Gå til innhold

Ikke i stand til å ta vare på et barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ME? fibromyalgi?

Fikk du ikke med deg at TS ikke ville fortelle sin diagnose? Noe hun er i sin fulle rett til ikke å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

??

Svar til den her.

Sykdommen kan endre seg til det bedre når du får barn. Jeg ville ikke bekymret meg for deg. Dessuten lever vi i verdens beste mødreland, så det er heller ingen fare for barnet dersom det ikke skulle gå bra. Og det finnes mange gode kombiløsninger dersom familie ikke bare er store i kjeften, men skjønner at de også må ta sin del av oppgavene i stammen. "It takes a village.." uansett:)

Tror du det er mange rare mennesker som får barn her i verden?? Det går som oftest bra med de aller fleste. Objektivt sett er det mange som ikke burde få barn, men ingen har her i alle fall har noen grunn til å si at du ikke er en av dem.

Folk sier mye rart også. Noen har sagt til meg at jeg ikke burde få barn, og at dersom jeg blir gravid ringer de barnevernet. Jeg har ingen sykdommer, ingen rusproblemer eller rulleblad, ingen voldelige tendenser. Men jeg har høyere utdanning, fast jobb, gift og kan oppfattes som autoritær. Så jeg har en spesiell personlighet som gjør at jeg ikke uten videre er stille og enig med omgivelsene mine. Og DET er den gode grunnen folk har til at jeg ikke burde få barn. Det er bare til å le av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...