Gå til innhold

rregntrekk til simovogn


LadyInRed

Anbefalte innlegg

har simo duovogn, og skal kjøpe regntrekk til den. noe som vet om jeg må kjøpe 2 regntrekk; både til duobagen og et nytt når sportvogn-delen skal tas i bruk?

har også hørt at brio sitt regntrekk kan brukes. noen som vet om dette er lik størrelse som simo sitt regntrekk (brio-vognen er jo mindre)?

og ligger regntrekket til simo inni en pose eller er det løst? er jo praktisk om det ligger inni i pose slik som brio sitt.

mange spørsmål her :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke samme regntrekk til bagdel og sportsvogna. Simo-trekket ligg oppi ein pose med borrelås, som kan festast på understellet. Brio sitt trekk kjenner eg ikkje til, men trur eg har høyrt at Simo sitt trekk er størst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Simovogn og har hatt både Briotrekk og Simotrekk (glidelåsen røk etterhvert på Brio sitt så måtte kjøpe nytt). Og for å være ærlig tror jeg at det var så og si samme regntrekket bare at navnet var ulik (refleksplasseringen var iallefall helt lik).

Jeg har sportsvogntrekket til Simo nå, tror det greit hadde passet over baggen, men har ikke prøvd. Det er også pose som kan festes til vogna på Simoregntrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...