Gå til innhold

Skravletråd for oss med ikm i oktober :)


Wanita

Anbefalte innlegg

Mamma til ei: håper pergokuren er nok til å hjelpe dere :)

Er jo ganske mange som har IKM i uka som kommer:

Mandag:

Nique

Tirsdag:

Lillevill

Lotte00

Mp84

Onsdag:

eitrande

Torsdag:

Lirus

Sjokkoholiker

Fredag:

Mocci

Haley

Lørdag:

Søndag:

Hoppetau

Klarer dere andre å la vær å teste før ikm?

Forgje periode testa jeg 4 dager før ikm og på ikm. Jeg viste at jeg ikke var gravid så testene ble jo selvfølgelig negativ. Kjøpte en eske med to for jeg tenkte å ta en test denne pp, men jeg er så testetøs at jeg ikke klarte å la vær å svi av begge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mamma_Jeg?

Er jo ganske mange som har IKM i uka som kommer:

Mandag:

Nique

Tirsdag:

Lillevill

Lotte00

Mp84

Onsdag:

eitrande

Torsdag:

Lirus

Sjokkoholiker

Fredag:

Mocci

Haley

Lørdag:

Søndag:

Hoppetau

Spennende!!! :jepp:

Jeg skal prøve å vente med å teste meg til fredagen (dvs 3 dager før IKM), men det spørs om jeg klarer det da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så har jeg holdt meg unna styrketrening fordi jeg er redd for supertidlig SA.. :frown:

Jeg tenker også tanken.. :( Men prøver å tenke at jeg ikke bør forandre alt for å få spiren til å sitte. Mange blir jo gravide uten å mene det, og vil tro at noen av dem trener hardt, og at spiren fremdeles klamrer seg fast.. :)

Så jeg prøver å være en av dem som "ikke planlegger å bli gravid", altså ikke tenke altfor mye på det (kjempelett må jeg si! :fnise: ) Har seff droppet alkohol da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente med å teste til IKM, for jeg er ikke helt sikker på EL. :-) Men tror ikke det har klaffet denne mnd heller. Hadde vært litt tøft men, for da ville jeg hatt termin nesten 2 år på dagen etter termin med nr 1. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente med å teste til IKM, for jeg er ikke helt sikker på EL. :-) Men tror ikke det har klaffet denne mnd heller. Hadde vært litt tøft men, for da ville jeg hatt termin nesten 2 år på dagen etter termin med nr 1. :-)

Hehe!

Samme her, bare 4 år etter.

Hadde termin 27/6-2008 med lillevår, og ville vel hatt termin 20/6-2012 om jeg hadde vært gravid nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma_Jeg?

Så jeg prøver å være en av dem som "ikke planlegger å bli gravid", altså ikke tenke altfor mye på det (kjempelett må jeg si! :fnise: )

Samme her! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!

Samme her, bare 4 år etter.

Hadde termin 27/6-2008 med lillevår, og ville vel hatt termin 20/6-2012 om jeg hadde vært gravid nå

Hadde termin 16/6/10 med småen, og vil vel hatt ca 17/6/12 hvis det hadde klaffet nå....

Guttungen kom i hui og hast 6 uker før termin, håper jeg får gå hele veien neste gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 22 her, men fikk bare negative EL tester den PP også. :sukk: Uansett fortsetter vi fram til TR kommer. Jeg kjenner noen få damer som ble gravide mens de hadde sex bare de dagene TR var på besøk. Er det mulig at jeg også har EL da siden de røde dagene har jeg ikke sjekket for EL? :sjokkert: Neste PP sjekker jeg mens TR er på besøk bare for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ifølge EL testene jeg har tatt denne syklusen så har jeg ikke hatt eggløsning, alle testene var negative. :sukk: Håper ikke det er en ny trend...første gang jeg opplever dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ifølge EL testene jeg har tatt denne syklusen så har jeg ikke hatt eggløsning, alle testene var negative. :sukk: Håper ikke det er en ny trend...første gang jeg opplever dette..

Når eg testet EL denne gangen. så fikk jeg negativ på morgenen så leste jeg at det ikke skulle være morgen urinen,å testet positivt på kvelden. :S kan det være det samme hos deg? er bare et forslag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg testet EL denne gangen. så fikk jeg negativ på morgenen så leste jeg at det ikke skulle være morgen urinen,å testet positivt på kvelden. :S kan det være det samme hos deg? er bare et forslag. :P

Takk for tips, men jeg har testet på sen ettermiddag/kveld. Tidligere har jeg testet positivt på dette tidspunktet. Men jeg har hørt at man kan ha sykluser uten EL innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet både tidlig på dagen, på ettermiddagen og på kvelden. Alltid ventet minst 4 timer siden siste do-besøk, men aldri positivt resultat. I går kveld hadde jeg litt slim, men er det ikke for sent for EL slim? Det var dag 22 :overrasket:

Forresten, de som tar host saft angående slim, tar dere Cosylan eller noe annet?

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, de som tar host saft angående slim, tar dere Cosylan eller noe annet?

husker ikke hva min hostesaft heter.. men tror ikke det er cosylan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare Cosylan hjemme. Fikk den fra legen da jeg hostet så mye at jeg ikke kunne sove. Jeg vil prøve å bestille time i morgen for å ta progesteron blodprøve og sjekke om jeg har hatt EL denne PP. Hvis testen viser at jeg har hatt EL, da ble det kanskje før dag 10. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som den testetøsa :lur: jeg er klarte jeg ikke holde meg heeelt til IKM. Men fikk da to blå (rosa). :blink:

Er veldig overrasket, og skal teste med en digital imorgen tidlig. Håper det samme resultatet lyser mot meg da! Er liksom litt for godt til å være sant.... :surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som den testetøsa :lur: jeg er klarte jeg ikke holde meg heeelt til IKM. Men fikk da to blå (rosa). :blink:

Er veldig overrasket, og skal teste med en digital imorgen tidlig. Håper det samme resultatet lyser mot meg da! Er liksom litt for godt til å være sant.... :surprised:

Høres da veldig riktig ut.

Gratulere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macaron

Jeg fant ut at jeg sannsynligvis har hatt EL senere enn det jeg først antok denne måneden, så da er nok løpet kjørt for vår del :tristbla:

Men vi får prøve på'n igjen på neste EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg og! IKM i morgen på meg! Gruuuuer meg må jeg si. Håper jo så skikkelig på at det har klaffet! :rodmer:

Har vært skikkelig dårlig i dag, men testet jo negativt i går. Så håpet mitt må jeg ærlig innrømme omtrent har forsvunnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg er begynt å glede meg til neste uke. gleder meg til å se om TR kommer eller ikke. og om jeg klarer å vente til IKM med å teste. :P grugleder meg. håper inderlig at det har klaffet denne måneden.

det håper jeg for oss alle. :) krysser fingrene. :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...