Gå til innhold

Bare et lite hjertesukk....


Gjest Trolletrine

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine

Nå har jeg lenge greid å la livet gå sin gang uten å tenke så mye på graviditet, men i de siste dagene har tankene igjen begynt å kretse om at vi kanskje fikk det til denne mnd. Og samtidig har jeg begynt å bli smådeppa fordi det sikkert ikke har funket denne mnd likevel. Logisk? Eh...nei, og jeg merker at det begynner å ta på å skulle prøve hele tiden uten positivt resultat. Samtidig ser jeg jo at jeg ikke skal klage, når jeg ser hvor lenge andre prøver og holder på.

Likevel....dette er noe DRITT!!! Har IKM ca i helgen ( pleier å få TR ca 3 dager etter dato for siste TR ),og føler at mensen skal komme hvert øyeblikk. Og igjen, samtidig har jeg metallsmak i munnen, tidvis kvalm og sliten/smerter/øm i korsryggen - tydeligvis "gravidsymptomer". Huff....jeg vet bare at jeg kommer til å bli såååå skuffet når TR kommer :tristbla:

Jeg vil ingensteds med dette innlegget - det er bare et utbrudd fra en lei,hormonell prøver :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, siden du kommer med et lite hjertesukk så kan jeg komme med noen trøstende ord. Detter høres ut som helt vanlige kvinne-tanker som dukker opp ett par dager etter EL og varer helt til TR kommer. Uansett hvor vanlige disse tankene er så er det like slitsomme, deprimerende og skuffende hver måned - med mindre resultatet faktisk viser seg å være positivt da. Er bare å trekke pusten godt ned i magen, stålsette seg og finne på noe som få tiden til å gå de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Takk for trøstende ord :) Jeg vet jo at det du skriver er rett, men akkurat siste dagene så føles ting litt håpløs. Fyller snart 37 år, og føler også at tiden begynner å renne ut. Har ikke allverdens tid, og med en partner hvor ikke alt ift prøving er like enkelt pga en skade, så blir jeg litt motløs innimellom.Og i sånne stunder som nå, er det faktisk herlig å kunne "lesse av seg" litt bitterhet her inne, for så å kunne være i stabilt stemningsleie ovenfor andre etterpå. Men regner med at humøret kommer seg noen dager etter IKM, og det er klar for nye sjanser atter en gang :)

Endret av Trolletrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg ofte med en utblåsning innimellom - en som ikke går utover han hjemme for å si det sånn.

Ikke at jeg har noe med det, men så at du skrev at ikke var like enkelt ift prøving på grunn av en skade (og jeg tolket det dit at din partner har en skade). Jeg vet selvfølgelig ikke hva slags skade det er snakk om eller hvor omfattende den er (ikke trenger du si noe om det heller). Men vil bare et råd i den forbindelse; hvis skaden er slik at den kan vanskeliggjøre penetrering ved at det er få gjennomførbare stillinger eller lignende, så kan man gjennom hjelpemiddelsentralen søke om seksualhjelpemidler (skjema finnes på NAV sine sider), går også ann å kontakte voksenhabiliteringen for veiledning, ellers er det en del fysioterapeuter som de siste årene har ervervet kunnskap på dette området.

Lykke til med all prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...