glade for at jeg ikke juger, for da slipper du jo å være provosert.

Og hva med den stakkars jenta som er usikker da? Er det hennes feil kanskje? Er hun bare drit som ikke oser av selvsikkerhet og som ikke har noen svakheter? Alle er litt usikre. Er faktisk ondskapsfullt å trashe noen som ikke har noen form for usikkerhet over seg.

Usikkerhet er ikke attraktivt, uavhengig av kjønn. Det trenger ikke bety at de er dårlige mennesker, men det betyr at jeg ikke er interessert i å inngå noe forhold med dem.

Og usikre mennesker kan faktisk ha noet i huet. Dumhet og mangel på integritet har ikke noe med usikkerhet å gjøre faktisk.

Folk som er så usikre at de må forandre på utseende sitt for å tilfredsstille andre, eller føle at de passer inn, har ikke integritet. Det er jo en nøyaktig motsetning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tror at dette er hva de fleste menn liker, rimelig sikker på at de fleste menn ikke liker kvinnene så falske...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ingenting av det TS nevner, bortsett fra å sminke meg. Jeg syns det er kjempefint at jenter kan bruke sminke til å trekke fram det de liker best med seg selv, f.eks. legge fokuset på øynene med eye liner, øyenskygge og mascara. Vi har et hemmelig våpen menn ikke har, vi kan gjøre oss selv penere. Det er jeg glad for. Jeg går sjelden ut av huset uten sminke, med mindre jeg bare skal gå tur eller trene. Jeg syns det er rart at mange ikke bruker sminke i det hele tatt, når de blir så pene med sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn har så jævla mye krav.

Det der ser jeg på som en myte. Selv opplever jeg at alle kravene kommer fra andre kvinner jeg omgås. For ikke å snakke om alle produsentene av de skjønnhetsproduktene jeg ikke visste jeg trengte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...