Gå til innhold

ååh herriiguud som jeg er i form nå!


Gjest Marregutt

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt

Jeg er i tidenes form nå, og har nettop lagt over til annen trening for Birken 2012! Fettprosenten min er minst under 10% (har ikke målt, men 100% sikker), muskler bygger seg raskt som aldri før, og kondisjonen min er eeeenoooorm! Når jeg ser meg i speilet etter dusjen om morgenen, så blir jeg så syyyykt gira på meg selv!! Pluss at nå har jeg økt frekvensen min på antall intervalltreninger, så kondisen skal bli enda sykere! ALT dette pluss jobb og studier! JEg er supermann har jeg funnet ut! Slå den!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her diskuterer vi sykdommer.

Hvis du er psykisk syk har du min dypeste medfølelse. De fleste av oss sliter en gang i blant. Er du inne i en manisk fase?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Nei, her diskuterer vi sykdommer.

Hvis du er psykisk syk har du min dypeste medfølelse. De fleste av oss sliter en gang i blant. Er du inne i en manisk fase?

Diskuterer man utelukkende sykdommer på "Kropp og helse"? Det er ikke lov å snakke om god helse her, altså, bare dårlig? Jeg synes "Kropp og helse" er den sjangeren som treffer midt i blinken for denne tråden :) Er ikke inni en manisk fase nå om dagen nei. Har vært det, men er ikke. Vet ikke om "høy på meg selv" kvalifiserer..?

Endret av Marregutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hva vet vi. Kanskje du bare er narsissistisk

Uansett, slutt med forsøplingen av forumet.

jeg forsøpler da ikke, du forfølger meg og klager på alt jeg gjør av en eller annen grunn. Lag deg en bruker og rapporter meg davel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hvis du har noe sykdomsrelatert å dele med oss her på forumet, må du gjerne gjøre det. Tøvprat kan du ta på snikk-snakk.

Det er da ikke tøvprat! Må alt her på forumet være en sørgesang om sykdommer og kjærlighetssorg? Kan ikke en som liker seg selv lufte tankene litt? Det at jeg følte for å skryte litt av min egen fysiske fremgang passer da inn her, spør du meg. Du virker som en trist, klein og slitsom person, gjest

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst i dette underforumet kan man lese retningslinjene for nettopp dette forumet.

Såvidt jeg kan se har gjest rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her diskuterer vi utelukkende helserelaterte temaer. Hvis du mener at du sliter psykisk, så skal vi selvsagt prøve å hjelpe deg så langt det er forsvarlig. Men om hensikten er tidsfordriv er det nok av andre forumer du sikkert trives bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Kropp, helse og fysisk aktivitet. Står ingenting om at det må være noe negativt med helse eller kropp. Og undertittelen er "Spørsmål eller erfaringer? Del dem med andre." Hvor står det at det må være negativt? Kanskje det hadde passet bedre på kosthold og trening, men de kategoriene går inn i hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marregutt

Nei, her diskuterer vi utelukkende helserelaterte temaer. Hvis du mener at du sliter psykisk, så skal vi selvsagt prøve å hjelpe deg så langt det er forsvarlig. Men om hensikten er tidsfordriv er det nok av andre forumer du sikkert trives bedre.

Det er da et helserelatert tema? Jeg har lyst til å lufte et sted at helsen min har nådd nye høyder, og stiger! Man diskuterer vel ikke utelukkende negative ting? Har en følelse at uansett hvor jeg hadde lagt dene tråden, så ville du ha funnet noe å pirke på "gjest", med tanke på hvordan du forfølger trådene mine. haha, men er litt artig og da, må innrømme det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Det heter Kropp, helse og fysisk aktivitet. Står ingenting om at det må være noe negativt med helse eller kropp. Og undertittelen er "Spørsmål eller erfaringer? Del dem med andre." Hvor står det at det må være negativt? Kanskje det hadde passet bedre på kosthold og trening, men de kategoriene går inn i hverandre.

Du skjønner det at "gjest" pirker på alt jeg skriver i dag, han/hun/det er en liten vriompeis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det at "gjest" pirker på alt jeg skriver i dag, han/hun/det er en liten vriompeis :)

Lille trollet burde legge seg om det kjeder seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...