Gå til innhold

Trenger tips til hvordan man kan trene leggene mindre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, dritteit spørsmål. Men jeg har ganske kraftige legger i forhold til resten av kroppen. Har slank overkropp, ganske pinglete armer og normale lår, men akkurat leggene er veldig robuste. Har ganske brede ankler og, så det ser ekstra teit ut. Har en del muskler i både legger og lår (driver med hest), men ser godt at det er litt left-overs på leggene som godt kan forsvinne. Går dette an å trene bort, eller har det mest med kosthold å gjøre? Spiser sunt og det er egentlig bare på leggene det har samlet seg litt ekstra. Skal innrømme at jeg er veldig slapp når det kommer til trening ellers... Haha.

Setter hvertfall stor pris på tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ganske store legger og lår når jeg spilte fotball, har spilt det i ca 13 år, og nå har jeg jobbet i ca 1,5 år, og leggene er blitt betydelig mye mindre. Så jeg tenker at det å endre litt på treningsmetodene dine eller i alle fall få inn litt mer variasjon, gå tur/jogge, kan være med på å "strekke" ut musklene dine litt.

Det kan også hende at du har naturlig store legger. Men du skal ikke stresse med det, muskuløse legger er så rått! Savner fotballeggene mine.. Så ja, mine ble i alle fall mindre når jeg begynte å jogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...