Gå til innhold

var på tidlig ul i dag


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

I følge mine beregninger skal jeg være 7+4 i dag, men hun mente at jeg var toppen 6 uker, fordi fosteret var så lite. Hun så hjerteslag, men jeg kan ikke hjelpe dor at jeg er bekymret alikevel. Er det et dårlig tegn å bli satt tilbake så mye?

I følge hcg-målinger i forrige uke, altså litt over 6 uker i følge meg selv, så hadde jeg 28 000. Stemmer dette med mine beregninger eller med gynekologens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bla ned på denne siden, så finner du oversikt over gjennomsnittlig hcg-nivå uke for uke.

Å bli satt tilbake en uke ca så tidlig i et svangerskap er ingen big deal. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trodde jeg at jeg var syv uker på første UL, men det var rett og slett ikke hjerteaktivitet en gang. Så jeg ble satt tilbake over to uker, jeg. Gutten er frisk og fin, han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dette høres jo betryggende ut. Skal til legen i morgen også, så vi får se hva hun sier der.

Dette å bli gravid er jaggu ikke enkelt, og ingenting er slik jeg trodde det skulle være. Når gynekologen sa at hun så hjerteslag i dag, trodde jeg at jeg skulle bli kjempeglad, men jeg hadde ingen følelser i det hele tatt. Jeg klarer rett og slett ikke å ta innover meg noe som helst. Det virker som det er bare dte negative rundt graviditeten som har en innvirkning på meg. Slitsomt! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...