Gå til innhold

Libero bleier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er forbanna på dissa nye bleiene? Barna mine blir kliss våte, og det etter bare knappe 2 timer. Dårlig oppsugings evne..Så nå er jeg så forbanna at jeg beytter merke for dette gidder jeg ikke mer. Er gale når en må ha 3-4 kles skift pr dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du riktig størrelse? Det er også ikke alltid de samme bleiene er optimale for alle barn, så du må prøve deg litt fram til du finner det som passer dine barn. Har du for eksempel prøvd bleiene fra Coop? De er svanemerkede, litt høyere i livet enn Libero og co, og har stor oppsugingsevne, men er ikke like fine å se på.

Eller tøybleier, hvor jeg sjelden har opplevd lekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig...sliter veldig med at halvparten av tisset havner alle andre steder enn i bleiene. Arrrgh! :kjefte:

Må bytte klær ofte ja. Mye ekstraarbeid.

Vi har prøvd libero og pampers, strammer godt til, men uhell skjer likevel. Kan ikke noen finne opp nye bleier....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig...sliter veldig med at halvparten av tisset havner alle andre steder enn i bleiene. Arrrgh! :kjefte:

Må bytte klær ofte ja. Mye ekstraarbeid.

Vi har prøvd libero og pampers, strammer godt til, men uhell skjer likevel. Kan ikke noen finne opp nye bleier....?

Jeg bruker libero på begge mine, og det funker kjempe fint. Er nok passformen som er feil, ikk oppsugingsevnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker libero på begge mine, og det funker kjempe fint. Er nok passformen som er feil, ikk oppsugingsevnen.

Libero reklamerer jo nettopp med at den skal passe alle passformer da..Leste det i en brosjyre om bleiene fra den Libero-pakken jeg hentet her om dage.

Det var sånn "nå skal vi avkrefte mytene". Der skrev de blant annet at "mange mener Libero bare passer litt runde babyer/barn, og det passer så klart runde barn godt. Men Libero er lagd slik at den skal passe ALLE barn". Noe i den duren var det i alle fall som stod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libero reklamerer jo nettopp med at den skal passe alle passformer da..Leste det i en brosjyre om bleiene fra den Libero-pakken jeg hentet her om dage.

Det var sånn "nå skal vi avkrefte mytene". Der skrev de blant annet at "mange mener Libero bare passer litt runde babyer/barn, og det passer så klart runde barn godt. Men Libero er lagd slik at den skal passe ALLE barn". Noe i den duren var det i alle fall som stod.

Hvis det lekker kan man jo evnt prøve en annen størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det lekker kan man jo evnt prøve en annen størrelse.

Ja ikke vet jeg. Har per dags dato så og si null erfaring med bleier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd flere str, uten videre hell....

Må nok teste ut andre typer. Vår gutt er ikke spesielt rund, men ærlig talt- bleiene bør jo funke på alle slags bebiser. Dårlig konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd flere str, uten videre hell....

Må nok teste ut andre typer. Vår gutt er ikke spesielt rund, men ærlig talt- bleiene bør jo funke på alle slags bebiser. Dårlig konsept.

Det er jo ingenting som funker for alle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingenting som funker for alle...

Vel, ifl helsesøster jeg pratet med da hun var hos oss på hjemmebesøk, så var det visst mange som irriterte seg over dette- da særlig de som hadde guttebabyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ifl helsesøster jeg pratet med da hun var hos oss på hjemmebesøk, så var det visst mange som irriterte seg over dette- da særlig de som hadde guttebabyer.

Ikke vet jeg. Jeg har to gutter og veldig fornøyd med libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libero fungerte ikke for oss før vi kom opp i str. 4 (før det lakk de noe vannvittig på sidene, selv om ungen er/var rund), nå er vi veldig fornøyde med dem, men foretrekker fremdeles Pampers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.. Jeg har prøvd forskjellige størelser. jeg har både jente og gutt og begge blir like våte..Gamle typen av libero var mye bedre, då var det sjelden at det vart vått over alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare i Pampers siden vi har hatt lekkasje nesten hver gang vi har testet Libero. Jenta vår var ganske slank i starten så det er nok derfor. Vi bruker nr 2 i Pampers, men prøvde en nr 2 i Libero i går og den er egentlig for liten. Ulempen med Pampers er at de svetter slik at det blir fuktig utenpå bleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her går det bare i Pampers siden vi har hatt lekkasje nesten hver gang vi har testet Libero. Jenta vår var ganske slank i starten så det er nok derfor. Vi bruker nr 2 i Pampers, men prøvde en nr 2 i Libero i går og den er egentlig for liten. Ulempen med Pampers er at de svetter slik at det blir fuktig utenpå bleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkfeil over her, mente ikke å sitere...

Gutten min er bare tre uker, og ganske tynn. Vi har prøvd begge deler, og jeg synes pampers er gode fordi de er så myke, men liker heller ikke at de svetter. Og libero synes jeg er veldig stive, også lekker de noen ganger oppover på ryggen av tiss.. Synes det er veldig rart, for jeg strammer godt, allikevel skjer det, men bare på venstre side...

Finnes det bleier i str 1 i andre merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha pratet erfaringer med venner og termingruppa på nett, virker det nesten som Libero er "jente-bleier" og Pampers er "gutte-bleier"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha pratet erfaringer med venner og termingruppa på nett, virker det nesten som Libero er "jente-bleier" og Pampers er "gutte-bleier"...

Det stemmer ikke her i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...