Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #201 Del Skrevet 21. desember 2011 Når jeg hørte "Close my eyes forever" av Ozzy Osbourne og Lita Ford her litt tidligere. Ozzy synger "Heaven is in the palm of my hand, and it's waiting here for you" - og jeg automatisk tror at han synger om ballene hans. Huff huff. Så du tenker på ballene til Ozzy Osbourne? Godt å høre! Da blir drømmen min i natt om å gå agurk på Erna Solberg litt mindre flau... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 21. desember 2011 #202 Del Skrevet 21. desember 2011 Så du tenker på ballene til Ozzy Osbourne? Godt å høre! Da blir drømmen min i natt om å gå agurk på Erna Solberg litt mindre flau... Hehehe. Hvis du leser innlegget min som at jeg har lyst til å hoppe til køys med Ozzy Osbourne så deg om det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2011 #203 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du ikke finner ut hva du skal skrive her, fordi du tenker for mye på sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 21. desember 2011 #204 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du skulle ønske at flekkene på pysjen din var noe annet enn tannkrem 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #205 Del Skrevet 21. desember 2011 Du vet du har for lite sex når du må slutte å lese katten's dagbok etter et par linjer for du vet du blir for tent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2011 #206 Del Skrevet 21. desember 2011 Du vet du har for lite sex når du må slutte å lese katten's dagbok etter et par linjer for du vet du blir for tent... Haha, signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 21. desember 2011 #207 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du skulle ønske at flekkene på pysjen din var noe annet enn tannkrem Hahaha! Fantastisk Kom på en gammel (gro)vits "You get a job in a funeral home to get laid." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2011 #208 Del Skrevet 21. desember 2011 Hahaha, rolig nå jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest31 Skrevet 21. desember 2011 #209 Del Skrevet 21. desember 2011 Når man våkner om natta med boxern full av sæd. Selvutløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xante Skrevet 21. desember 2011 #210 Del Skrevet 21. desember 2011 abonnerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #211 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehehe. Hvis du leser innlegget min som at jeg har lyst til å hoppe til køys med Ozzy Osbourne så deg om det :-) Ohhhh.... da var kommentaren min malplassert. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 21. desember 2011 #212 Del Skrevet 21. desember 2011 Ohhhh.... da var kommentaren min malplassert. Sorry. Hehehe - ingen fare, min gode Bandit venn:-) Selv om jeg er redd for at Erna kanskje vil bli litt skuffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #213 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehehe - ingen fare, min gode Bandit venn:-) Selv om jeg er redd for at Erna kanskje vil bli litt skuffet? Jeg tror nok Erna klarer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2011 #214 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du skulle ønske at flekkene på pysjen din var noe annet enn tannkrem Det der høres faktisk litt trist ut! Hm.. man skal vel egentlig legge ut en klemme-smaili, etter en sånn strofe, men siden det er denne tråden, så blir det en slik isteden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 21. desember 2011 #215 Del Skrevet 21. desember 2011 Det der høres faktisk litt trist ut! Hm.. man skal vel egentlig legge ut en klemme-smaili, etter en sånn strofe, men siden det er denne tråden, så blir det en slik isteden: takker! Ikke lenge til det blir noe på meg, så gjelder bare å være tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #216 Del Skrevet 21. desember 2011 takker! Ikke lenge til det blir noe på meg, så gjelder bare å være tålmodig Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2011 #217 Del Skrevet 21. desember 2011 takker! Ikke lenge til det blir noe på meg, så gjelder bare å være tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #218 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du ser på gamle skolebilder og tenker, læreren var litt heit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #219 Del Skrevet 21. desember 2011 Hahaha, rolig nå jenter. Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 21. desember 2011 #220 Del Skrevet 21. desember 2011 -når du sitter å mimrer om sex du hadde på 80 tallet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå